Sjoerd102 Posted July 22, 2017 Report Share Posted July 22, 2017 Er is onder 'Evenementen' al een topic, maar daar kun je niet in reageren. Vandaag met oa RL91 en enkele leden van pumadrivers.nl naar bovenstaande meeting geweest. Ondanks dat ik zelf niet zo van de 'parkeerplaats meetings' ben heb ik me uitstekend geamuseerd. 95% van de aanwezige Ford modellen was een Fiesta. Ondanks dat ook andere Ford modellen welkom waren viel de opkomst daar van helaas wat tegen. Er was nog meer dan plek genoeg (de paddock van de Nurburgring is echt enorm). Na een rondje gelopen te hebben over het terrein, zijn we oa nog even door de pitstraat gewandeld. Daarna ben ik zelf nog even naar Ringwerk geweest. Het museum over de Nurburgring. Erg interessant en leuk om eens te zien. Afgezien van een buitje tussen de middag was het weer uitstekend. Na afloop van de meeting reden er nog verschillende Fiesta's over de Nordschleife. Kortom prima dagje Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 Leuk verslagje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Vsser Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 foto's lijken niet te werken? En het was jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn, heb wel genoeg fiesta's zien rijden in de buurt van de ring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoerd102 Posted July 24, 2017 Author Report Share Posted July 24, 2017 foto's idd offline gehaald. zal kijken of ik ze opnieuw kan uploaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoerd102 Posted July 24, 2017 Author Report Share Posted July 24, 2017 foto's opnieuw toegevoegd. Iemand die een goede uploadsite weet? Photobucket doet lastig de laatste tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Vsser Posted July 25, 2017 Report Share Posted July 25, 2017 leuke foto's. je zou voor foto hosting kunnen kijken naar http://imgur.com/ of flickr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts