Guest Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 https://auto-en-vervoer.infonu.nl/diversen/101178-boetes-of-sancties-bij-verkeersovertredingen-voor-2018.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter1981 Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 Ik misdraag me alleen maar in Duitsland dat is stukken goedkoper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2018 Report Share Posted August 26, 2018 On 23-8-2018 at 15:11, peter1981 said: Ik misdraag me alleen maar in Duitsland dat is stukken goedkoper Aha, maar daar zijn ze ook niet misselijk Peter! Boven de misdraag adviessnelheid van 130km, dan wordt je een deel van de schuldvraag in jouw schoenen geschoven, ook al had je zelf geen schuld! Die vesicherungen kennen keine barmherzig, sind nicht gnadig . En op "der fliegende hollander" daar kennen zij zo geen medelijden mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter1981 Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 ik was ook niet van plan om schade te rijden natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissie93 Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 Ik krijg vrijdag te horen, hoeveel 't kost om (volgens oom agent) 81km\h te hard te rijden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter1981 Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 Dat wordt een dure ben ik bang Ben er wel benieuwd naar trouwens .... was het in de bebouwde kom of op de snelweg ? Snelweg zeggen ze immers ongeveer 10eur per kilometer dus zou op 810eur uitkomen wat ik trouwens niet hoop voor je want dan praten we over een half maandloon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 19 hours ago, Chrissie93 said: Ik krijg vrijdag te horen, hoeveel 't kost om (volgens oom agent) 81km\h te hard te rijden.... Hoi Christian, en ook je rijbewijs voor mnd. kwijt? Meer als vijftig te hard rbw inleveren en mister officier ?️ oordeelt over jou te toekennen boete, ik schat €750,-? Ben je nog beginner, lekker wat punten toekenning, bij de verzekering ook wat premie extra toekenning! ! Ja het zal wel, de kick is soms groter dan het verstand! En dat vestand kost soms via oom/tante agent(e) veel geld! Christian, hou ons op de hoogte als je wilt! Half maandloon, Christian en Patrick verdien jij/jullie maar zo weinig? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissie93 Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 26 minutes ago, bickel said: Hoi Christian, en ook je rijbewijs voor mnd. kwijt? Meer als vijftig te hard rbw inleveren en mister officier ?️ oordeelt over jou te toekennen boete, ik schat €750,-? Ben je nog beginner, lekker wat punten toekenning, bij de verzekering ook wat premie extra toekenning! ! Ja het zal wel, de kick is soms groter dan het verstand! En dat vestand kost soms via oom/tante agent(e) veel geld! Christian, hou ons op de hoogte als je wilt! Half maandloon, Christian en Patrick verdien jij/jullie maar zo weinig? ? Ben 'm 2 maanden kwijt geweest.... Maar allang geen beginnend bestuurder meer, heb 'm ruim 7 jaar. Met een beetje pech 1200,-... wat ik heb gedaan; de 170/175 aangetikt en weer laten afzakken. Wat meneer agent beweerd; 161km/h op de laser (oke dat kan) en daarna 181km/h (op de teller 190km/h) gemiddeld heb gereden. Dus met correctie 175. Maar Mn auto kan niet harder dan 180 (op de teller, dus ook geen 181 gemiddeld waarbij ik ong 190 op de teller heb moeten rijden...) Ik zal jullie op de hoogte houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissie93 Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 Ben nog geen stap wijzer.... moest in een verhoorkamer van 2 bij 2 tegen een beeldscherm praten, kon mezelf amper verdedigen. Want volgens de OvJ was er geen enkele twijfel dat de agent een fout zou hebben gemaakt.... maar omdat ik tegen een beeldscherm zat te praten kon ik Mn uitgeprinte bewijsstukken ook niet laten zien.... dus was na 2 minuten al de vraag of ik het ging accepteren dat ze boete ging baseren op de 175 of dat ik het voor wilde laten komen voor de kanton rechter.... dus heb voor dat laatste gekozen omdat ik niet eens Mn verhaal kon doen. En gelijk de stempel werd gezet “oom agent heeft gelijk”. Dus weer afwachten dan maar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 1, 2018 Report Share Posted September 1, 2018 Kijk Christian, zie je, de robotisering heeft ook al toegeslagen bij het OM! En dat wordt de toekomst, als we/wij niet lijfelijk oppassen?? Jij, antwoord gevend tegen een niet (kunnen) nadenkend viesueel scherm, dat dan altijd virtueel gelijk heeft? Zij hoeven geen bewijsstukken, want jij was al fout ! En op zo'n manier kunnen gedaagden lijfelijk ook niet een weerwoord geven! Alleen maar op voorgeprogrammeerde virtuele vragen waar je niet bij vleeselijk tegen kunt pruttelen! En zij (gedaagden ) zeggen dan al gauw; laten we/ik maar vlug tekenen bij het virtueel kruisje! Christian, gelijk heb je, dan maar voor laten komen, zo blijven zij daar werk houden ondanks de virtueele robotisering! Succes ermee, hopelijk onder de, voor de kickloze duizend €uro's ?! Houw ons op de hoogte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk68 Posted September 2, 2018 Report Share Posted September 2, 2018 23 hours ago, Pieterke said: Kijk Christian, zie je, de robotisering heeft ook al toegeslagen bij het OM! En dat wordt de toekomst, als we/wij niet lijfelijk oppassen?? Jij, antwoord gevend tegen een niet (kunnen) nadenkend viesueel scherm, dat dan altijd virtueel gelijk heeft? Zij hoeven geen bewijsstukken, want jij was al fout ! En op zo'n manier kunnen gedaagden lijfelijk ook niet een weerwoord geven! Alleen maar op voorgeprogrammeerde virtuele vragen waar je niet bij vleeselijk tegen kunt pruttelen! En zij (gedaagden ) zeggen dan al gauw; laten we/ik maar vlug tekenen bij het virtueel kruisje! Christian, gelijk heb je, dan maar voor laten komen, zo blijven zij daar werk houden ondanks de virtueele robotisering! Succes ermee, hopelijk onder de, voor de kickloze duizend €uro's ?! Houw ons op de hoogte! Precies Piet,je wordt door een ding veroordeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2018 Report Share Posted September 2, 2018 Henk, hij is de vrijwel van de weinigen en enigen die hier een beetje bij de realiteit blijft, en met het verstand erbij. Zonder al dat glimmende van, en als ik maar ........! Succes Christian met je tegen woord, laat het verdere verloop ervan horen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts