Hilbert Report post Posted April 13, 2020 airco is de enige optie die ik niet heb. ik zit er erg aan te twijfelen of ik de ombouw wel wil doen want op elektrische gebied moet je aardig wat maken en aanleggen want niks ligt voor bereid. verder ben ik erg tevreden met de ford en ik wens je veel succes met het vinden een lederen interieur. Share this post Link to post Share on other sites
Danny Report post Posted April 13, 2020 5 hours ago, Hilbert said: airco is de enige optie die ik niet heb. ik zit er erg aan te twijfelen of ik de ombouw wel wil doen want op elektrische gebied moet je aardig wat maken en aanleggen want niks ligt voor bereid. verder ben ik erg tevreden met de ford en ik wens je veel succes met het vinden een lederen interieur. Dat was me nog niet eens opgevallen. Ik zal je topic in de gaten houden aangezien het erg leuk is om de voortgang van de auto te lezen. Thanks... alleen als ik het voor een redelijk prijsje kan vinden anders doe ik het niet hoor. Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted April 17, 2020 hoi allemaal, vandaag weer aan het knutselen geweest en de afstandbediening van een radio uit een focus in mijn fiesta gemaakt. ik heb wel mijn radio moeten wisselen voor een 6000cd met een daai volume knop want die met drukknoppen heeft geen aansluiting voor een afstandbediening. Share this post Link to post Share on other sites
pwaltman Report post Posted April 17, 2020 Lekker bezig Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted April 18, 2020 Wordt een unieke MK5 op die manier Hilbert. Share this post Link to post Share on other sites
Aarnout Report post Posted April 18, 2020 Netjes gedaan hoor 👍 Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted July 31, 2020 hoi allemaal, ben weer lekker bezig geweest met de fiesta. ik heb de neus van de auto 1 jaar jonger gemaakt met een model 2 rooster. ik heb de zwarte buitenspiegels vervangen voor nieuwe die ik in kleur heb gespoten. heb deze week ook een afneembare trekhaak geplaatst . en de trommels achter want de vorige eigenaar dacht dat het leuk was om ongelijke trommel te hebben zodat je handrem praktische niet werk maar dat is werkt als nieuw. ik ben ook van mijn geloof afgevallen want ik heb een complete airco inclusief kabelboom met zekeringkast zodat ik alles werkend kan maken. dat wordt nog een leuke klus. Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted August 1, 2020 We blijven het volgen Hilbert en die airco dat wordt een hele klus man. Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted August 1, 2020 Voor de airco mag ik inderdaad wel 2 tot 3 dagen voor rekenen maar lijkt moeilijker dan je denkt want je kunt in de motorruimte overal bij want de verdamper zit daar onder een klep waar je redelijk makkelijk bij kunt en dan is een kwestie van droger plaatsen. Ik heb de condensor en de ventilator en bij horende radiator vast zitten op de frame waar ze op staan dus ik kan ze zo met een alleen plaatsen. Maar de kabel boom wordt inderdaad een leuke klus die meevallen maar ook erg tegenvallen. Share this post Link to post Share on other sites
Jeroen Report post Posted August 5, 2020 Mooie aanpassingen! veel succes met de airco, hou ons op de hoogte 😃 Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted September 19, 2020 Hoi allemaal, ik ben aan de inbouw van de airco begonnen en heb alles in de motorruimte klaar behalve de kabelboom inclusief zekeringkast en ik moet de multiriem nog vervangen. voor na Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted September 20, 2020 Heftig klusje Hilbert, petje af. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted September 20, 2020 Nice Hilbert, veel gedaan met de mk5. 🤓 Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted October 10, 2020 hoi allemaal, ik heb gisteren de knoop door gehakt en de spoiler die ik had liggen op mijn auto gemaakt en moet zeggen dat het er wel sportief uit ziet. Share this post Link to post Share on other sites
Razer Report post Posted October 10, 2020 Goede keuze hilbert! Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted October 11, 2020 Helemaal in harmonie met de Focus op de achtergrond. Maar is je airco al compleet werkend? Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted October 11, 2020 Inderdaad. Ik moet de auto een keer wassen en een mooi rustig plekje zoeken om mooie foto's van de auto te maken maar mooie rustige plekken in emmen zijn lastig te vinden. De airco werkt nog niet want ik moet de hele kabelboom in de motorruimte omwisselen en daar ben ik paar dagen de tijd voor nodig om het rustig en goed te doen. Weet iemand hoe ik de ECU uit een mk5 kan halen zonder de houder helemaal te verbuigen. Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted November 18, 2020 hoi allemaal, ik heb eindelijk de kabelboom in de motorruimte vervangen en binnen de grijze dashboardrand geplaats en grijze kachelbedieningspaneel. nu alleen nog multi riem plaatsen en vullen. Share this post Link to post Share on other sites
allesklusser Report post Posted November 19, 2020 Petje af man wat betreft je doorzettingsvermogen. We horen het wel als de ombouw helemaal af is. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted November 19, 2020 Top Hilbert, jij houdt de moed erin in deze tijd van miseres, we hebben er nu ook meer tijd en zijn eerder content der voor, mekaar 🤔! This content will by approved by a moderator 😀 Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted November 21, 2020 ik ben onder tijd ook nog bezig met een ander project voor de fiesta. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted November 21, 2020 Ik 🤔 dacht eerst toch niet de toet, nee het is de wiel naaf(ven) ! Zwaardere remmen/spoor verbreders ertussen ? 🤓 Share this post Link to post Share on other sites
Hilbert Report post Posted November 22, 2020 Dit is de naaf om achter schijven te plaatsen. Share this post Link to post Share on other sites