Jump to content
Fiestaclub.nl
Wim277

hulp gezocht trekhaak kabelset

Recommended Posts

Achhja sorry Gertjan. Had mijn post / lees hulpvraag direct bij voorstellen gezet. 
Deze heb ik nu verplaatst op aanraden van Flamoush naar onderhoud en reparatie. 

@Flamoush Nog bedankt voor het wijzen van de juiste richting 

Voor de rest moet je me maar een beetje verontschuldigen. Ben erg onbekend met for a ()en die lastige autocorrect in deze editor 
Na Jaren een Seat Ibiza gereden te hebben was het tijd voor een andere auto. Deze Ford kon ik kopen voor een mooie prijs en ik moet zeggen dat hij me meer dan prima bevalt.
Eindelijk rij ik weer met plezier naar mn werk zonder ik onderweg last heb van kerstverlichting. Iedere morgen was het weer een verassing welk lampje er nu weer ging branden.
Na 3 x de ABS pomp en 2 x de boordcomputer was ik het echt ZAT! Deze Ford heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld.
Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, want ik heb ooit eerder Ford mogen rijden. Dat was een Sierra 2.0. Was ook een heerlijke auto.
Helaas is het met deze auto wat minder goed verlopen maar dat was geheel mijn eigen schuld Ze schijnen nogal slecht tegen water te kunnen.. vooral als het hoger staat dan 50cm  

Goedendag Wim, 

zou je je ff netjes voor willen stellen. 

On ‎25‎-‎6‎-‎2018 at 21:41, Wim277 said:

Achhja sorry Gertjan. Had mijn post / lees hulpvraag direct bij voorstellen gezet. 
Deze heb ik nu verplaatst op aanraden van Flamoush naar onderhoud en reparatie. 

@Flamoush Nog bedankt voor het wijzen van de juiste richting :)

Voor de rest moet je me maar een beetje verontschuldigen. Ben erg onbekend met for a ()en die lastige autocorrect in deze editor :(
Na Jaren een Seat Ibiza gereden te hebben was het tijd voor een andere auto. Deze Ford kon ik kopen voor een mooie prijs en ik moet zeggen dat hij me meer dan prima bevalt.
Eindelijk rij ik weer met plezier naar mn werk :) zonder ik onderweg last heb van kerstverlichting. Iedere morgen was het weer een verassing welk lampje er nu weer ging branden.
Na 3 x de ABS pomp en 2 x de boordcomputer was ik het echt ZAT! Deze Ford heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld.
Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, want ik heb ooit eerder Ford mogen rijden. Dat was een Sierra 2.0. Was ook een heerlijke auto.
Helaas is het met deze auto wat minder goed verlopen maar dat was geheel mijn eigen schuld :( Ze schijnen nogal slecht tegen water te kunnen.. vooral als het hoger staat dan 50cm :) 

K zag hem daar staan idd. Ik zal hem weer open en zichtbaar zetten. 

Dankje wel. 

On ‎25‎-‎6‎-‎2018 at 21:41, Wim277 said:

@Flamoush Nog bedankt voor het wijzen van de juiste richting

is graag gedaan hoor :)