Bnz Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 10 minutes ago, Tommie2110 said: Het is gelukt met Forscan...vraag me niet hoe of wa...hele dag mee lopen kloten....geprobeerd de firmware up te date met usb...maar opeens uit het niets deed die het...! Top,las t net op facebook ,kan je eindelijk luisteren naar muziek ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie2110 Posted June 19, 2018 Author Report Share Posted June 19, 2018 Zeker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 Super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie2110 Posted June 19, 2018 Author Report Share Posted June 19, 2018 @Benz @Nielsicq nog 1 vraagje betreffend cruise control. We zagen in de forscan dat je deze aan kan zetten. Betekent dat de bekabeling eral ligt? Of moet je die nog apart aansluiten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nor Posted January 16, 2022 Report Share Posted January 16, 2022 Oud topic, maar ik heb veienden die een 2009 fiesta hebben gekocht, de kaalste uitvoering... Nu heb ik uit de Metal en de ecoboost nog de originele radio / front / scherm liggen. Ik begrijp dat mijn complete set uit de Metal overzetten niet zo gaat werken? Ik zal de bluetooth module moeten kopen / kabel en dan activeren bij de dealer? En andere vraag: cruizecontrol... ka complete set kopen op aliexpress: stuurcover / knop / kabel). Dit is plaatsen en activeren toch? Bij voorbaat dank voor advies 😉👍🏻 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted January 16, 2022 Report Share Posted January 16, 2022 Ha Nor, volgens mij zijn in 2009 de stekkers anders dan die van een Metal. heb zelf destijds het omgebouwd met stekkers voor het achteraf inbouwen van een parrot carkit. Als je dat wil hebben zou ik heel goed moeten zoeken. Denk ook dat het standaard scherm omwisselen voor het uitgebreider scherm niet zomaar gaat laat staan alles geschikt maken voor Bluetooth. Cruise control ff checken dat de kabelboom voorbereid is maar grote kans dat dat zo is. Zelf zou ik een stuur met cruise van de sloop scoren als het enigszins kan. Dan heb je gelijk een met lederbekleed exemplaar. ff activeren in de asbuild en gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tazdevl Posted January 18, 2022 Report Share Posted January 18, 2022 On 16-1-2022 at 17:41, Nor said: Oud topic, maar ik heb veienden die een 2009 fiesta hebben gekocht, de kaalste uitvoering... Nu heb ik uit de Metal en de ecoboost nog de originele radio / front / scherm liggen. Ik begrijp dat mijn complete set uit de Metal overzetten niet zo gaat werken? Ik zal de bluetooth module moeten kopen / kabel en dan activeren bij de dealer? En andere vraag: cruizecontrol... ka complete set kopen op aliexpress: stuurcover / knop / kabel). Dit is plaatsen en activeren toch? Bij voorbaat dank voor advies 😉👍🏻 Er is een BT module (mobile+mp3 variant) naar mij onderweg... ik denk alleen dat ik ombouw niet aandurf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nor Posted January 19, 2022 Report Share Posted January 19, 2022 Bedankt voor de reacties... ik heb op forum wat ingelezen en de betreffende fiesta kont uit eind 2010... de bekabeling voor de cc zou dus voorbereid moeten zijn, maar is echt een super kale uitvoering, dus zou zomaar kunnen dat er geen kabel is. en ik lees dat er dut modeljaar ook een software fout kan zijn waardoor aanmelden asbuild niet zou gaan?? Stel het zou een eigen wagen zijn, dan had ik beide inbouwen wel aangedurfd, maar een ander zijn auto is toch net wat anders, zeker als het “try and error” is, dus een eerste x en geen flauw benul of het gaat lukken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nor Posted January 19, 2022 Report Share Posted January 19, 2022 Ik denk mbt bluetooth en radio, dat dit wellicht een makkelijkere en betere oplossing kan zijn: € 313,83 2% Off | Auto Dvd Voor Ford Fiesta MK7 2009-2017 Android Radio Tape Recorder Multimedia Stereo Carplay Autoradio Gps Navigatie Touch audio https://a.aliexpress.com/_vtJUap Iemand hier, of wellicht iets gelijkends ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts