Smokeybear Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 Hallo allemaal! Ik krijg over paar weken mijn nieuwe ford fiesta 1.0 100pk ecoboost st line met bouwjaar 2017 binnen. Mijn vraag is klinkt de motor van de auto van buiten een beetje sportief? Komt er enig geluid uit de uitlaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiC Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 Nee ik heb de zelfde en er is geen sportief geluid. (vind ik persoonlijk) Maar goed voor mij hoeft het niet direct vind het mooi dat er een prestatie boost is bij een auto waar je het niet van verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKa Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 St line is toch alleen maar een Sportieve styling, motor en uitlaten doen ze toch niks aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smokeybear Posted March 13, 2017 Author Report Share Posted March 13, 2017 Klopt ze doen er verder niks aan... helaas. Bedankt voor jullie snelle reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smokeybear Posted March 13, 2017 Author Report Share Posted March 13, 2017 Hoor je de turbo wel soms? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmb Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 Heb je geen proefrit gemaakt voordat je hem bestelde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smokeybear Posted March 13, 2017 Author Report Share Posted March 13, 2017 In een titanium 100pk versie. Ze hadden geen 100pk st line beschikbaar op het moment. Maar een mooi geluid ervan is gewoon een extraatje. Zou niet mijn keuze veranderen iig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 On 13-3-2017 at 20:32, Smokeybear said: In een titanium 100pk versie. Ze hadden geen 100pk st line beschikbaar op het moment. Maar een mooi geluid ervan is gewoon een extraatje. Zou niet mijn keuze veranderen iig. De ST-line klinkt inderdaad het zelfde als de titanium, zelfde blok. Verder is er aan aangepast, ik heb zelf een Milltek resonated uitlaat, die klinkt wel erg sportief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smokeybear Posted March 16, 2017 Author Report Share Posted March 16, 2017 Dit gaat ten kosten van de fabrieksgarantie neem ik aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 40 minutes ago, Smokeybear said: Dit gaat ten kosten van de fabrieksgarantie neem ik aan? Nee het is geen motorische aanpassing, je hebt dan alleen geen garantie op je uitlaat uiteraard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKa Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 Is je tegendruk dan hetzelfde als bij een standaard uitlaat, neem aan dat bij een andere tegendruk,ook wat met je turbo doet, en dan is het wel motorisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts