Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, BartM said:

Ze boden mij aan om er een uurtje mee te gaan rijden………. En toen was ik verkocht. 

Een verkoper die het snapt: rijden, en dan is ie verkocht 😇

mooie kleur, en die 3 cilinder is echt briljant :jaknikker: 

Heel veel plezier met je nieuwe auto:cheerlie:

• Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 hours ago, martn said:

Heel nice, gefeliciteerd! M’n Fiesta heb ik 75.000km mee gereden (tot zelfs 260pk) en die staat nu hoger bij de nieuwe eigenaar. Ik zit alweer op 25.000km met m’n Puma, zou me er niet echt zorgen over maken hoor! 

Dankjewel! Zag jou project pagina. En die Puma is ook heerlijk. 

11 hours ago, Jeroen said:

Een verkoper die het snapt: rijden, en dan is ie verkocht 😇

mooie kleur, en die 3 cilinder is echt briljant :jaknikker: 

Heel veel plezier met je nieuwe auto:cheerlie:

Ja het is een goeie verkoper!  Vorig jaar had hij 500 auto’s verkocht. En bijna alleen maar Ford.   

de kleur deed het hem en de rit… tja. Briljant. 

11 hours ago, Steelmaster said:

Gaaf man. Wat waren je punten op de st200 als ik vragen mag? 

Hij had er 2 staan. 1 vond ik de kmstand te hoog. De andere had een plekje op de deur waar ik mezelf aan zou gaan storen. Dus dan zou ik dat moeten laten spuiten. Hier en daar wat steenslag en een velg beschadigd. 
maar verder een hele nette ST200. En waarschijnlijk had ik die gekocht als deze ST3 er niet had gestaan. 

On 19-4-2022 at 19:38, Josh said:

Hele leuke pagina om doorheen te lezen! Veel plezier met je nieuwe aanwinst, iets zegt me dat dat geen probleem zal zijn..

Dankjewel 💪🏼  Komt helemaal goed. 

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

mooi mooi Bart, gefeliciteerd...

Wij tuffen nog even voort met de eco boost en de metal... de eerste rijdt 20K per jaar, de metal max 4k, dus die kan nog wel even met 85K nu 😄

On 8-1-2022 at 21:51, BartM said:

Tijdje geleden weer dat ik iets heb geplaatst. 

kwam mijn oude fiesta te koop tegen op autotrack. De verkoper gebruikt de foto’s die ik op deze site heb gebruikt en verkoopt hem met minder kilometers dan dat ik hem heb verkocht 😅. Maar het blijft een plaatje. 

1k0.jpg

de laatste tijd bezig geweest met de Fiesta Metal. Hij is 10 jaar oud dus heb ik hem voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Meteen een grote beurt en de remmen vervangen. En toen ik toch bezig was de auto weer in de poets gezet. 

oude riem  

1k0.jpg

nieuwe riem en pomp  

1k0.jpg

nieuwe remmen 

1k0.jpg

na het poetsen 

1k0.jpg
1k0.jpg1k0.jpg1k0.jpg1k0.jpg

mij is door garage / ford altijd verteld dat de metal een ketting heeft... maar nu lees / zie ik dus een riem?!

Staat dus 10 jaar voor vervanging? das ook balen met maat 85K hier....

• 2 months later...
On 5-7-2022 at 20:45, Nor said:

mij is door garage / ford altijd verteld dat de metal een ketting heeft... maar nu lees / zie ik dus een riem?!

Staat dus 10 jaar voor vervanging? das ook balen met maat 85K hier....

Idd Nor,

zit een riem op. Was makkelijk te vervangen moet ik eerlijk zeggen. 

• 5 months later...
On 8-1-2022 at 21:51, BartM said:

Tijdje geleden weer dat ik iets heb geplaatst. 

kwam mijn oude fiesta te koop tegen op autotrack. De verkoper gebruikt de foto’s die ik op deze site heb gebruikt en verkoopt hem met minder kilometers dan dat ik hem heb verkocht 😅. Maar het blijft een plaatje. 

1k0.jpg

de laatste tijd bezig geweest met de Fiesta Metal. Hij is 10 jaar oud dus heb ik hem voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Meteen een grote beurt en de remmen vervangen. En toen ik toch bezig was de auto weer in de poets gezet. 

oude riem  

1k0.jpg

nieuwe riem en pomp  

1k0.jpg

nieuwe remmen 

1k0.jpg

na het poetsen 

1k0.jpg
1k0.jpg1k0.jpg1k0.jpg1k0.jpg

Hey Bart, vraag: heb jij een speciale tool gebruikt voor de distributie vd metal? Daar komt een bekende mee, om krukas vast te zetten? 

• 9 months later...
On 28-2-2023 at 20:21, Nor said:

Hey Bart, vraag: heb jij een speciale tool gebruikt voor de distributie vd metal? Daar komt een bekende mee, om krukas vast te zetten? 

😅. Beetje laat. Maar nee die krijg ik erbij in bruikleen als ik de distributieset koop. 

Share

Announcements

• Create New...