Jump to content
Fiestaclub.nl
kuuperke

Ford Fiesta MK8 ST-Line

Recommended Posts

hoppaaaa!!!! 
Luxe kentekens laten maken  €18,25 p/s bij Heuts te Hoensbroek in 10 minuutjes klaar  ?

pUs3YyPPkZksnJWIQ-f6M08C5_E7r3L1_G6QYLvG

5mtpIIKcCWpTr6tmMjYjKlkOpy7p50XghTGj-FSN

WiGe2iiRM_CENKrXHYDW1DJVb7Pp4J7qIueN5Bu9

9Khh_dkGnYbgiG8htgZPSkHmYXjk-LjZlcWc8ccJ

Heb ik ook gelijk laten doen toen er een kenteken op kwam...,staat veel mooier zo ??

Staat veel strakker, ziet er netjes uit ?

Hoi Kuuperke uit Maastricht ook jij welkom. Misschien zie ik je wel rijden hier in Maastricht. Op 5 juli krijg ik mijn Shadow Black ST-line RT-605-P met dezelfde specificatie zoals jij hebt. Alleen de reeds gedane aanpassing moet ik even bekijken. Als het nodig is wil ik de oranje knipperlichten vervangen door Silvervision lampjes. Voor de rest even eea rustig bekijken. Ben aan het uitvogelen of een trekhaak voor fietsdrager mogelijk is. Ben daar nog niet helemaal uit. Wellicht tot ziens ergens. Heb diverse focussen gehad en een C-max. Dus Ford is wel zo'n beetje mijn merk geworden.

@Jan S Hey Jan 

Toevallig het nummerbord is bijna  gelijk zullen waarschijnlijk op dezelfde trailer hebben gestaan (broertjes van elkaar :P ) 
Woon zelf in Scharn noord dus idd misschien komen we elkaar nog wel tegen je nummerbord zal ik zeker niet vergeten haha

In ieder geval heel veel veilige KM's gewenst

Groetjess!!!

16 minutes ago, Flamoush said:

what a small world ? 

Als het goed is krijgt Jan de zwarte Fiesta vandaag :applaus:wij hebben hem vandaag 1 maand 
Moest een stuurbekrachtigings update ondergaan wat helaas niet gelukt is door een storing bij Ford Amerika {nosmile2}
23 juli gaan ze weer opnieuw proberen krijg wel een leenauto hopelijk een {st}:P 

Guest
On 5-7-2018 at 10:58, kuuperke said:

Als het goed is krijgt Jan de zwarte Fiesta vandaag :applaus:wij hebben hem vandaag 1 maand 
Moest een stuurbekrachtigings update ondergaan wat helaas niet gelukt is door een storing bij Ford Amerika {nosmile2}
23 juli gaan ze weer opnieuw proberen krijg wel een leenauto hopelijk een {st}:P 

Frenk welkom. Jan is volgens mij in de ☁☁ ! Je hoort hem nog niet? Zit misschien al op de autobahn de wagen in te rijden! Jan welkom, maar denk eraan, met wisselende snelheden rustig de ST-Line inrijden, dan heb je er langer plezier van ?:cheerlie: 

Guest
On 6-7-2018 at 12:07, bickel said:

Frenk welkom. Jan is volgens mij in de ☁☁ ! Je hoort hem nog niet? Zit misschien al op de autobahn de wagen in te rijden! Jan welkom, maar denk eraan, met wisselende snelheden rustig de ST-Line inrijden, dan heb je er langer plezier van ?:cheerlie: 

Yea, wellicht vakantietijd ? ?

Guest
On 5-7-2018 at 10:58, kuuperke said:

En Frenk, is de update nu wel goed gegaan! ? En kreeg je ook een ST mee??? ?  Waar zit jou stadgenoot Jan S, daar hoor je niets meer van? met zijn nieuwe mk8! 

On 20-8-2018 at 22:50, bickel said:

En Frenk, is de update nu wel goed gegaan! ? En kreeg je ook een ST mee??? ?  Waar zit jou stadgenoot Jan S, daar hoor je niets meer van? met zijn nieuwe mk8! 

Update is gelukt en als leenauto een Focus st-line mee gekrege van Jan niets meer gehoord zal nog aan het genieten zijn  van zijn Fiesta
e9Rdv9PFchNvJsTJZYx6Y_qo1YNgNetj8UGb2AQ_

Guest

Ja Jan S met de nw. mk8 waar is die, om over zijn mk8 ervaring te bebbelen :hug:. Leuk Frenk dat nu alles in orde is :jaknikker:.

Vandaag mijn eigen ST-Line even naar de Ford dealer gebracht omdat het knipperlicht niet automatisch uitspringt bij het rechtsaf slaan 
Gelukkig wel een leenauto gekregen. ben nu al blij als mijn eigen bakkie weer terug is 

9YyxokO_RNrMk_TLm9o292Ynb38yqV6NsnojhPm6

On 20-6-2018 at 19:39, kuuperke said:

LED Kofferbaklampje ?

Lsjw9Y6JpyBFus3eHvgfp5YcdP4BsyWH8N31KJpP

Hi, 

welke lamp heb jij hier voor gebruikt en waar heb jij deze besteld?

bedankt alvast,

Auke

21 hours ago, ADJ said:

Hi, 

welke lamp heb jij hier voor gebruikt en waar heb jij deze besteld?

bedankt alvast,

Auke

W5W bij ali expres 10 stuks voor 2,50

Guest
43 minutes ago, kuuperke said:

Heb de Auto vandaag 1 jaar en nog altijd zeer tevreden 😍

Top Frenk, en werken de Alie w5w lampjes nog steeds goed? 😃 

12 minutes ago, bickel said:

Top Frenk, en werken de Alie w5w lampjes nog steeds goed? 😃 

ja echtwel nog geen probleem gehad 👍

18 minutes ago, bickel said:

Snap jij het nog, van ome Alie nog wel en niet oem 😉..

weet je wat het is ik probeer het voor de paar euro ik zoek altijd op ali en dan druk ik op aantal bestellingen en die pak ik dan ook vaak heb je honderden reviews met 4.5 tot 5 sterren