Jump to content
Fiestaclub.nl
Alex16S

Fiesta Politie

Recommended Posts

Beste leden,

ik ben zelf nieuw tot dit forum en dacht doe eens me eerste upload

Ik heb zelf in mijn fiesta grill zwaailampen verwerkt wat ik zelf erg cool uit vind zien, ik hou vooral van geheime gadgets inbouwen.

IMG_7723-min.jp2

ben benieuwt wat jullie der van vinden......

Vind het wel geinig uitzien maar ze moeten je niet aanhouden en dit in je auto zien dan denk ik dat je een serieus probleem hebt :dikkelol:

eigenlijk wel grappig, maar een beetje zinloos, je kan ze toch niet gebruiken.

Zorg dat ze je niet pakken, want 'jezelf voordoen als politie' is geen kleine overtreding.

Inderdaad moet je hier erg mee oppassen. Als ze het beschouwen als nepagent spelen dan heb je een leuke bekeuring aan je Fiesta hangen denk ik.

Tsja blauwe lampen voeren vind ik niet bepaald grappig :?

Zie totaal geen meerwaarde hierin.

Als jij het leuk vind, prima. Maar pas op voor de lange arm der wet...erg hoog kostenplaatje als je wordt gepakt.

Kun je heel veel leuke dingen mee doen om je auto aan te passen

Just my 2 cents :-)

16 hours ago, peter1981 said:

Vind het wel geinig uitzien maar ze moeten je niet aanhouden en dit in je auto zien dan denk ik dat je een serieus probleem hebt :dikkelol:

ja klopt haha, echter heb ik de afstandsbediening altijd thuis liggen, dus kan ze op de weg niet aan zetten

3 hours ago, Harry said:

eigenlijk wel grappig, maar een beetje zinloos, je kan ze toch niet gebruiken.

Zorg dat ze je niet pakken, want 'jezelf voordoen als politie' is geen kleine overtreding.

ze zijn zeker zinloos gebruikt ze nooit op de openbaren weg, want daar kan je heel veel gezeijk mee krijgen

Zelf ook over nagedacht om de lampen erop te zetten. Zoals hierboven vermeld, is het zeer strafbaar. volgens mij is dit ook een OVJ feit, dus de offcier van justitie zal de hoogte van de boete bepalen, tevens hoef je ze dacht ik niet aan te hebben wil de politie je een boete kunnen geven alleen het hebben van een blauwe lichtarmatuur is al verboden..

Maar het ziet er natuurlijk wel vet uit ;p misschien 2 blauwe veranderen in rood??

Zoals hierboven vermeld, is het inderdaad zo dat het hebben van blauwe lampen (zonder ze aan te hebben) al verboden en beboetbaar is. Voor de operaties aan mijn handen reed ik een R1150Rt-p (oud-politie uitvoering van de BMW boxer). Als die aan burgers doorverkocht worden, slopen ze alle strepen en lampen er van af. Zet je iets blauws er terug op, kun je er op rekenen dat je zsm van de weg wordt gehaald. En ook zonder blauwe lampen op n witte BMW motor merkte ik al dat mensen raar gaan reageren op iets wat lijkt op n politie voertuig. Om dit soort reacties en verwarring te voorkomen, zijn de blauwe lampen dus verboden (los van misbruik als files inhalen via vluchtstrook etc). Mochten de lampen dus bij n politie controle ontdekt worden,  heb je er een hoop ellende van.

15 minutes ago, Matti said:

Zoals hierboven vermeld, is het inderdaad zo dat het hebben van blauwe lampen (zonder ze aan te hebben) al verboden en beboetbaar is. Voor de operaties aan mijn handen reed ik een R1150Rt-p (oud-politie uitvoering van de BMW boxer). Als die aan burgers doorverkocht worden, slopen ze alle strepen en lampen er van af. Zet je iets blauws er terug op, kun je er op rekenen dat je zsm van de weg wordt gehaald. En ook zonder blauwe lampen op n witte BMW motor merkte ik al dat mensen raar gaan reageren op iets wat lijkt op n politie voertuig. Om dit soort reacties en verwarring te voorkomen, zijn de blauwe lampen dus verboden (los van misbruik als files inhalen via vluchtstrook etc). Mochten de lampen dus bij n politie controle ontdekt worden,  heb je er een hoop ellende van.

mijn zijn in de gril en zijn voorzien van witte kapjes (worde donker gesmoked nog) verder is de bekabeling netjes weg gewerkt en voorzien van een afstandsbediening. ik gebruik ze echter alleen op show cq op niet openbaar terrein. ook is der onder de motor kap een extra schakelaar zodat ze niet aangezet kunnen worden gezet.

rij der nu tijdje mee rond en ook op vorige voertuigen der op gehad, met RDW controles nooit problemen mee gehad.....

On 12/31/2017 at 21:59, Matti said:

En ook zonder blauwe lampen op n witte BMW motor merkte ik al dat mensen raar gaan reageren op iets wat lijkt op n politie voertuig. 

Vriend in de club heeft een Amerikaanse ex-politie Harley.

Als we een clubrit doen, mag hij altijd op het kruispunt gaan staan, iedereen stopt meteen, terwijl er toch gewoon "sheriff" op staat hoor  :schater: