Jump to content

Fiesta MK7,5 ST200

peter1981
 Share

Recommended Posts

Klopt George en is ook een optie mn stiefpa heeft een autobedrijf en kan hem zo op de bedrijfvoorraad zetten maarja de auto wordt niet meer waard natuurlijk en kan 2 maanden duren of een jaar.

Feit is of ik ga een opleiding volgen cq groot rijbewijs halen of een zaak overnemen maar denk het eerst en kan dus wel even duren voordat ik weer kan rijden.

En kan dan altijd weer ene ophalen en tegen die tijd misschien wel een paar duizend minder al gok ik dat ze niet heel hard vallen want de kop is er al vanaf en een nieuwe Fiesta kost je vlug 33000eur en dan heb je een 3 pitter die ook nog een trager is en minder lekker rijd dus zullen vast wel wat mensen zijn die een hele jonge vorige generatie willen hebben.

Maarja had zoiets van ik ga het eens 4 weken proberen op MP en anders gaat die op stal

Maandag de Focus keuren ? lekker met de burgerbak rondtuffen al is dat eigenlijk helemaal niks voor mij maarja het moet maar even {bonkers}

Nee ontslag

Baas heeft de tent verkocht en wordt een totaal ander bedrijf

Focus 2007 is mogelijk om in te ruilen maar niet voor de jackpot aangezien het een pre facelift is en dat niet perse mijn voorkeur heeft

Daarbij zijn ze net over de grens niet eens zo duur als ze in hele goede staat zijn , en voor 10750 koop ik daar een prachtige facelift met minder dan een ton op de ribben en in geheel originele staat en vooral dat laatste krijgt bij mij absoluut de voorkeur ;)

Ik zou hem lekker op stal zetten Tenzij je natuurlijk het geld nodig heb voor belangrijke zaken ik zou hem zo overnemen maar ja ben nu druk aan het verbouwen en dat wordt altijd meer dan je dacht en ik leen nooit geld (op het huis na ) 

je kan hem ook even schorsen scheel ook weer geld !

Heb het geld zeer zeker niet nodig heb nog wel wat spaarcenten en omdat ik hem van naam af kan doen is die technisch gezien niet van mij dus geen gezeik met uitkering ofzo.

en dat is straks wel vereiste al duurt het nog 3 maanden en waarschijnlijk transitie vergoeding an 2 maanden loon.

Maar met wegzetten wordt de auto niet meer waard en een ST200 is zo gekocht in Duitsland en als ik aanstelling kan krijgen wat eens wat geld opbrengt ipv fietsenmaker dan zit er misschien nog wel wat spannenders in dan een ST200 ? ( lees focus RS ofzo )

50 minutes ago, peter1981 said:

Heb het geld zeer zeker niet nodig heb nog wel wat spaarcenten en omdat ik hem van naam af kan doen is die technisch gezien niet van mij dus geen gezeik met uitkering ofzo.

en dat is straks wel vereiste al duurt het nog 3 maanden en waarschijnlijk transitie vergoeding an 2 maanden loon.

Maar met wegzetten wordt de auto niet meer waard en een ST200 is zo gekocht in Duitsland en als ik aanstelling kan krijgen wat eens wat geld opbrengt ipv fietsenmaker dan zit er misschien nog wel wat spannenders in dan een ST200 ? ( lees focus RS ofzo )

Ja dat is ook weer mmhhh lastige beslissing maar een RS mmhhh dat isook heel spannend 

zou het dan inderdaad ook even niet weten in geval sterkte met je besluit 

Zit nog niet eens thuis Henk ;) en na 4 maanden nog niet uitgekeken op de Fiesta nee dat scheelt en is ook niet dat die weg moet maar hij mag weg dat is een verschil.

Er staan er nog wel een paar te koop en kan zo ene ophalen mocht het zo zijn dat ik weer werk heb , dat is het voordeel van aan de grens wonen en 100km van de Ford fabriek te wonen ;)

En aangezien ik een hele andere richting op wil kwa werken ga ik niet ervanuit dat ik zo weer aan het werk ben

Even schopje
Advertentie aangepast

Ergens wil ik hem houden andere kant weet ik dat ik geen tijd meer krijg want ik wordt spoedig internationaal chauffeur en ga motor rijden en om als zondagse auto een Fiesta ST200 te hebben slaat eigenlijk op niks

@admin kan je even het topic schoonvegen ?

Thx , is inderdaad verkocht

Heel jammer eigenlijk , maarja alsik het ding toch niet ga gebruiken heeft het geen zin om te houden
stilstaan en 3000km per jaar rijden was ook 1700 per jaar excl afschrijving :(

Op naar wat anders  nu opzoek naar iets tot een 7000/8000

Focus ST , golf 5 GTI , Fiesta ST150 zoiets

Share

• Create New...