Dragunov Posted January 31, 2018 Author Report Share Posted January 31, 2018 Me vader heeft dit gekozen, hij wou eerst Copper, maar me moeder zag die kleur niet graag. Hij zag dan een grijze in de zon en hij wilde dan die kleur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 1, 2018 Author Report Share Posted February 1, 2018 Weekje eerder dan verwacht, maar komt goed uit, kunnen direct gekleefd worden wanneer wagen in hun bezit is! Dorpellijsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 2, 2018 Author Report Share Posted February 2, 2018 Vandaag (vrijdag 2 februari 2018) zijn ze hun wagen gaan ophalen, net komen tonen. (in de regen en half donker, maar goed, morgen is er nog een dag) Spatlappen zijn gemonteerd en ook hebben ze bij dealer de Philips SilverVision, knippers, voor en achter, die ik nog heb geleverd, gestoken, vind ik persoonlijk enorm mooi staan, de lichten staan zo heel strak, waar je anders een oranje gloed zag van het lampje en van de weerkaatsing op de spiegels in de voor- en achterlichten. Morgen (zaterdag 3 februari 2018) dan eens kijken om de sport antenne te plaatsen en later eens kijken om met Forscan de aanpassingen te doen aan hun SYNC3, zodat klimaatregeling ook op hun hoofdscherm staat en dat het Lincoln thema actief is samen met Ford splashscreen. Systeeminfo van hun SYNC3 bekeken en er staat 3.0 op qua software (buildnummer zal ik morgen bekijken), met als kaarten 6.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted February 2, 2018 Report Share Posted February 2, 2018 Van harte, alvast voor je ouders in Mei komen nieuwe kaarten uit volgens Ford. En succes morgen met je sync aanpassing, heb zelf de laatste software er op via, onze Duitse vrienden draait wat soepeler nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 2, 2018 Author Report Share Posted February 2, 2018 Bedankt! Weet niet of ik morgen de SYNC3 zal voorzien van de aanpassingen of ergens in de loop van de volgende weken, de antenne normaal wel. Maar de vrouw wilt niet dat ik zoveel bezig ben met hun wagen... De kaartupdates en de software update voor de SYNC3 al op PC staan, samen met de autoinstall bestanden. Ook moet ik nog ergens dan die dorpellijsten plaatsen en nog keer verder zien om me vader te overtuigen om die binnenverlichting te kopen voor boven achterbank en deze dan ook eens plaatsen, voor de rest is de wagen redelijk af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted February 3, 2018 Report Share Posted February 3, 2018 pas op met die kaartupdate als ik het Duitse forum lees loopt dat nog niet zo lekker, ik wacht liever tot de via Ford binnenkomen in Mei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 3, 2018 Author Report Share Posted February 3, 2018 Dan zou ik beter wachten tot in mei vooraleer een update op het systeem te zetten, zeker omdat het ook niet mijn wagen betreft. Vandaag (zaterdag 3 februari 2018) paar foto's gemaakt van de updates die reeds zijn gebeurd aan de wagen, me ouders waren natuurlijk terug gans de dag weg en kon het maar deze avond (terug regen en halfdonker) uitvoeren. De wagen: Philips SilverVision voor en achter (had nog reservelampjes liggen voor in de Focus II): ACV Sport Antenne: Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Nette fiesta gaan je ouders blij mee zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 4, 2018 Author Report Share Posted February 4, 2018 Vind ik ook wel en de SilverVision staat een stuk netter en maken de voor- en achterlichten een stuk strakker. Eindelijk af van die oranje gloed die anders te zien was. Kentekenverlichting en grondverlichting in spiegels zijn al LED, dus die moet ik al niet meer veranderen. Volgende update wordt het monteren van de sierlijsten op de dorpels (hangt af van het weer, want wil wel iets warmer weer om die te kleven) of het plaatsen van een verlichting boven achterbank met leeslampjes (me vader eerst die laten bestellen bij dealer) of het veranderen van hun SYNC3 zodat ze ook klimaatregeling op hoofdscherm hebben en temperatuur voor beiden zijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Ze zullen best blij zijn met je,nice updates Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Ik ben nog aan het zoeken hoe ik de spiegelkappen er af krijg heb het wel gelezen in de gebruiksaanwijzing maat krijg er geen beweging in dat is de laatste plek waar nog normale lampjes inzitten wil deze vervangen door LED Link to comment Share on other sites More sharing options...
berstra Posted March 5, 2018 Report Share Posted March 5, 2018 Zo te zien heb je al veel veranderd aan de wagen van je ouders, trouwens zeer mooie fiesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted March 26, 2018 Author Report Share Posted March 26, 2018 Bedankt! Dorpellijsten zijn nog niet gekleefd wegens a) het koude weer en b) als het warmer is, dan ben ik werken. Verlichting achter wordt dus ook niet gedaan, omdat de wagen reeds de meest complete hemelverlichting achter heeft. Je moet op unit zelf duwen om licht aan te steken (dat is dus de leesverlichting). Vandaag (maandag 26 maart 2018) 18025 geïnstalleerd op wagen van ouders, daar stond er oorspronkelijk Build 3.0 17276_PRODUCT op. Verkorte installatie van drie bestanden uitgevoerd, want volledige installatie werkte niet (kreeg melding dat SYNC al op laatste versie draaide) [SYNCGen3.0_3.0.18025] Item1 = JR3T-14G391-AD Open1 = SyncMyRide\JR3T-14G391-AD.tar.gz Item2 = JR3T-14G381-AL Open2 = SyncMyRide\JR3T-14G381-AL.tar.gz Item3 = JR3T-14G423-AA Open3 = SyncMyRide\JR3T-14G423-AA.tar.gz Options = Delay,AutoInstall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 11, 2018 Author Report Share Posted June 11, 2018 Voor vaderdag pedaalcovers aan me vader gegeven die je ook terugvindt bij een ST-Line. Vanmorgen deze gemonteerd in de Fiesta, installatie viel reuzemee, oude covers gedemonteerd van rem- en koppelpedaal en dan op alle drie de pedalen rubber moeten kleven vooraleer de nieuwe pedaalcovers te monteren. Wel effen gaspedaal moeten demonteren, zodat de lipjes aan de ene kant ook mooi over gaspedaal konden worden geplooid. VOORAF: ACHTERAF: Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 lijkt een stuk beter dit mooie update davy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Installatie valt reuzemee! Volgende update wordt wss die motorkappompjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted June 15, 2018 Report Share Posted June 15, 2018 Die motorkap pompjes laat ik lekker zo hoe vaak heb je de kap open vind dat zonde voor wat je ervoor betaalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 16, 2018 Author Report Share Posted June 16, 2018 Dan kan die stok eruit gehaald worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF4266 Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Leuke updates. Vooral die antenne, past deze ook op de MK7 of je weet? Of is hij te dik voor de antennevoet(die is wat anders namelijk). En wat kostte die antenne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 17, 2018 Author Report Share Posted June 17, 2018 €19, normaal zou die ook moeten passen op de MK7. Eens zien of ik Driver Alert en Traffic Sign Recognition kan activeren op de Fiesta met UCDS. Heb nu de lijnen gekregen in UCDS die men moet activeren, dus eens zien wanneer mijn vader tijd heeft om de wagen te laten veranderen en deze zaken activeren. Ik vraag me enkel af of IPC DE00 TSR IOD standaard op Enable of Disable staat?! IOD=Enable (Symbol will always keep on screen) IOD=Disable (The symbol will fade of) EN hopelijk ondersteunt zijn IPMA en de IPC de features! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 18, 2018 Author Report Share Posted June 18, 2018 Deze namiddag (maandag 18 juni 2018) geprobeerd om Driver Alert (DAS) en Traffic Sign Recognition (TSR) te activeren met UCDS, maar in de IPMA krijg ik een seed error, enkel in de IPC kon ik de nodige veranderingen, buiten de TSR IOD (niet gevonden in DE00) uitvoeren, daar zie ik nu rechtsonder twee lege cirkeltjes waar respectievelijk de snelheid en inhaalverbod en zo staan en in bestuurdersassistentie kan ik nu Driver Alert aan- en uitvinken, maar voorlopig heeft dit nog geen nut. Hoogstwaarschijnlijk moet er een IPMA in die van hoger niveau is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted June 18, 2018 Report Share Posted June 18, 2018 Je zou nog kunnen kijken of je andere software kunt laden in de ipma. of als je geluk heb is het onderdeel niet al te duur via de dealer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted June 18, 2018 Author Report Share Posted June 18, 2018 Vraag me af hoeveel de IPMA dan zou kosten! Nu hebben ze: - Line Assist - Auto High Light Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 On 18-6-2018 at 21:23, Dragunov said: Vraag me af hoeveel de IPMA dan zou kosten! Nu hebben ze: - Line Assist - Auto High Light ?Maar waarom heb ik dat wel aanstaan in mijn standaard Titanium? KeepingLA/AHL/TSR. Die twee cirkeltjes daar veschijnt geregeld welke max. snelheids weg het is en max. snelheid overschrijding bv. in de bebouwde kom, of verboden in te halen! Nu weet ik nog niet eens meer of hij dan knippert bij selheids overschrijding? Hij staat nl. al 4dg. op stal ?! Ik ga het effe vanavond/morgen uit proberen, dus mijn oud geheugen effe opfrissen ? Ik begin bijna te geloven dat mijn mk8 eerst voor iemand anders was bestemd?? Hij zou nl. pas op 30mrt. afgeleverd worden met 10weken levertijd, (ik kon hem 16mrt. ophalen bij de dealer, ca. 2weken eerder) maar de eerste aflever servicebeurt staat op 22febr. met km stand 10 op de afleverings papieren, zag ik! ?dus toen was hij allang bij de/een dealer in de NL, ouwe voorraad? De eerste beurt is dus niet de afleverdatum van 16mrt., in 2020, maar ca. 22febr. 2020, drie weken eerder, staat zo op de papers! Volgend jaar krijgt hij evengoed nw. olie/filter. 30k/2jr. vind ik dus, veel te lang! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted April 18, 2022 Author Report Share Posted April 18, 2022 Nieuwe camera aanwezig, nu moet ik enkel nog DAS, TSR en ACS activeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts