Jump to content

Inschrijving European Ford Event 11sept. Landgraaf

Jeroen
 Share

Recommended Posts

Ik zal er ook bij zijn (1persoon) (voor de eerste keer) en zou graag bij de fiestaclub willen staan.  

ik heb hem wel niet getuned  :? (allen andere hoedeplank) maarja. lijkt me leuk :-D

ook ongetunede fiesta's komen bij in de club-lane hoor :)

@Edwin, Jeroen, razorh en The Crow: ja dit is offtopic :mrgreen:

Commentaar by Jeroen: LOL! :mrgreen:

Maar je hebt wel gelijk :) (en daar had ik het met Roger al via PM over gehad!)

(en dat staat ook al in de eerst post van dit topic:)

Oud of nieuw, compleet standaard of totaal getuned, dikke velgen of wieldoppen: Elke Fiesta is welkom,  

zoals op elke Fiestaclub-meeting trouwens!

Bij deze wil ik me ook aanmelden voor de clubstand

in ieder geval voor een persoon....

misschien komt mijn vrouwtje ook mee, maar dat is nog niet zeker. dat kaartje kan ik dan ook nog wel kopen, toch?

laat me maar iets weten over het betalen van het kaartje....

Even ter info:

Zeer binnenkort (woensdag/donderdag) zal iedereen een mailtje krijgen mbt. de betaling van de kaartjes. In deze mail zal ook even een bevestiging worden gevraagd ivm het aantal te bestellen kaartjes.

Eventuele extra kaartjes zijn bij de hoofdingang van EFE te verkrijgen, hiermee vervalt het voordeel dat je niet in de rij hoeft te staan, de zij-ingang (ingang voor de clubstand) heeft namelijk GEEN kaartjes.

Voor verdere vragen zie: http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.p...1157&highlight= ;)

Ik heb vanavond iedereen die zich heeft ingeschreven voor deze meeting een PM gestuurd.

Heb je deze NIET gehad, neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op, dan klopt er iets aan mijn lijstje kennelijk niet :wink:

Heb je je nog niet ingeschreven, doe dit dan voor aanstaande zondag, dan kunnen we nog een plaatsje voor je regelen op de clubstand!

Ik heb inmiddels de eerste betaling ontvangen, in de eerste post van dit topic heb ik aangegeven van wie. Staat jouw naam er een paar dagen na je betaling nog niet bij? Neem dan effe per PM contact met me op!

LET OP: Wil je nog een plaatsje op onze clubstand? Dit is de laatste mogelijkheid om je in te schrijven!!!

PS: Kijk ook even of het aantal personen dat achter je naam staat klopt. Anders heb ik straks het verkeerde aantal kaartjes :wink:

Lijstje op eerste pagina bijgewerkt.

Van de meesten heb ik inmiddels de betaling ontvangen (waarvoor de hartelijke dank :)), van een aantal mensen helaas nog niet.

Heb je nog niet betaald, doe dit dan vandaag nog!!

Inschijving gesloten.

Willen de mensen die nog NIET betaald hebben zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen!! Zonder betaling geen kaartjes! ! !

(zie eerste post in dit topic!)

LET OP! Er is nog één plekje vrij op onze clubstand! (telfoutje :))

Wil jij toch nog naar EFE? En dan ook nog naast 26 andere Fiesta's staan? Stuur me dan even een PM, dan kunnen we je nog inplannen.

Alleen kunnen we helaas geen kaartjes meer regelen, maar die zijn ook gewoon bij de kassa te koop ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...