RemyvB Report post Posted July 5, 2018 Hallo allemaal, Mijn naam is Remy van Binsbergen, 21 jaar uit Heteren. Ik ben sinds april trotse eigenaar van een 2006 Fiesta MK6.5 ST. Het is mijn tweede auto, hiervoor in bezit geweest van een Volkswagen Polo uit 1996 ;). Ik heb de auto gekocht met deze velgen en all-season banden, binnenkort komt er een nieuwe set velgen met zomerbanden. De rood gespoten delen voor en achter zaten er al op toen ik hem kocht. Aanpassingen tot nu toe: Matzwarte zonneband met stickers ST logo op voorbumper Aftermarket radio + versterker en subwoofer ingebouwd Nieuwe matten voor en achter, zwart velours met rode rand Rubberen pookhoes vervangen door leer met rood stiksel Aanpassingen voor de toekomst: Nieuwe set velgen met banden (graag suggesties voor velgen en banden ) Zwart/rode gel emblemen voor en achter vanwege verwering Wat beter uitlaatgeluid (Milltek catback?) Ramen tinten achter Laat me weten wat jullie ervan vinden en eventuele suggesties zijn altijd welkom. Remy van Binsbergen Foto's volgen, kan maar tot 0.24MB uploaden.. Share this post Link to post Share on other sites
BlackFocus Report post Posted July 5, 2018 Welkom hier ? Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted July 6, 2018 Welkom op het forum Share this post Link to post Share on other sites
Flamoush Report post Posted July 6, 2018 welkom! Je hebt dezelfde velgen zoals ik had onder mijn VW Golf VI ? Share this post Link to post Share on other sites