Peter_ Posted July 3, 2018 Report Share Posted July 3, 2018 Bij deze maar even een topic aanmaken voor de fiesta, het is een 1.6 titanium uit 2009 welke voorzien zal worden van enkele fiesta sport/metal onderdelen. Ik wilde deze ford standaard houden aangezien ik altijd bezig was met de voorgangers, niet gelukt want ik heb er meteen schokdempers van een fiesta sport onder gezet met eibach veren erop. Verder heb ik er een st spoiler voor klaar liggen en ben ik bezig met een metal achterbumper zodat de hoekjes en diffuser erop kunnen waardoor de update die ik daarna wil mooi staat, en dat is een originele st uitlaat, gewoon mooi en niet te hard. Hij is standaard voorzien van het x pack en 16" titanium velgen en privacy glass. Tips zijn altijd welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick75 Posted July 4, 2018 Report Share Posted July 4, 2018 Welkom! En ook op Ford Family Day geweest zo te zien. Je had ook met ons meegekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiC Posted July 4, 2018 Report Share Posted July 4, 2018 Welkom, mooie foto zo met het vliegtuig op de achtergrond ..... misschien 17 inch velgen t.z.t nog een optie ? Maar je bent goed bezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted July 4, 2018 Author Report Share Posted July 4, 2018 4 hours ago, Nick75 said: Welkom! En ook op Ford Family Day geweest zo te zien. Je had ook met ons meegekund Ja klopt, ik woon om de hoek en kon pas later op de dag, was er dus wat later. Wel gezien dat er genoeg te zien is aan alle fiesta's qua updates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted July 4, 2018 Author Report Share Posted July 4, 2018 3 hours ago, KiC said: Welkom, mooie foto zo met het vliegtuig op de achtergrond ..... misschien 17 inch velgen t.z.t nog een optie ? Maar je bent goed bezig Ja dat staat eventueel ook op de planning, de 17" zoals op een fiesta metal, verder zat ik nog te denken aan skirts en de lip aan de voorzijde. Fiesta zou eerst standaard blijven maar dat idee was al snel de deur uit, zeker omdat het standaard spoilertje echt te klein is voor op de fiesta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwaltman Posted July 4, 2018 Report Share Posted July 4, 2018 Mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted September 25, 2018 Author Report Share Posted September 25, 2018 Metal achterbumper ligt inmiddels ook klaar, ook heb ik inmiddels powerflex liggen voor de draagarmen stabilisatorstang voor en achteras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted September 29, 2018 Report Share Posted September 29, 2018 Mooie auto! Mooie updates, ligt gelijk weer een stuk strakker op de weg;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted April 18, 2019 Author Report Share Posted April 18, 2019 Na een tijdje rond gereden te hebben was het toch tijd om de st spoiler en bumperhoekjes te laten spuiten, de 2 pdc kapjes voor in de bumper zijn ook meteen meegenomen. Inmiddels ligt er ook een set sideskirts klaar, nu alleen nog op zoek naar een lip voor op de voorbumper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim.A Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 Haha, doet me denken aan deze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gio Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 Hahaha I'm gonna keep it stock said no car enthousiast ever! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim.A Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 ST spoiler moet ik me toch ook echt een keer regelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted April 19, 2019 Author Report Share Posted April 19, 2019 7 hours ago, Tim.A said: Haha, doet me denken aan deze. Haha ja dat was eerst het idee, maar bij de vorige fordjes wilde ik ook gewoon de originele sport delen erop, dus tja deze kon niet achter blijven aangezien het een fiesta wel totaal anders eruit laat zien, bij de focus 1 waar ik het bij had vond ik het subtieler qua spoiler e.d. Nu nog een lip zien te vinden dan kunnen de skirts en lip naar de spuiter, heeft iemand toevallig ervaring met een aftermarket lip voor de voorbumper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted January 30, 2020 Author Report Share Posted January 30, 2020 Inmiddels heb ik ook een originele bumperlip liggen dus die kan samen met de skirts binnenkort naar de spuiter. De middendemper is vervangen voor een aftermarket standaard middendemper maar met een st einddemper, dit klinkt samen een stuk beter dan wat er origineel onder zat, ook is er meteen een metal diffuser gemonteerd. Ook meteen een nieuwe set zomer velgen gekocht, 17" mk7.5 st line velgen nieuw in doos, de originele 16 inch velgen worden de wintervelgen. Achteras rubbers naar het chassis en draagarm rubbers en de rubbers van de stabilisator stang zijn inmiddels vervangen voor de powerflex rubbers, erg fijne upgrade. Foto's volgens nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 Inmiddels maar eens de velgen eronder gezet, morgen word hij uitgelijnd. Binnenkort de skirts en de bumperlip maar eens naar de spuiter brengen dan kunnen die er ook op. Even een vraag, ik zat te twijfelen tussen een originele grill van een sport of de originele titanium grill die ik er nu op heb zitten, wat zou mooier staan, sport grill past bij het pakket maar de originele titanium grill past weer beter bij alle chrome titanium accenten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gio Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 Bedoel je echt alleen het grill deel zelf? dat je die van de titanium in de bumper van de sport kan zetten? Ik neem aan dat het verschil een chrome randje is? Misschien wel leuk als je die kan omwisselen. Heb je het dikke van de sport versie en het classy van de titanium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 De sport bumper lip zal na het spuiten op deze bumper worden gemonteerd, bedoel inderdaad alleen de grill zelf, de titanium versie heeft inderdaad de chrome rand er omheen en de sport grill is geheel zwart, ik twijfelde of de volledig zwarte grill bij alle chrome accenten zou staan. Mijn eerste plan is dan inderdaad ook om de titanium grill te behouden en eerst de sport bumper lip te monteren en te kijken hoe het staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted August 7, 2021 Author Report Share Posted August 7, 2021 Eindelijk de lip en skirts laten spuiten en laten monteren, tevens toch meteen de sport grille geplaatst want deze staat mooier icm de lip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted August 7, 2021 Author Report Share Posted August 7, 2021 On 26-5-2020 at 18:48, Gio said: Bedoel je echt alleen het grill deel zelf? dat je die van de titanium in de bumper van de sport kan zetten? Ik neem aan dat het verschil een chrome randje is? Misschien wel leuk als je die kan omwisselen. Heb je het dikke van de sport versie en het classy van de titanium. De chrome rand is niet over te zetten, de rand op de sport grille steekt wat verder uit de bumper tov die van de titanium grille. Nu de lip erop zit is duidelijk dat de sport grille toch net wat strakker staat icm de lip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_ Posted November 21, 2021 Author Report Share Posted November 21, 2021 De complete vering is inmiddels vervangen voor bilstein, zowel de veren als de schokdempers, verder zijn ook alle andere delen van de veerpoten vernieuwd, rijd meteen weer een stuk lekkerder. Stevig maar niet te stug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts