Jump to content

Aankoop nieuwe club-polo's

VitroFiesta
 Share

Aankoop nieuwe club-polo's  

28 members have voted

1. 1. Interesse in een polo?

• Ja
      23
    • Nee
      5
  2. 2. Wat voor bedrag maximaal?

• €10,-
      3
    • €20,-
      18
    • €30,-
      4
    • Hoger dan €30,-
      3

Recommended Posts

Zoals jullie misschien weten hebben we in het verleden polo's met clublogo gehad. Al een tijdje zijn we door de voorraad heen en hebben we deze vanwege de hoge kosten niet aangevuld. Omdat we toch regelmatig vragen naar polo's krijgen willen we deze toch weer gaan aanschaffen. We kunnen polo's in de meest uiteenlopende prijs/kwaliteitsverhoudingen krijgen, maar de vraag is wat we precies willen. Wil je goedkoop, dan gaat dit ten koste van de kwaliteit, duurder is betere kwaliteit maar daar hebben we niks aan als niemand ze koopt omdat de prijs te hoog is.

We kijken nu naar een polo waarin in ieder geval de kleur oranje terugkomt omdat dit ook in ons logo zit. Dit zal in de vorm van oranje mouwen, oranje kraag of oranje streep zijn, net waar we voor kiezen uiteraard. De hoofdkleur willen we iets donkerder kiezen, omdat de laatste witte versie erg slecht schoon te krijgen was. Uiteraard voorzien van ons logo, geborduurd op de borst.

Daarom bijgevoegde poll met de vraag, heb je interesse in een polo, en hoeveel heb je er ongeveer voor over?

Het invullen van de poll verplicht je uiteraard tot niets, maar om een betrouwbaar beeld te krijgen vinden we het wel fijn als je deze alleen invult als je echt serieus interesse hebt, anders schieten we er nog niets mee op.

(Als je een ander goed idee, of misschien wel goede contacten in die wereld hebben, dan horen we dat uiteraard graag!).

Leuk idee en ik hou mij aanbevolen, na overstap van de Focusclub naar Fiestaclub hoort daar natuurlijk ook een stoere polo-shirt bij.

Komen er evt ook polo-shirts in kleine maat voor Kids, aangezien mijn zoontje ook gek op Ford is;)

Als je ze laat bedrukken is het goedkoper dan borduren van een logo, maar de kwaliteit na enkele keren wassen is dan wel beter.

zal eens ff navraag doen in m’n omgeving voor een goed adres, heb namelijk diverse gesponsorde polo-shirts in de kast liggen als Crewlid van een luchtBallonteam.

Toevallig heeft mijn moeder een eigen borduur bedrijf. Ze borduurt veel voor promotiebedrijven en bedrijfskleding, dus ze heeft eventueel ook contacten om aan kleding te komen.
Ik zal je even een PM sturen, dan kun je eventueel een prijsopgave of wat informatie opvragen. (Ze kan ook prima automatten en dergelijke borduren :wink:)

polo of fleece trui prima.

Heb je ook wat in de winter maanden ( of het Nederlandse weer)

En kwa prijs maakt het niet zoveel uit.

Als het maar kwaliteit is en niet na 2 keer wassen antiek lijkt zeg maar.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
 Share

• Create New...