martijn87 Posted September 11, 2018 Report Share Posted September 11, 2018 Heren een vraag in een nieuw topic, ik heb op internet een stuur gevonden met de cruisecontrol knoppen erop. nu wil ik deze graag aanschaffen en in mijn auto monteren, ik ben opzich best handig dus zou met jullie berichten welke al op het forum staan te doen moeten zijn lijkt mij maar nu vraag ik mij is er iemand met de OBD stekker en Forscan die mij helpen wilt om CC te activeren in mijn auto? natuurlijk het liefst iemand uit de omgeving Arnhem/Ede en of richting Maastricht. Ik kan natuurlijk ook de kabel bestellen en software downloaden maar ik denk dat ik er verder nooit meer iets mee doe en dan is dat alles uitzoeken en kopen ook weer overdreven wie o wie zou mij kunnen en willen helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjansen85 Posted September 11, 2018 Report Share Posted September 11, 2018 Ik woon in Duiven en wil het wel voor je proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts