Jump to content

Mijn projectje ST-LINE

KiC
 Share

Recommended Posts

@FordDriver klopt dat heeft Danny gedaan hij was altijd al handig met de kwast  :grin:en hij heeft zijn gereedschap wat beter voor elkaar.

Dus dat heeft hij netjes gedaan.:mygod:

Nu zijn eigen Remklauwen nog een keer :duim:.

• 1 month later...

Na een 2 tal weekjes op vakantie te zijn geweest waren de bestellingen van voor de vakantie onderhand ook binnen, vanmorgen begonnen met het monteren van het open luchtfilter.

Verpakking_a_zpst1qpporg.jpg

Filter_A_zpsatwwaup8.jpg

@FordDriver Rob,of ik verschil merk moet ik nog een maal bekijken ben vandaag na het inbouwen niet verder dan 2km gereden dus dat komt nog wel.

Ik kreeg niet het idee dat het veel meer geluid maakte. (heb wel genoten van het chippen van de auto op mijn vakantie in Oostenrijk niets is te gek het ging super smooth :) )

• 1 month later...

@Theo 2017

De afdekplaat kun je bestellen bij je Ford dealer. Deze afdekplaat is eigenlijk voor een Ford Focus bedoeld. Ondernummers zijn: 1806222 (afdekplaat), 1x schroef die je op een andere schroef kan draaien die uitsteekt: 1780192. (Met de afstandsbolletjes!) Ik heb hiervan één gemonteerd. De oliedop houdt de plaat ook op zijn plek. 

Motor afdekplaat heb ik er tijdelijk afgehaald ik moet deze eerst verder bewerken zo dat deze dieper weg valt .... ik zag n.l. dat hij de motor isolatie plaat iets beschadigd had :(

• 1 month later...

Wauw mooie Fiesta St-line en geweldige updates.

Het laten chippen naar 150pk  en het open luchtfilter staan op mijn verlanlijstje. 

Rode remklauwen staan hem ook super, de afdekplaat, focus ruitensproeiers en gel badges gaan er zeker komen.

Blijf je topic in de gaten houden.

50 minutes ago, ThomThom said:

Wauw mooie Fiesta St-line en geweldige updates.

Het laten chippen naar 150pk  en het open luchtfilter staan op mijn verlanlijstje. 

Rode remklauwen staan hem ook super, de afdekplaat, focus ruitensproeiers en gel badges gaan er zeker komen.

Blijf je topic in de gaten houden.

Thanks Thom, de rode remklauwen zijn sinds een paar weken overgegaan in geel vond het zelf net iets meer bij de kleur auto passen ... afijn dat is mijn smaak dan :dikkelol:

On 13-9-2017 at 22:09, KiC said:

Thanks Thom, de rode remklauwen zijn sinds een paar weken overgegaan in geel vond het zelf net iets meer bij de kleur auto passen ... afijn dat is mijn smaak dan :dikkelol:

De mountune stickers en gele Logo's staan hem inderdaad goed :D zal er eens op letten. Andere antenne en ruitensproeiers Focus2 zijn al onderweg @Bnz super bedankt daarvoor.

Dealer vraagt €47,50 voor de EcoBoost afdekplaat.

Share

• Create New...