Robbenley Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Hallo, Ik ben opzoek naar iemand of een bedrijfje die kan uitdeuken zonder spuiten wat de kop niet kost. Heb 3 deukjes in de moterkap beide zijkanten hebben +-4 parkeer deukjes.... ook in het A stijl zit een miniscuul deukje. Liefst omgeving gemeente Cuijk, mag ook verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joshua1975 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Kan je helaas niet helpen aan een adres dichtbij. De mijne zelf hier in de buurt laten doen. Mijne was ik rond de 200 euro kwijt en dat was dan helemaal rondom. Deukje of 6 waarvan een hele grote in het spatbord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbenley Posted June 4, 2017 Author Report Share Posted June 4, 2017 On 11-4-2017 at 20:14, Joshua1975 said: Kan je helaas niet helpen aan een adres dichtbij. De mijne zelf hier in de buurt laten doen. Mijne was ik rond de 200 euro kwijt en dat was dan helemaal rondom. Deukje of 6 waarvan een hele grote in het spatbord Sorry, helemaal vergeten dit topic! Maar voor rond de 200 euro wil ik nog wel op en neer willen, krijg ik hier vermoedelijk niet voor elkaar! Heb er nog 2 bij gekregen verdomme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts