Jrn-90 Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Hallo Iedereen, Via deze weg wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Jorn, 26 jaar en ik woon in Heinkenszand, Zeeland. Mijn eerste 2 auto's vanaf mijn 18e waren een Ford focus, fase 1-1. Eerst een station, later een 5 deurs HB. Intussen nog 2 andere auto's en veel kilometers verder, zijn wij sinds afgelopen maart in bezit van een Ford Fiesta Titanium uit 2011, 1,25, 82 PK (47000 km), met bijna alles erop en eraan, stoelverwarming, vooruitverwarming etc... Het enige wat er niet op zit is Cruise Control. Het is een auto met geweldige rij-eigenschappen en wij zijn er dan ook erg blij mee. De auto is van oorsprong een Duitser maar alle papieren, boekjes en stempels zitten erbij, er zit ook nog een jaartje garantie op. Er zijn wat zaken die ik nog wil vervangen of wil toevoegen. Maar verder wil ik er niet al teveel aan verspijkeren behalve goed onderhoud. Ik hoop uiteraard wat antwoorden te vinden en ervaringen te delen, maar voornamelijk veel plezier aan het deelnemen van een Forum. Groeten ''uut' zeeland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Enjoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welcome en geniet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiC Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom, mooie kleur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom hier ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thieske Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom en nog veel plezierige kilometers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schuifelhoofd Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom aan boord Jorn. Mooie frisse Mk7. 47.000kms op 6 jaar is niet te gek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordDriver Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Collin_ Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Een bekend interieur. Raar dat je titanium wel stoelverwarming heeft, maar geen CC. Die van mij heeft geen stoelverwarming.. maar wel een CC. Je zou toch denken dat een Titanium basic gezien hetzelfde wordt afgeleverd..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jrn-90 Posted April 27, 2017 Author Report Share Posted April 27, 2017 10 hours ago, Collin_ said: Een bekend interieur. Raar dat je titanium wel stoelverwarming heeft, maar geen CC. Die van mij heeft geen stoelverwarming.. maar wel een CC. Je zou toch denken dat een Titanium basic gezien hetzelfde wordt afgeleverd..... Ik had mij er vooraf niet zo in verdiept, maar mijn vader heeft precies hetzelfde type in donkerblauw, (een titanium). Die heeft inderdaad ook CC, maar ook stoelverwarming. Er is geen pijl op te trekken dus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jrn-90 Posted April 27, 2017 Author Report Share Posted April 27, 2017 Bedankt voor alle reacties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jrn-90 Posted May 5, 2017 Author Report Share Posted May 5, 2017 Om te voorkomen dat er zaken in mijn voorstel-topic komen die hier niet horen, heb ik vorige week een nieuw topic aangemaakt. Link: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts