Hoomer Posted April 10, 2018 Report Share Posted April 10, 2018 Hallo, ik heb hier een leder interieur staan voor een fiesta mk7.5 mijn idee was om dit in de fiesta mk7 van de vrouw te zetten. helaas blijken de connectors onder de stoel niet 1 op 1 te wisselen.... geen wereld probleem aangezien je de gekleurde blokjes gewoon eruit kan halen... en in de mk7 stekker kan overzetten. alleen de volgende uitdaging is nu de volgorde... kan ik kleuren overnemen of moeten ze nu op een andere plek komen? stoelverwarming knoppen ed zit er standaard bij haar niet in dus dat is nog voor de toekomst... ik heb 2 connectors met matching colours, maar er zit ook een oranje blokje in de mk7 connector terwijl die bij het mk7.5 interieur er niet zit.. weet nu dus niet waar deze connector voor is. misschien dat er iemand schema's heeft? Gr jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannytje555 Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 als ik me niet vergis had de mk7 de stoelverwarmingsknoppen aan de zijkant in de kap zitten van de stoel, heb zelf stoelen van de ST180 in mijn mk7 gezet, je hebt alleen de airbag connector nodig, aangezien deze niet het zelfde is. stoelen even naast elkaar leggen en dan weet je het normaal wel, als ik me niet vergis moest oranje bovenin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts