Jump to content

OEM blauwe voet verlichting MK 8 ST Line

henk68
 Share

Recommended Posts

Omdat ik voetverlichting ( blauw) en het liefst OEM  wil ,ben ik bij de dealer wezen spieken bij een Titanium die het standaard heeft ?.

Heb nu aan beide kanten de bedrading gevonden  met de stekkers dus nu 2 lampjes kopen bij de Ford ( zal wel prijzig zijn ) en dan plug en play .

Als het goed is.?

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oem? Heb hier nog een paar T10 ledpeertjes liggen voor een paar centen! Ik neem aan dat het nog T10 ledlampjes zijn! Inplaats van duur OEM Ford ledjes.:sad: 

15 hours ago, henk68 said:

Omdat ik voetverlichting ( blauw) en het liefst OEM  wil ,ben ik bij de dealer wezen spieken bij een Titanium die het standaard heeft ?.

Heb nu aan beide kanten de bedrading gevonden  met de stekkers dus nu 2 lampjes kopen bij de Ford ( zal wel prijzig zijn ) en dan plug en play .

Als het goed is.?

Bij de mijne mk8 titanium zitten ze standaard achter een geribbeld glaasje erin! T10 , geen idee? Kom ik wel achter als er een kapot zou gaan! En dan geen oem erin, heb ook nog div. kleuren T10ners hier liggen! Branden altijd goed voor de/een lagere CN prijsjes in de mk7 en mk5. :) 

Ik heb ze besteld 2x 13,14 euro ex btw  inderdaad geribbeld glaasje volgens mijn met led erin ,volgens mijn zijn de led bolletjes niet te vervangen en is het 1 geheel.

Met een paar led bolletjes van een paar centen kom je er geloof ik niet.?

• 3 weeks later...

Ik heb ze reeds gemonteerd  ..,foto's plaatsen lukt niet.

En ja het is 1 geheel dus voor een paar centen een T10 erin gaat niet op helaas.

H1BB-12E728-AC is de bestel code .

Henk, is dit instapverlichting of blijft dit tijdens de gehele rit branden bij de voeten ?

Het klinkt wel gaaf ik heb ze er ook niet inzitten.

Het blijft continu branden,het is ambiente light verlichting .

Het geeft dezelfde blauwe kleur als de bekerhouder in het midden console.?,in titanium,vingale  en de active zit het standaard.

Ik vind het persoonlijk een leuke toevoeging.

18 hours ago, henk68 said:

Ik heb ze reeds gemonteerd  ..,foto's plaatsen lukt niet.

En ja het is 1 geheel dus voor een paar centen een T10 erin gaat niet op helaas.

H1BB-12E728-AC is de bestel code .

Hoi Henk, laat ze eens zien hoe ze er uit zien bij gedemonteerd zijnde of de nieuwe! Uploaden met imgur lukt mij ook niet altijd, doe weer wat fout natuurlijk als laaggeletterde?? met twee recht.. handen ?! Effe oem 2* €13,14. excl. eenentwintig % btw, oef is €26,28 :100 * 21+26,28= €31,79 ??  !

Edited by Guest

2 hours ago, Pieterke said:

Hoi Henk, laat ze eens zien hoe ze er uit zien bij gedemonteerd zijnde of de nieuwe! Uploaden met imgur lukt mij ook niet altijd, doe weer wat fout natuurlijk als laaggeletterde?? met twee recht.. handen ?! Effe oem 2* €13,14. excl. eenentwintig % btw, oef is €26,28 :100 * 21+26,28= €31,79 ??  !

Je bent in iedergeval goed in rekenen Piet?..,de prijs klopt wel aardig?

Ach ik kan deze uitgave finacieel wel dragen, en een hobby mag geld kosten.?

Met de foto's wil het nog niet vlotten ,helaas het is niet anders.?

Maar als het jouw wel lukt ,jij heb ze toch ook in je Titanium( dus ook zelf gekocht ?),je klikt ze er zo uit ..,misschien kan jij een fotootje  schieten??

Beste Henk, de Titanium heeft ze standaard voor de totale betaalde prijs van €16.940,- er in zitten. ? Dus ik ga ze niet onnodig eruit halen! ? foto's uploaden met imgur lukt af en toe, en dan weet ik het de volgende keer weer niet hehe ?? Ik dacht, Henk heeft de nieuwe aangeschaften, ze toch los liggen?

20 hours ago, henk68 said:

Je bent in iedergeval goed in rekenen Piet?..,de prijs klopt wel aardig?

Ach ik kan deze uitgave finacieel wel dragen, en een hobby mag geld kosten.?

Met de foto's wil het nog niet vlotten ,helaas het is niet anders.?

Maar als het jouw wel lukt ,jij heb ze toch ook in je Titanium( dus ook zelf gekocht ?),je klikt ze er zo uit ..,misschien kan jij een fotootje  schieten??

?Henk, in iedergeval in KOP-rekenen en eerst er voor sparen wat jij en bv. Bickelse Peter ook doen ?

? zo is dat ook in Boergondisch Limburg ?. Mijn centen voor de nw. MK8 zijn er nog niet, jammer voor de bank? Helaas, € pindakaas! 

Henk bedankt voor de info... heb ze er ook maar ingedrukt...Was idd fluitje van cent als je de stekkertjes hebt getraceerd 

Op naar de volgende update of geknutsel ?

Dit is wat ik ervan eb kunnen maken ik wil ze zelf ook gaan aanschaffen ?

Links - Je moet echt met je handen achter de kap in via het opbergvak is dat niet mogelijk 
Rechts - zie je het stekkertje al zitten 

Zoals Henk68 al aan geeft zal dit plug en play zijn 

x96tqCR71ZyW9g2cZ0kwqmhnnvY9XOemqJV738TK

Aan de bestuurders kant is het ruk om erbij te komen,makamba had  het gelijk in zijn rug en in ben net van me nek hernia af..?.

Maar als hij eenmaal los is is de rest een makkie.

25 minutes ago, henk68 said:

Aan de bestuurders kant is het ruk om erbij te komen,makamba had  het gelijk in zijn rug en in ben net van me nek hernia af..?.

Mijn zoon had vandaag de bestelling van de blauwe LEDJES meegenomen en heeft deze gelijk maar gemonteerd ...... scheelt inderdaad rugklachten voor mij en voor hem was het zo gepiept ik had vanmorgen al zitten checken hoe je er het makkelijks bij kom komen.  

Was aan de bestuurders kant een stuk lastiger. :?

@henk68 Henk, dat was een goede tip om dit origineel relatief simpel te monteren :mygod:

48 minutes ago, henk68 said:

Maar als hij eenmaal los is is de rest een makkie.

Heb je toevallig foto's van de lampjes montage en eindresultaat ? 

Share

Announcements

• Create New...