Jump to content

Fiesta Hot Hatch Racing Red

Chrissie93
 Share

Recommended Posts

15 minutes ago, BlackFocus said:

Netjes Netjes

Banden maat geeft wel aardig wat afwijking en lijkt me erg stuk maar dat is natuurlijk een keuze 

valt onwijs mee, scheelt  0,07% volgens t boekje. Origineel zat er 195/45 16 op.  En volgens de gps loopt ie ook netjes (gelukkig)

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 7-6-2019 at 20:27, Chrissie93 said:

Afgelopen maand m'n fiesta laten chippen naar +/- 145PK en toen maar gelijk gedoopt op de Nürburgring 😍

ngL4IhD.jpg

iiodq1D.jpg

Ook afscheid genomen van de ST-velgen, en daarvoor in de plaats;

17" Rota Recce:kwijl:

YwaRdI2.jpg

qYgOt1k.jpg

Morgen worden ze plaatst met HanKook evo 2 banden 😍😍😍😍😍😍

Wat een gave velgen! Ik zou ze wel in het brons in 18" onder mijn eigen auto willen hebben over een tijdje.

Hoe bevalt de chiptuning? Heeft de eco knop nog een andere mapping of blijft dat hetzelfde? Auto ziet er super uit!

9 hours ago, Skippy said:

Wat een gave velgen! Ik zou ze wel in het brons in 18" onder mijn eigen auto willen hebben over een tijdje.

Hoe bevalt de chiptuning? Heeft de eco knop nog een andere mapping of blijft dat hetzelfde? Auto ziet er super uit!

Thnx! Ik ben er echt ontzettend blij mee. (Ook omdat ik er niemand anders mee zie😛)

chippen bevalt heel goed. Nog steeds zuinig als je rustig rijdt. Maar lekker veel als je m de toeren in jaagt 😃

• 3 weeks later...

Nadat de veren meer dan een jaar onaangeraakt in de kelder hebben gelegen, vandaag ze toch maar gaan plaasten

qmczmQN.jpg 30mm verschil

Halve voorkant demonteren om er bij te kunnen 😛 

MevwBNk.jpg

En poah wat staat het 'm goed he 😍😍😍:kwijl::kwijl::cheerlie:

cXBJIJL.jpg

14 hours ago, JuuL said:

Wat een gave velgen zijn het !

Thnx :)  ben er nog steeds heel blij mee!!

3 hours ago, pwaltman said:

Goed gedaan kerel. Staat zeker gaaf. Niet te stug? Raak je geen drempels?

Valt opzich wel mee, vandaag een wat langer stuk rijden, kijken hoe dat is. En nog geen echt drempels gezien gelukkig haha

• 1 month later...

Weer een leuke aanpassing gedaan, is had een Maxton diffuser besteld voor een ST.

Uiteindelijk was het toch niet helemaal gegaan zoals ik wilde, dus toen het onderste gedeelte gekocht voor de ST (met hulp van @pwaltman Thnx!)

Speciale race red verf besteld en zelf gespoten. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf{:D:}

X2sz2DB.jpg

k08EV4o.png

9YvTUR2.png

En dan het resultaat :) :kwijl:

yt76wWn.jpg

az1TwG9.jpg(naast z'n nieuwere broertje)

3 hours ago, Bnz said:

Blijf toch mooier ,st diffuser,dan de orginele sport 👍

Ja toch (st line diffuser. Maar ik keur m goed😜)

13 minutes ago, BlackFocus said:

Ja staat veel netter 👍 

thnx! Ben onwijs blij met het resultaat 

12 hours ago, Skippy said:

Verlaging en rear difuser zien er super uit. Denk dat de veertjes ook nog wel wat zakken na wat gebruik. De wielen maken het helemaal af!

De veren zitten er nu ruim 2 maanden onder. Voor het mooie van mijn smaak mag ie nog wel iets lager, maar voor het praktische is het nu goed. Nu al afentoe problemen met sommige drempels haha😂

31 minutes ago, allesklusser said:

Je hebt je best gedaan, iets om trots op te zijn.

Dankjewel😃

Share

• Create New...