Guest Report post Posted June 18, 2018 ?Welkom Frenk Kuuperke oet Mestreech. Sjoene mk ach ? . Share this post Link to post Share on other sites
henk68 Report post Posted June 18, 2018 Ziet er goed uit .? Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 20, 2018 hoppaaaa!!!! Luxe kentekens laten maken €18,25 p/s bij Heuts te Hoensbroek in 10 minuutjes klaar ? Share this post Link to post Share on other sites
BlackFocus Report post Posted June 20, 2018 Veel netter maakt het net even sjieker Share this post Link to post Share on other sites
henk68 Report post Posted June 20, 2018 Heb ik ook gelijk laten doen toen er een kenteken op kwam...,staat veel mooier zo ?? Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 20, 2018 LED Kofferbaklampje ? Share this post Link to post Share on other sites
KiC Report post Posted June 20, 2018 Staat veel strakker, ziet er netjes uit ? Share this post Link to post Share on other sites
Jan S Report post Posted June 29, 2018 Hoi Kuuperke uit Maastricht ook jij welkom. Misschien zie ik je wel rijden hier in Maastricht. Op 5 juli krijg ik mijn Shadow Black ST-line RT-605-P met dezelfde specificatie zoals jij hebt. Alleen de reeds gedane aanpassing moet ik even bekijken. Als het nodig is wil ik de oranje knipperlichten vervangen door Silvervision lampjes. Voor de rest even eea rustig bekijken. Ben aan het uitvogelen of een trekhaak voor fietsdrager mogelijk is. Ben daar nog niet helemaal uit. Wellicht tot ziens ergens. Heb diverse focussen gehad en een C-max. Dus Ford is wel zo'n beetje mijn merk geworden. Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 29, 2018 @Jan S Hey Jan Toevallig het nummerbord is bijna gelijk zullen waarschijnlijk op dezelfde trailer hebben gestaan (broertjes van elkaar ) Woon zelf in Scharn noord dus idd misschien komen we elkaar nog wel tegen je nummerbord zal ik zeker niet vergeten haha In ieder geval heel veel veilige KM's gewenst Groetjess!!! Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted July 4, 2018 @Jan S wat zie ik nu het broertje van nog 1 nachtje slapen hij blinkt wel Share this post Link to post Share on other sites
Flamoush Report post Posted July 5, 2018 what a small world ? Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted July 5, 2018 16 minutes ago, Flamoush said: what a small world ? Als het goed is krijgt Jan de zwarte Fiesta vandaag wij hebben hem vandaag 1 maand Moest een stuurbekrachtigings update ondergaan wat helaas niet gelukt is door een storing bij Ford Amerika 23 juli gaan ze weer opnieuw proberen krijg wel een leenauto hopelijk een Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted July 6, 2018 On 5-7-2018 at 10:58, kuuperke said: Als het goed is krijgt Jan de zwarte Fiesta vandaag wij hebben hem vandaag 1 maand Moest een stuurbekrachtigings update ondergaan wat helaas niet gelukt is door een storing bij Ford Amerika 23 juli gaan ze weer opnieuw proberen krijg wel een leenauto hopelijk een Frenk welkom. Jan is volgens mij in de ☁☁ ! Je hoort hem nog niet? Zit misschien al op de autobahn de wagen in te rijden! Jan welkom, maar denk eraan, met wisselende snelheden rustig de ST-Line inrijden, dan heb je er langer plezier van ?. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted July 7, 2018 On 6-7-2018 at 12:07, bickel said: Frenk welkom. Jan is volgens mij in de ☁☁ ! Je hoort hem nog niet? Zit misschien al op de autobahn de wagen in te rijden! Jan welkom, maar denk eraan, met wisselende snelheden rustig de ST-Line inrijden, dan heb je er langer plezier van ?. Yea, wellicht vakantietijd ? ? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted August 20, 2018 On 5-7-2018 at 10:58, kuuperke said: Als het goed is krijgt Jan de zwarte Fiesta vandaag wij hebben hem vandaag 1 maand Moest een stuurbekrachtigings update ondergaan wat helaas niet gelukt is door een storing bij Ford Amerika 23 juli gaan ze weer opnieuw proberen krijg wel een leenauto hopelijk een En Frenk, is de update nu wel goed gegaan! ? En kreeg je ook een ST mee??? ? Waar zit jou stadgenoot Jan S, daar hoor je niets meer van? met zijn nieuwe mk8! Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted August 22, 2018 On 20-8-2018 at 22:50, bickel said: En Frenk, is de update nu wel goed gegaan! ? En kreeg je ook een ST mee??? ? Waar zit jou stadgenoot Jan S, daar hoor je niets meer van? met zijn nieuwe mk8! Update is gelukt en als leenauto een Focus st-line mee gekrege van Jan niets meer gehoord zal nog aan het genieten zijn van zijn Fiesta Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted August 25, 2018 Ja Jan S met de nw. mk8 waar is die, om over zijn mk8 ervaring te bebbelen . Leuk Frenk dat nu alles in orde is . Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted November 21, 2018 Vandaag mijn eigen ST-Line even naar de Ford dealer gebracht omdat het knipperlicht niet automatisch uitspringt bij het rechtsaf slaan Gelukkig wel een leenauto gekregen. ben nu al blij als mijn eigen bakkie weer terug is Share this post Link to post Share on other sites
ADJ Report post Posted January 14, 2019 On 20-6-2018 at 19:39, kuuperke said: LED Kofferbaklampje ? Hi, welke lamp heb jij hier voor gebruikt en waar heb jij deze besteld? bedankt alvast, Auke Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted January 15, 2019 21 hours ago, ADJ said: Hi, welke lamp heb jij hier voor gebruikt en waar heb jij deze besteld? bedankt alvast, Auke W5W bij ali expres 10 stuks voor 2,50 Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 5, 2019 Heb de Auto vandaag 1 jaar en nog altijd zeer tevreden 😍 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 5, 2019 43 minutes ago, kuuperke said: Heb de Auto vandaag 1 jaar en nog altijd zeer tevreden 😍 Top Frenk, en werken de Alie w5w lampjes nog steeds goed? 😃 Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 5, 2019 12 minutes ago, bickel said: Top Frenk, en werken de Alie w5w lampjes nog steeds goed? 😃 ja echtwel nog geen probleem gehad 👍 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 5, 2019 Snap jij het nog, van ome Alie nog wel en niet oem 😉.. Share this post Link to post Share on other sites
kuuperke Report post Posted June 5, 2019 18 minutes ago, bickel said: Snap jij het nog, van ome Alie nog wel en niet oem 😉.. weet je wat het is ik probeer het voor de paar euro ik zoek altijd op ali en dan druk ik op aantal bestellingen en die pak ik dan ook vaak heb je honderden reviews met 4.5 tot 5 sterren Share this post Link to post Share on other sites