Jump to content
Fiestaclub.nl
Nick75

Hallo allemaal!

Recommended Posts

Dinsdag krijg ik mijn nieuwe Fiesta! Om het wachten te verzachten hier een account aangemaakt en voor wat voorpret beetje rondneuzen.

Dinsdag dus een hagelnieuwe Ruby Red Titanium met 100pk ecoboost. Voorruit verwarming, Drivers Assistance Pack 2 & 3 en een gezellig muziekje dankzij het B&O play systeem.

Waarschijnlijk snel laten chiptunen voor nog meer rijplezier en dan kleine roadtrip maken deze zomer vanuit Utrecht naar de bergen ergens. 

Dinsdag dus opgehaald! Dus fotootje werd wel tijd.

Wel gelijk gedoe gehad. Ventiel van linker achterwiel was niet helemaal lekker, toen ik 180 reed in Duitsland (moet getest worden toch?) ineens melding dat band nog maar 1.0 bar had ?Gelukkig wordt er een compressor meegeleverd maar dan sta je daar dan bij een Raststätte je band van lucht te voorzien op je eerste dag. Foutje van dealer bij het plaatsen van de cross climate banden.
Maar wel erg fijn die automatisch bandenspanning controle die is ingebouwd, qua rijgedrag merkte ik het niet, als ik was doorgereden had het anders kunnen aflopen.

IMG_0600.jpg

Just now, henk68 said:

Mooie kleur.?

Ruby Red, beetje te bruinig bij grauw weer, maar in de zon... ?

Yep, vind het ook een mooie kleur :duim:,  inderdaad goed dat het systeem feilloos jouw de melding geeft over de banden ..... je blaast wel gelijk met hoge snelheid in het begin ... heb geen idee of dat kwaad kan ?

17 minutes ago, KiC said:

Yep, vind het ook een mooie kleur :duim:,  inderdaad goed dat het systeem feilloos jouw de melding geeft over de banden ..... je blaast wel gelijk met hoge snelheid in het begin ... heb geen idee of dat kwaad kan ?

Na 250km inrijden vond ik een stukje wel kunnen. Inrijden zoals dat vroeger moest hoeft niet meer volgens de dealer. 

Zo met een laagstaand zonnetje vind ik de kleur toch echt op z'n mooist.. #nofilter

UyHAocs.jpg

JTZBRHM.jpg

Welkom Nick! 

Ik ben zelf ook nieuw op dit forum :). Ben nog beetje aan het bedenken welke auto ik wil gaan kopen en daarom kijk ik hier een beetje rond. 

Lijkt wel een echt mannen forum ;) Maar ik kan vast veel leren hier. 

Geven jullie liever meer geld uit aan een auto of aan een vakantie

3 minutes ago, SandraGoerd said:

Welkom Nick! 

Ik ben zelf ook nieuw op dit forum :). Ben nog beetje aan het bedenken welke auto ik wil gaan kopen en daarom kijk ik hier een beetje rond. 

Lijkt wel een echt mannen forum ;) Maar ik kan vast veel leren hier. 

Geven jullie liever meer geld uit aan een auto of aan een vakantie

Ik ga het liefst met de auto op vakantie dus het was een investering in beide ;) 

Mooi kleur inderdaad. Ik heb 3 weken met een MK8 als leenauto gereden in deze kleur. Ik moest er even aan wennen maar ben het toch een mooie kleur gaan vinden. 

Geld uitgeven aan beide is het leukste. Het hangt er van af hoeveel er te besteden is. ?