Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
jjansen85

Even voorstellen

Recommended Posts

Het moest er toch van komen; een tweede auto. Na wat zoeken een leuke 2e-hands Blazer Blue  Ford Fiesta 1.25 60pk gevonden uit 2010 met 100.000km op de teller. Het rijdt direct weer vertrouwd (aantal jaar terug een Ford Focus gehad).

Direct geïnteresseerd om zelf zaken aan te passen ben ik in dit forum terecht gekomen. Inmiddels via Forscan en een ELM327 al wat kleine dingen aangepast (boordcomputer, autolock etc).

De volgende stap wordt de CC activeren/inbouwen. Om eerst maar eens te testen of het uberhaupt gaat werken een klein prototype gemaakt:

xfgpycX.jpg

Ben benieuwd of het gaat werken. En ik heb dit forum ongetwijfeld nog nodig als naslag / vraagbaak :)

Hoi jjansen85.

Ik heb de CC vorige week ook ingebouwd.mijn Fiesta is heeft de productiedatum 08-07-2010.

Mijn Fiesta miste de twee draden in de stekker onder de stuurkolom. voor de rest ging het wel soepeltjes,

weet niet waar je woont maar hier in zwolle lag vorige week nog een Fiesta  met CC knoppen op de sloop.

Wat heb je nog meer in boordcomputer kunnen activeren???

Succes Mofiesta

On 25-7-2018 at 08:45, Mofiesta said:

Hoi jjansen85.

Ik heb de CC vorige week ook ingebouwd.mijn Fiesta is heeft de productiedatum 08-07-2010.

Mijn Fiesta miste de twee draden in de stekker onder de stuurkolom. voor de rest ging het wel soepeltjes,

weet niet waar je woont maar hier in zwolle lag vorige week nog een Fiesta  met CC knoppen op de sloop.

Wat heb je nog meer in boordcomputer kunnen activeren???

Succes Mofiesta

Ah, interessant, zal er eens naar zoeken.

Verder heb ik auto lock geactiveerd en de boordcomputer (verbruik, nog te rijden op de tank etc). Brand nu alleen nog een rode lamp ivm lage temperatuur. Hij denkt dat het vriest, er zit namleijk nog geen temperatuursensor in.

Ben met hetzelfde bezig.

temperatuurzender moet ik ook nog opsnorren..

verder gisteren optie , 6 speakers, aangezet, en kreeg netjes fader erbij in radioscherm, nou nog speakers en bedrading aanleggen.

Succes