Jump to content

Inschrijving European Ford Event 11sept. Landgraaf

Jeroen
 Share

Recommended Posts

Nog 7 weken, dan is het zover:

EFE_logo.gif

(Megaland Exploitatie B.V. / Hofstraat 13 - 15 / 6372 XC Landgraaf)

Uiteraard zal Fiestaclub.nl op deze grote meeting aanwezig zijn. In de clublane zullen wij een eigen stand krijgen, zodat alle Fiesta?s van de clubleden netjes bij elkaar staan. Oud of nieuw, compleet standaard of totaal getuned, dikke velgen of wieldoppen: Elke Fiesta is welkom, zoals op elke Fiestaclub-meeting trouwens!

EFE2004.jpg

Onze clubstand op het European Ford Event 2004

Om je eigen plekje op deze stand te reserveren, kun je van te voren bij ons de toegangskaarten kopen. Hiermee voorkom je ook dat je in de rij moet staan bij de poort: Iedereen die al een kaartje heeft, kan snel via de zij-ingang naar binnen toe!

Ook steun je de club hiermee financieel: omdat wij de kaartjes groot inkopen, krijgen wij korting. Deze korting gebruiken we om de site weer een tijdje in de lucht te houden.

De kaartjes kosten 12 euro per persoon.

Wil je op onze clubstand staan? Geef dat dan hieronder aan. Geef ook aan met hoeveel personen je komt, in verband met de toegangskaartjes.

LET OP: uiterste inschrijfdatum voor de clublane is 21 augustus!

EFE2004-2.jpg

Rens en Bart staan klaar voor de sprint in 2004

Om het overzichtelijk te houden, is dit topic alleen voor de inschrijving. Heb je toch nog vragen over dit evenement? Post die dan in het topic: http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1157

EFE2004-3.jpg

Gezellig elkaars auto bewonderen

** voor je naam = betaling ontvangen!

De aanwezigen:

1. ** The Crow (3 pers.)

2. ** Razorh (1 pers.)

3. ** Edwin (1 pers.)

4. ** Jeroen (1 pers.)

5. ** Bjorn (2 pers.)

6. ** Whiteman (2 pers.)

7. ** Cocktail (2 pers.)

8. ** reynerse (2 pers.)

9. Little red devil

10. ** Michiel (2 pers.)

11. ** Stereo (1 pers.)

12. ** FTX (2 pers.)

13. ** Quintus (2 pers.)

14. ** Svenson (1 pers.)

15. Rogier

16. ** Roger Franssen (1 pers.)

17. ** Fiesta 2000 (1 pers.)

18. ** Harry_ST (3 personen)

19. ** Robbertos (3 pers.)

20. **Bart (1 pers.)

21. ** Whitefiestapower (1 pers.)

22. ** Chantal (2 pers.)

23. ** Gerjo (1 pers.)

24. Jola (2 pers.) (geen auto/kaartjes)

25. ** Patch (1 pers.)

26. ** Indiansummer (2 pers.)

27 Liesje (geen kaartjes)

28 Arnie (geen kaartjes)

ik kom ook als het goed is met een aan hang hang :lol: dus twee kaartjes svp. de zelfde als vorige keer, rekening in belgie die zwarte hé :twisted:

Aanvulling door Jeroen: Over de afhandeling van de betaling krijgt iedereen half augustus bericht. Dan is er nog voldoende tijd om aan de club te betalen, zodat we niet alles moeten voorschieten. Zoveel geld heeft de clubkas namelijk niet...

Ik kom nie het is jammer genoeg te ver weg 250km is te veel van het goede  :oops:  :cry:

Is inderdaad een behoorlijke rit, maar het is het dubbel en dwars waard.

Wij komen uit Rotterdam en moeten 205 km rijden.

Laat ik het zo zeggen; dit is HET evenement van het jaar. Je krijgt er absoluut geen spijt van om de rit te maken naar Landgraaf !!

O, voor de moderators; ben dus van de partij samen met Danny die met mij meerijdt.

Ik kom nie het is jammer genoeg te ver weg 250km is te veel van het goede  :oops:  :cry:

Is inderdaad een behoorlijke rit, maar het is het dubbel en dwars waard.

Wij komen uit Rotterdam en moeten 205 km rijden.

Laat ik het zo zeggen; dit is HET evenement van het jaar. Je krijgt er absoluut geen spijt van om de rit te maken naar Landgraaf !!

Helemaal waar...

Enne, dan staat de fiestaclub weer hopelijk naast de KA-club...ERG gezellig wordt dat dan....

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...