Fiesta1977 Report post Posted June 3, 2017 Gister ben ik met de Sierra Scorpio club naar Köln geweest ivm het 35jarig jubileum van de Sierra. Het was geregeld door iemand van het Duitse Sierra forum. Maar nu het interessante: We hebben een tour gehad door de fabriek, en daar wordt de nieuwe Fiesta gemaakt ! Dus misschien een idee voor een meeting. Share this post Link to post Share on other sites
Gerjan Report post Posted June 3, 2017 @VitroFiesta is er mee bezig volgens mij. We willen het wel weer gaan doen in 2018. Share this post Link to post Share on other sites
VitroFiesta Report post Posted June 28, 2017 Mee bezig is een groot woord, maar ik begreep dat het sowieso al vol zit tot het einde van dit jaar, ook in verband met de sluiting van de fabriek voor de ombouw naar de nieuwe Fiesta. Aangezien zoiets organiseren in de winter niet handig is, ben ik van plan dit voor ongeveer april volgend jaar te gaan regelen. Share this post Link to post Share on other sites
zeeland Report post Posted February 28, 2019 ondertussen is de Heritage ook open. misschien weer eens een slinger aan geven . Share this post Link to post Share on other sites
Mtlfrk Report post Posted February 28, 2019 1 hour ago, zeeland said: ondertussen is de Heritage ook open. misschien weer eens een slinger aan geven . Goed idee👍🏻 Lijkt me echt leuk om eens naar de geboorteplek van mn Fiestaatje te kijken..... Share this post Link to post Share on other sites
Gerjan Report post Posted March 3, 2019 @VitroFiesta denk dat we maar weer eens wat lijntjes uit moeten gooien en wat gaan plannen. Share this post Link to post Share on other sites
Thieske Report post Posted March 3, 2019 Als de agenda het toelaat ben ik er ook bij Share this post Link to post Share on other sites
VitroFiesta Report post Posted March 4, 2019 Momenteel ben ik even te druk om dit op te pakken, maar ik wil later wel kijken of ik iets kan regelen. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted December 21, 2019 En Niels wanneer?? 😗 Share this post Link to post Share on other sites
Thieske Report post Posted August 26, 2020 Nu met de corona zal het nog wel even duren, maar misschien is het corona komend jaar wel genoeg weg gezakt om als groep alsnog te gaan Share this post Link to post Share on other sites
NeverDespair Report post Posted August 27, 2020 Dat zal helaas waarschijnlijk niet voor vaccinatie worden....... Men zal niet opnieuw een extra risico willen lopen om de fabriek "plat" te moeten leggen........ Share this post Link to post Share on other sites