Jump to content
Fiestaclub.nl
No_Bike_No_Glory

Fiesta MK8 ST-Line Magnetic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

sinds kort zijn wij de trotse eigenaar van een Fiesta MK-8 ST-Line in de mooie kleur Magnetic zie onderstaande foto ?.

Ik heb intussen wat topics doorgelezen op het forum en verheug me op de interessante info die ik hier nog meer hoop te vinden maar ook om met jullie te delen.

Gr. Dennis

D3nnis.thumb.png.cbfe3c3d6beb814528c51b1d2834b928.png

Welkom Dennis, mooie kleur en auto :heelcool:

Welkom met deze mooie auto........ 

a.s. zaterdag 9 juni mag ik mijn nieuwe Titanium Magnetic automaat ophalen..........

Zo, ik heb ook maar een OBD kabel gekocht bij onze vriend Ali  ?deze is het geworden

Forscan gedownload en de extended licentie aangevraagd,

oud laptopje met Win7 gebruikt en na wat uitzoekwerk voor elkaar gekregen dat nu de <Klimaat> button in mijn scherm is toegevoegd,

tevens meteen via forscan de voorgedefinieerde functies bekeken en zag dat ik onze  aanwezige <heated seats en steering wheel> kon activeren voor het menuscherm.

Voila ? (ik had de motor niet draaiende vandaar geen waarden)

enkel1.jpg

compleet.jpg

Goed werk! 

Moet ik toch ook maar eens kopen. En dat Forscan is dus appeltje eitje om te verkrijgen en installeren?

Welkom mooie auto en kleur ??

Let wel op dat je elke keer een backup maakt van je instellingen, en lees je goed in je kan ook de boel verpesten met forscan als je geen backup hebt .

Kan het niet vaak genoeg zeggen over de backup.

Inderdaad Richard, als eerste een backup, ik heb ook meteen een fotootje gemaakt van de standaardinstellingen voordat ik begon met veranderen.

@Patrick, het was geen rocket science, het is zoals Richard al zei, even inlezen en altijd een backup maken.

Forscan kan je via hun eigen website downloaden, even gratis registreren en je krijgt een code voor 3 maanden gratis een extended licentie.

Ik zag er ook een beetje tegenop maar het viel allemaal reuze mee.

Ben alleen nog op zoek naar de precieze plek en waarde om autolock te activeren, intussen heel wat doorgelezen maar niemand die de exacte plek en waarde heeft gepost.

En nog een foto met de ventilator aan. ?

http://compleet-2.jpg

Mijn volgende klus is de Ambiente voetverlichting plaatsen, ik ga voor de originele Ford spareparts, eerst even de connectoren zien te vinden.

Volgens de site kan je de licentiekey na afloop opnieuw aanvragen/verlengen.

Hij is trouwens maar 2 maanden geldig.

At this moment only 2m trial license is available. If it is expired, you can get new in the same way as the first one

5 hours ago, No_Bike_No_Glory said:

Mijn volgende klus is de Ambiente voetverlichting plaatsen, ik ga voor de originele Ford spareparts, eerst even de connectoren zien te vinden.

Mooie auto heb je ?

Begin eerst bij de bijrijders kant is mijn tip ,die kant gaat wat makkelijker en weet je gelijk wat je moet zoeken als je aan de bestuurders kant gaat "graven"?

Klopt licentie kan je steeds verlengen doe dit nu al 4 jaar en verleng nog steeds, het wachten is op een permanente activering.