Jump to content
Fiestaclub.nl
SnakeByte

Uitlaat opies/uitvoeringen - Fiesta/Fiesta ST

Recommended Posts

Hey iedereen;

Geen idee of er al een verzameltopic is in deze stijl... hoe dan ook:
Wat hebben de meeste hier onder hun Fiesta hangen qua uitlaat? Ik ken er zelf niet genoeg van, maar ben wel van mening dat de ST standaard wel wat braaf klinkt en wil hier graag verrandering aanbrengen. Het is dus niet de bedoeling dat heel het dorp me hoort aankomen rijden..  gewoon wat sportiever en luider zou ik goed vinden.
Ideaal: 

Maar hoe realiseer ik dit nu het beste? Want ik wil natuurlijk wel geen probleem hebben voor de keuring.. 
Kan ik mijn uitlaat zo laten klinken met Milltek, Mountune, Remus, Scorpion uitlaten, wat raden jullie aan?  
Hebben jullie hier ervaring me? Do's, Don'ts?

Thanks!

Milltek non-res hier, klinkt erg lekker. Maar deze hoor je wel redelijk, binnen hoort men me thuis komen haha. Echter is het niet asociaal, bij normaal rijden is het gewoon een lekker sportief geluid. 

Uiteraard kan je altijd voor de non-res gaan (eventueel ook later). Deze is uiteraard gedempter en klink net wat luider dan stock. 

Je mag wel een keer komen luisteren hoor :)

Milltek is er in 2 smaken, Resonated en non resonated. Waarbij de eerste een extra demper heeft en dus iets tammer is kwa geluid. 

Verder is er voornamelijk in de UK keuze te over voor off the shelf systemen... incl een KMS Hurricane, waarbij ze aan de andere kant van de wijk nog horen dat je eraan komt :P

On 31-7-2017 at 21:16, Marcusso said:

Milltek non-res hier, klinkt erg lekker. Maar deze hoor je wel redelijk, binnen hoort men me thuis komen haha. Echter is het niet asociaal, bij normaal rijden is het gewoon een lekker sportief geluid. 

Uiteraard kan je altijd voor de non-res gaan (eventueel ook later). Deze is uiteraard gedempter en klink net wat luider dan stock. 

Je mag wel een keer komen luisteren hoor :)

6 hours ago, Jur said:

Milltek is er in 2 smaken, Resonated en non resonated. Waarbij de eerste een extra demper heeft en dus iets tammer is kwa geluid. 

Verder is er voornamelijk in de UK keuze te over voor off the shelf systemen... incl een KMS Hurricane, waarbij ze aan de andere kant van de wijk nog horen dat je eraan komt :P

Dus over het algemeen met een resonated Milltek ga je sowieso een stevig verschil horen dan?

Spreken we hier dan ook van een downpipe wijziging of is dit niet nodig?

basis is een catback system, waarbij downpipe en cat dus niet worden vervangen. Uiteraard zijn die mogelijkheden er wel...

Voor meer info.. Mebu (-: