Jump to content
Fiestaclub.nl
Hilbert

hilbert(ford fiesta 2000)

Recommended Posts

airco is de enige optie die ik niet heb.

ik zit er erg aan te twijfelen of ik de ombouw wel wil doen want op elektrische gebied moet je aardig wat maken en aanleggen want niks ligt voor bereid.

verder ben ik erg tevreden met de ford en ik wens je veel succes met het vinden een lederen interieur.

5 hours ago, Hilbert said:

airco is de enige optie die ik niet heb.

ik zit er erg aan te twijfelen of ik de ombouw wel wil doen want op elektrische gebied moet je aardig wat maken en aanleggen want niks ligt voor bereid.

verder ben ik erg tevreden met de ford en ik wens je veel succes met het vinden een lederen interieur.

Dat was me nog niet eens opgevallen. Ik zal je topic in de gaten houden aangezien het erg leuk is om de voortgang van de auto te lezen.

Thanks... alleen als ik het voor een redelijk prijsje kan vinden anders doe ik het niet hoor. :P

hoi allemaal,

vandaag weer aan het knutselen geweest en de afstandbediening van een radio uit een focus in mijn fiesta gemaakt.

jAtym0C.jpg

44EWQHL.jpg

U12kTVB.jpg

HBFh04v.jpg

ik heb wel mijn radio moeten wisselen voor een 6000cd met een daai volume knop want die met drukknoppen heeft geen aansluiting voor een afstandbediening.

hoi allemaal,

ben weer lekker bezig geweest met de fiesta.

uVcZjVU.jpg

ik heb de neus van de auto 1 jaar jonger gemaakt met een model 2 rooster.

AytD0n7.jpg

ik heb de  zwarte buitenspiegels vervangen voor nieuwe die ik in kleur heb gespoten.

iTdanmd.jpg

heb deze week ook een afneembare trekhaak geplaatst

QjoXTwW.jpg.

en de trommels achter want de vorige eigenaar dacht dat het leuk was om ongelijke trommel te hebben zodat je handrem praktische niet werk maar dat is werkt als nieuw.

ik ben ook van mijn geloof afgevallen want ik heb een complete airco inclusief kabelboom met zekeringkast zodat ik alles werkend kan maken.

dat wordt nog een leuke klus.

Voor de airco mag ik inderdaad wel 2 tot 3 dagen voor rekenen maar lijkt moeilijker dan je denkt want je kunt in de motorruimte overal bij want de verdamper zit daar onder een klep waar je redelijk makkelijk bij kunt en dan is een kwestie van droger plaatsen.

Ik heb de condensor en de ventilator en bij horende radiator vast zitten op de frame waar ze op staan dus ik kan ze zo met een alleen plaatsen.

Maar de kabel boom wordt inderdaad een leuke klus die meevallen maar ook erg tegenvallen.

Mooie aanpassingen! 
veel succes met de airco, hou ons op de hoogte 😃

Hoi allemaal,

ik ben aan de inbouw van de airco begonnen en heb alles in de motorruimte klaar behalve de kabelboom inclusief zekeringkast en ik moet de multiriem nog vervangen.

XQrFkwr.jpg

voor

Qa5iVca.jpg

na

gcTN8UA.jpg

wxQEuLj.jpg

4AIr6k5.jpg

cZSDslr.jpg

FDxFWMf.jpg

wwRkZIr.jpg

N0DvbRx.jpg

APtuatS.jpg

hoi allemaal,

ik heb gisteren de knoop door gehakt en de spoiler die ik had liggen op mijn auto gemaakt en moet zeggen dat het er wel sportief uit ziet.

UE4JEvO.jpg 

DABOPmc.jpg

Inderdaad.

Ik moet de auto een keer wassen en een mooi rustig plekje zoeken om mooie foto's van de auto te maken maar mooie rustige plekken in emmen zijn lastig te vinden.

De airco werkt nog niet want ik moet de hele kabelboom in de motorruimte omwisselen en daar ben ik paar dagen de tijd voor nodig om het rustig en goed te doen.

Weet iemand hoe ik de ECU uit een mk5 kan halen zonder de houder helemaal te verbuigen.

hoi allemaal,

ik heb eindelijk de kabelboom in de motorruimte vervangen en binnen de grijze dashboardrand geplaats en grijze kachelbedieningspaneel.

Zg6O9px.jpg

nu alleen nog multi riem plaatsen en vullen. 

Top Hilbert, jij houdt de moed erin in deze tijd van miseres, we hebben er nu ook meer tijd en zijn eerder content der voor, mekaar 🤔

This content will by approved by a moderator 😀 

Ik 🤔 dacht eerst toch niet de toet, nee het is de wiel naaf(ven) ! Zwaardere remmen/spoor verbreders ertussen ? 🤓