Jump to content

Toch weer een Ford

Jrn-90
 Share

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Via deze weg wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Jorn, 26 jaar en ik woon in Heinkenszand, Zeeland. Mijn eerste 2 auto's vanaf mijn 18e waren een Ford focus, fase 1-1. Eerst een station, later een 5 deurs HB.

Intussen nog 2 andere auto's en veel kilometers verder, zijn wij sinds afgelopen maart in bezit van een Ford Fiesta Titanium uit 2011, 1,25, 82 PK (47000 km), met bijna alles erop en eraan, stoelverwarming, vooruitverwarming etc... Het enige wat er niet op zit is Cruise Control. Het is een auto met geweldige rij-eigenschappen en wij zijn er dan ook erg blij mee. De auto is van oorsprong een Duitser maar alle papieren, boekjes en stempels zitten erbij, er zit ook nog een jaartje garantie op.

Er zijn wat zaken die ik nog wil vervangen of wil toevoegen. Maar verder wil ik er niet al teveel aan verspijkeren behalve goed onderhoud.

Ik hoop uiteraard wat antwoorden te vinden en ervaringen te delen, maar voornamelijk veel plezier aan het deelnemen van een Forum. 

Groeten ''uut' zeeland!

20170426_130554.jpg

20170426_130601.jpg

IMG-20170401-WA0001.jpg

IMG-20170401-WA0006.jpg

Een bekend interieur. Raar dat je titanium wel stoelverwarming heeft, maar geen CC.

Die van mij heeft geen stoelverwarming.. maar wel een CC.

Je zou toch denken dat een Titanium basic gezien hetzelfde wordt afgeleverd.....

10 hours ago, Collin_ said:

Een bekend interieur. Raar dat je titanium wel stoelverwarming heeft, maar geen CC.

Die van mij heeft geen stoelverwarming.. maar wel een CC.

Je zou toch denken dat een Titanium basic gezien hetzelfde wordt afgeleverd.....

Ik had mij er vooraf niet zo in verdiept, maar mijn vader heeft precies hetzelfde type in donkerblauw, (een titanium). Die heeft inderdaad ook CC, maar ook stoelverwarming. Er is geen pijl op te trekken dus...  

• 2 weeks later...