Jump to content

Fiesta MK7 hemel + a, b en c stijl demonteren

MK7_Metal
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, MK7_Metal said:

Hallo allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het demonteren van de hemel en de plastic kappen van de a, b en c stijl van een 3 deurs Fiesta Mk7? 

Jazeker.  Kijk maar op mijn project pagina. Alle witte delen voor zwart vervangen

Bedankt! Dat ben ik inderdaad ook van plan, een zwarte hemel is zoveel mooier als dat lelijke wit/creme. 

Was het demonteren veel werk?  Heb jij een andere hemel besteld of opnieuw gestoffeerd? En de onderdelen die er zitten zoals kappen van de raamstijlen, handvaten en zonnekleppen etc, hoe heb jij dit gedaan om deze ook zwart te krijgen? 

11 hours ago, MK7_Metal said:

Bedankt! Dat ben ik inderdaad ook van plan, een zwarte hemel is zoveel mooier als dat lelijke wit/creme. 

Was het demonteren veel werk?  Heb jij een andere hemel besteld of opnieuw gestoffeerd? En de onderdelen die er zitten zoals kappen van de raamstijlen, handvaten en zonnekleppen etc, hoe heb jij dit gedaan om deze ook zwart te krijgen? 

Ik heb uiteindelijk alles van een gesloopte  ST gemonteerd. Zoek even bij demontage bedrijven of onderdelenlijn. 

Demonteren is wel wat werk maar zeker te doen.

37 minutes ago, BartM said:

Ik heb uiteindelijk alles van een gesloopte  ST gemonteerd. Zoek even bij demontage bedrijven of onderdelenlijn. 

Demonteren is wel wat werk maar zeker te doen.

Oke goed om te weten! Zal ik is op zoek gaan naar een ST op de sloop. Bedankt voor de info!

Share

• Create New...