Jump to content
Fiestaclub.nl
BartM

Fiesta Metal Frozen white

Recommended Posts

Vandaag weer even een klein updatetje gemaakt van Darkicedesigns. De gekke stok is is eruit.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

On ‎3‎-‎11‎-‎2018 at 23:08, BartM said:

1k0.jpg

Ik zie dat jou raamrubbers zwart zijn. Bij mij is het chroom, en zou graag op dit zwart overgaan. Weet jij of dit mogelijk is om te vervangen.

3 hours ago, henk67 said:

Ik zie dat jou raamrubbers zwart zijn. Bij mij is het chroom, en zou graag op dit zwart overgaan. Weet jij of dit mogelijk is om te vervangen.

Ja hoor, dat is mogelijk. Maar wel wat werk. 

Hoppa :-) !

Hehe stokje ook verwijderd zie ik ? Heb em gewoon laten zitten, maar is miss wel een optie.

2 hours ago, Tim.A said:

Hoppa :-) !

Hehe stokje ook verwijderd zie ik ? Heb em gewoon laten zitten, maar is miss wel een optie.

Idd. Die stok is weg. Nietmeernodig.nl

On 24-5-2019 at 13:51, DeadlyRon said:

Vraag; hoe heb je die spiegelkappen precies gedaan?

Mooie bak!

Dank je!

bedoel je het spuiten? De spiegelkappen heb ik samen met wat andere items zwart laten spuiten.

On 26-5-2019 at 12:31, BartM said:

Dank je!

bedoel je het spuiten? De spiegelkappen heb ik samen met wat andere items zwart laten spuiten.

Soms is het leven zo eenvoudig ☺️

On 28-5-2019 at 09:14, DeadlyRon said:

Soms is het leven zo eenvoudig ☺️

Zekers 😎

Hoe heb je die gele clip los gekregen rechtsvoor waar normaal het stokje in valt. De stok heb ik los maar die gele klik zit stevig vast.

On 30-9-2018 at 18:05, BartM said:

Gezien mijn Hot Mustard verkocht is en ik toch graag sleutel ben ik begonnen aan een nieuw projectje. Tijdens mijn zoektocht naar een ST200 kwam ik deze full options Metal tegen met net 40.000km op de teller. Mijn meisje wilt al een tijdje een witte Metal dus kocht ik deze. Als de Fiesta van haar verkocht is kan ze gaan toeren in deze maar tot die tijd ga ik hem een beetje verbouwen en upgraden met:

• Sony navigatie uit de MK7,5
  • Achteruitrij camera.
  • Einbach veren.
  • Milltek uitlaat systeem.
  • ST achteras.
  • Alle remklauwen rood spuiten.

Al gedaan:

1. MK7,5 inklapbare spiegels met puddle ledjes.
  2. Ceuk Instap/dorpel leds.
  3. Alle zilvere delen en spiegels zwart spuiten.
  4. K&N inlegfilter.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Is het makkelijk om de Sony navigatie in te bouwen en wat moet er aangepast worden?

On 6-6-2019 at 11:17, Tim.A said:

Hoe heb je die gele clip los gekregen rechtsvoor waar normaal het stokje in valt. De stok heb ik los maar die gele klik zit stevig vast.

Idd met enige kracht, maar het kan los 💪🏼

On 6-6-2019 at 12:21, Thimoschutten said:

Is het makkelijk om de Sony navigatie in te bouwen en wat moet er aangepast worden?

Ik heb het nu 2x gedaan. 1x in een mk7,5 waar alles voorbereid is. Daar is het bijna plug and play.

in de mk7 is het een ander verhaal. Daar zijn wel wat dingen voor nodig en enige kennis.

On 7-4-2019 at 17:08, henk67 said:

Ik wil juist chromen lijsten, om dan glans zwart te spuiten... maar na dat ik informatie kreeg hoeveel eea gaat kosten en hoeveel werk het is....

Maar ik zou de chromen lijsten dus op de auto glans zwart (laten) spuiten