Jump to content

Plus lidmaatschap

Gerjan
 Share

Recommended Posts

Beste leden,

Een aantal van jullie kennen het waarschijnlijk al, maar op het forum hebben wij naast het basislidmaatschap, ook een mogelijkheid tot een plus-lidmaatschap.

Wat houdt dit lidmaatschap in:

Toegang tot een apart plusleden deel op het forum

Directe toegang tot subforums waarvoor normaal een minimum van 25 posts noodzakelijk is

Een grotere PM-box dan gewone leden

Meer ruimte voor het uploaden van foto’s dan gewone leden

Korting op clubartikelen zoals bijvoorbeeld stickers

Voorrang op gewone leden bij meetings waar een maximaal aantal deelnemers voor is

€5,- korting op de toegangskaart voor het European Ford Event (geldig voor één persoon)

Tevens komt het Fiestaclub+ logo op het forum bij je naam te staan, zodat iedereen kan zien dat je pluslid bent en daarmee de club steunt.

Wat kost het pluslidmaatschap:

De kosten voor het pluslidmaatschap bedragen €15,- per jaar of €1,25 per maand. Wordt je lid in januari dan betaal je €15,- voor het hele jaar, daarna gaat er voor iedere maand €1,25 vanaf. Wordt je dus bijvoorbeeld lid in Augustus, dan betaal je nog €5,- voor de resterende maanden van het jaar.

Wat doen wij met de inkomsten:

De inkomsten uit het pluslidmaatschap gebruiken wij voor het betalen van alle lopende kosten. Hierbij moet je denken aan het betalen van licentiekosten en updates voor het forum, kosten voor betalingsverkeer, KvK, etc. Deze uitgaven zijn noodzakelijk om het forum op een goede en betrouwbare manier online te houden en te voorzien van de vereiste updates.

Hoe wordt je pluslid:

Vanwege het nieuwe forum werkt de aanmeldmodule op de website momenteel niet. Ben je nog geen Pluslid maar wil je dit wel worden, of ben je wel pluslid en wil je dit blijven, stuur dan even een PM naar @VitroFiesta om je aan te melden en zodat ik weet dat er een betaling onderweg is.

De betaling kun je overmaken naar:

IBAN: NL86 RABO 0120537885

Tnv: Fiestaclub.nl

Vermeldt bij je betaling: Pluslidmaatschap, je echte naam en je forumnaam

Bedrag is afhankelijk van de maand waarin je lid wordt:

Januari: € 15,-

Februari: € 13,75

Maart: € 12,50

Enz.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze altijd aan mij stellen.

Ben je in het afgelopen jaar pluslid geweest, maar heb je besloten dit niet voort te zetten, dan hoef je niks te doen. In de loop van februari worden plusleden waarvan geen betaling is ontvangen automatisch teruggezet naar basis-lid.

We danken iedereen op voorhand voor zijn/haar bijdrage aan de club!

zojuist de euro`s de deur uitgedaan, heb gisteren mijn fiesta op kunnen halen en heb al diverse informatie van het forum kunnen halen, daarvoor mijn dank.

ook heb ik nog diverse vragen en jullie kennis nodig maar daar over later meer zal van de week wat meer foto`s van de auto plaatsen, en erbij zetten wat ik nog graag wil veranderen

De laatste weken een beetje veel aan mijn hoofd, dus ik was er nog niet aan toegekomen om alle plusleden weer te benaderen. Dank voor een ieder die de betaling al heeft overgemaakt! Wie dat nog niet heeft gedaan zal ik de komende dagen even een bericht sturen.

Betalingen ontvangen van:

Blackfocus, Dick, Wesel46, Fika, Evil_Bert, Gerjan, BNZ.

Bedankt allen!

@wesel46, ik zal jou nieuwe pluslidmaatschap zo snel mogelijk in orde maken. Ook bedankt!

• 1 year later...
11 hours ago, allesklusser said:

@VitroFiesta en @Gerjan

Hallo,

In het kader van allerlei prijsverhogingen per 1 januari 2020 blijft voor dit jaar de "Pluslidmaatschap Fiestabelasting" gelijk aan 2019? €20,= toch?

Ik hoor het wel en kunnen we weer meehelpen de boel in de lucht te houden.

same hier !!

15 hours ago, allesklusser said:

@VitroFiesta en @Gerjan

Hallo,

In het kader van allerlei prijsverhogingen per 1 januari 2020 blijft voor dit jaar de "Pluslidmaatschap Fiestabelasting" gelijk aan 2019? €20,= toch?

Ik hoor het wel en kunnen we weer meehelpen de boel in de lucht te houden.

Wat ? 🤔 33% prijs verhoging 2019/2020 🤓! moet ik de wederhelft toch eerst vragen, want die heeft de 👖 aan😊 .

On 18-1-2020 at 10:18, allesklusser said:

Nou, dan zal het wel €15,= blijven voor anno domini 2020  neem ik aan en dat is eigenlijk uniek te noemen met de prijsontwikkelingen van de afgelopen paar jaren.

Klopt dat Niels? @VitroFiesta

Goede morgen leden en bestuur. 🤔 Nu weet ik nog steeds niet wat ik aan de wederhelft met de 👖 aan, moet zeggen over de hoogte van de Fiestaclub + jaarbijdrage/lidmaatschap 🤓! Dat kan ik mij niet voorstellen dat in animo domini 2020 €15,- is! Inflatie is er, maar die was gem. over 2018-2019 ca.1,6-1,8%/jr. 🤔! Bij  anno 2019 met bv. 2% is €15,30 en weer 2% over €15,30 voor2020 =€15,606 ! Dus wat is een reele contributie verhoging nu? 🤓 

2 hours ago, VitroFiesta said:

Sorry, nog niet mee aan de slag gegaan, druk druk druk. 

Blijft gewoon €15,- hoor

Fijn en dank Niels, maar let op, je loopt jezelf nog eens voorbij! net als zoveel mensen in het drukke NL bestaan 😲

Zelfs geen inflatie verhoging tot en met dit jaar, dat had rustig gemogen plus een kleine verhoging/vergoeding voor site kosten, had ik geen bezwar tegen 🤓.

• 2 weeks later...
 Share

• Create New...