Aristonos Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Hoe kan ik het beste een 12 volt aftakking maken ? Ik weet, je kunt de versn.pook hoes optillen.Maar daar kom je verrekt moeilijk bij van boven.Daar heb je echt geen montage ruimte..Verder heb ik kabelschoenen gekocht met piggy back. Dus daar kunnen weer twee kabelschoenen op. Hoe hebben jullie het gedaan ,indien van toepassing ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Als je aan de sigarettenplug onderzijde kunt komen, dan daar de + aftakken, met een nw. (zweef)zekering (bv. 3/6/10amp) erbij maken! 🙄 Sigarettenplug is meestal afgez. met 20amp. Dus de sigarettenplug naar boven eruit wippen, ging bij mijn mk8 😀. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Deze aftakking heeft een nadeel,daar de start /stop, deze bij de mk7.5 uitschakeld, Met mijn garmin van 2014,geheel upto date,gratis,moet de knop inschakelen,anders,moet de navi weer op nieuw opgestart worden. Gebruik een fuse-tap,zekerings aftap,voor een attakking,van ui je zekering kast. Kijk ff op pagina 4,staat een afbeelding met eventuele aftakking vanaf de zekering kast,,en schakeling bij aan en uit zetten van de auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 17 hours ago, Bnz said: Deze aftakking heeft een nadeel,daar de start /stop, deze bij de mk7.5 uitschakeld, Met mijn garmin van 2014,geheel upto date,gratis,moet de knop inschakelen,anders,moet de navi weer op nieuw opgestart worden. Gebruik een fuse-tap,zekerings aftap,voor een attakking,van ui je zekering kast. Kijk ff op pagina 4,staat een afbeelding met eventuele aftakking vanaf de zekering kast,,en schakeling bij aan en uit zetten van de auto. Willem helemaal goed, wat daar omschrijft met een aftap zek.houder, vanuit de zek.kast achter in het handschoenkastje ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristonos Posted December 5, 2018 Author Report Share Posted December 5, 2018 Ik zal er is rustig voor gaan zitten als ik tijd heb. Ik wil er alléén een voltmeter op aansluiten. Maar die draad bij de versnelling is dus niet aan te bevelen. Zal met een spanningzoeker in dat dashboardkastje zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts