Jump to content

Recommended Posts

Ik ben Martijn en ben samen met mijn vrouw om ons heen aan het kijken voor een andere 2e auto. We rijden op dit moment een A-klasse uit 98. Maar die wordt minder. Nu is ons oog gevallen op een 5D Fiesta 1.25 uit 2009 Titanium x pack. Het is de bedoeling om hier aankomende week even bij te gaan kijken en eventueel een proefrit mee te maken. Zouden jullie ons kunnen vertellen waar we tijdens het kijken of tijdens de proefrit specifiek op moeten letten en wat eventuele Fiesta kwalen zijn. Ik weet dat we op zoek moeten naar de onderhoudshistorie. 

Alvast bedankt.

Heerlijke auto de MK7 met weinig mankementen. Echter met 120.000km kan er natuurlijk altijd iets zijn. Daar moet je gewoon rekening mee houden.

Is het een bedrijf of particulier die deze auto aanbiedt?

Dan zou ik de auto laten afleveren met een onderhoudsbeurt en eventueel nieuwe APK. Als het goed is heb je dan 6 maanden of 1 jaar garantie. Je kunt er normaal gesproken vanuit gaan dat de auto dan minimaal 1 jaar en 20.000km zonder reparaties naar de volgende onderhoudsbeurt kan rijden. Waarschijnlijk krijg je niets raars met de auto maar mocht er tóch iets stuk gaan heb je garantie. (behalve uiteraard de slijtagedelen)

Bedankt..

Kogel is door de kerk, aankomende vrijdag kunnen we onze Fiesta ophalen. Distributieriem was op leeftijd vervangen , draagarmen worden vervangen daarnaast krijgt ie nog een beurt, worden nog een paar kleine dingen aangepakt en dan staat ie met 6 maanden garantie bij ons voor de deur ?

Bedankt allen.

Zodra we hem vrijdag voor de deur hebben staan zal ik een paar foto’s maken. Wou even wat foto’s van de dealersite/autotrack afhalen, maar daar was ie al vanaf...