Marijn87 Posted July 20, 2017 Report Share Posted July 20, 2017 Wie ó wie in de buurt van Breda kan mijn grijze sierlijst op het stuur verwijderen...zodat deze zwart gespoten kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fezz Posted August 29, 2017 Report Share Posted August 29, 2017 Ik weet niet of het je inmiddels gelukt is OF dat je iemand gevonden hebt? Weet je zeker dat je dit niet zelf wil/kan doen? Het zit aan de achterkant (uit mijn hoofd) maar met 3 torx schroeven vast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marijn87 Posted August 31, 2017 Author Report Share Posted August 31, 2017 On 29-8-2017 at 19:34, Fezz said: Ik weet niet of het je inmiddels gelukt is OF dat je iemand gevonden hebt? Weet je zeker dat je dit niet zelf wil/kan doen? Het zit aan de achterkant (uit mijn hoofd) maar met 3 torx schroeven vast Ja die had ik los maar de airbag zit in de weg...lijsten gaan er dus niet af zonder dat de airbag verwijderd wordt...Thats the problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fezz Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Ik heb in het verleden deze lijst ook verwijderd, hierbij hoefde ik de airbag niet los te halen. Wat je kan doen om dit te omzeilen is de sierlijst een beetje uit elkaar buigen bijvoorbeeld, het moet echt kunnen zonder de airbag aan te raken (of te demonteren) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marijn87 Posted August 31, 2017 Author Report Share Posted August 31, 2017 7 hours ago, Fezz said: Ik heb in het verleden deze lijst ook verwijderd, hierbij hoefde ik de airbag niet los te halen. Wat je kan doen om dit te omzeilen is de sierlijst een beetje uit elkaar buigen bijvoorbeeld, het moet echt kunnen zonder de airbag aan te raken (of te demonteren) Waar kom je ergens vandaan...?! Miss dat je een x een handje zou kunnen helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fezz Posted September 1, 2017 Report Share Posted September 1, 2017 Ik kom uit het noorden (Assen) weet niet waar jij woont? Wil anders wel helpen hoor, no problemo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marijn87 Posted September 1, 2017 Author Report Share Posted September 1, 2017 1 hour ago, Fezz said: Ik kom uit het noorden (Assen) weet niet waar jij woont? Wil anders wel helpen hoor, no problemo! Gelukt!! Beetje durf om wat kracht te gebruiken...volgende x wel ff de zekering van dr claxon verwijderen ? Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fezz Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 On 1-9-2017 at 11:27, Marijn87 said: Gelukt!! Beetje durf om wat kracht te gebruiken...volgende x wel ff de zekering van dr claxon verwijderen ? Bedankt voor de tip! Goed om te horen! (vaak ben je te bang haha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts