VitroFiesta Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Dit topic is gestart op verzoek van @LightningNL: Beste leden, Marcusso, DeepImpactBlue en ik willen bij Autobeam H7 LEDs kopen (https://autobeam.co.uk/pages/ford-fiesta), wij willen een groepsinkoop organiseren om de verzendkosten te drukken en korting te bedingen. Zijn er nog meer leden geïnteresseerd? Bij 5+ mensen krijgen wij ook korting. Het idee is als volgt: 1. Leden verzamelen 2. Offerte aanvragen 3. Geld inzamelen (van tevoren overmaken, dat kan eventueel via DeepImpactBlue). 4. Levering Graag zijn wij benieuwd wie er mee doen! Ledenlijst: 1. @Marcusso 2. @DeepImpactBlue 3. @LightningNL 4. @R.Combe Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 15, 2018 Author Report Share Posted March 15, 2018 Weet niet precies wat het probleem is, maar het blijkt dat er niemand op dit bericht kan reageren. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een bericht aan @LightningNL (Er wordt gewerkt aan een oplossing voor het probleem). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RL91 Posted March 28, 2018 Report Share Posted March 28, 2018 Willen jullie meerdere soorten bestellen of alleen dimlichten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningNL Posted March 30, 2018 Report Share Posted March 30, 2018 Wij willen op dit moment 4x LED bestellen en 1x Xenon Update: Momenteel zijn de LEDs niet op voorraad, over twee weken pas, daarna gaat dit topic dicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakeman Posted April 2, 2018 Report Share Posted April 2, 2018 Je mag mij er wel bij zetten voor een setje Xenon H7 5000K Quick start ballast. Eventueel heb ik ook nog wel interesse in de knipperlichten die ze daar hebben, 4 stuks. (LED 581) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cees Posted April 30, 2018 Report Share Posted April 30, 2018 Is er al besteld? Want ik heb ook interesse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cees Posted May 1, 2018 Report Share Posted May 1, 2018 Nevermind haha, ik heb al een bestelling gedaan, kreeg 15% promotiekorting. Ik had ook al het idee dat dit te topic te oud was en jullie waarschijnlijk allang hebben besteld :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningNL Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 Hi Cees, Ik ben net terug van 4 weken vakantie, ik wil het dus doorzetten nu ik terug ben. Dus voor de rest van de leden die graag mee willen doen, laat het even weten en stuur mij een PB! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roooney96 Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 Ik heb ze er nu 4 maanden inzitten en ben nog steeds ruim tevreden. Vergeet niet ook het kapje mee te bestellen omdat de originele niet meer past met de grotere led/xenon. (Tenminste als het bij een facelift hetzelfde werkt als bij mijn metal) Ik heb ook de 'sidelights' vervangen voor led variant omdat je anders twee verschillende kleuren tegelijk aan hebt, maar de facelifts hebben daarvoor die led strip standaard dacht ik. Autobeam is trouwens ook prettig, kunt gewoon via fb messenger met die beste man chatten als je iets wil vragen of iets dergelijks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cees Posted May 20, 2018 Report Share Posted May 20, 2018 Ik heb ze binnen en ga ze binnenkort monteren. Ik had er ook de side lights bij besteld maar die zitten er dus niet bij.. Heb ze meteen gemaild, waren ze vergeten.. ^^ Zodra ik de side lights heb ga ik de Led H7's erin zetten. Ik zou er namelijk niet tegen kunnen als ik witte Leds heb als dimlicht, met gele halogeen stadslichten ernaast :P Heb inderdaad ook die kappen erbij. Hoe past dat bij jou @Roooney96? Bij de linker koplamp lijk ik weinig ruimte te hebben tussen de koplamp unit en de zekeringenkast. Heb ook chrome knipperlichten voor zowel de spiegels als voor en achter, dus lekker die hele lichthandel upgraden dadelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roooney96 Posted May 21, 2018 Report Share Posted May 21, 2018 @Cees Dat past inderdaad eigenlijk net niet . Gewoon je koplamp eruit pakken en dan lamp erin en kap erop. Dan in een geheel terugzetten, dan zit ie wel strak tegen je zekeringskast aan maar dat doet verder niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenF800GS Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Beste ik zou in mijn Ford Fiesta Ecoboost Sport uit 2013 ook graag de Autobeam H7 Led willen hebben! Sign me up baby! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningNL Posted June 1, 2018 Report Share Posted June 1, 2018 Lampen zijn besteld! Dit topic mag dicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts