Steelmaster Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 Zo dat is ook niet verkeerd Die rijd ook weer als nieuw met de nieuwe veren en dempers Je houd in iedergeval niet van stil zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 Zo,weer lekker bezig @BartM Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeadlyRon Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 12 hours ago, BartM said: Bluetooth op telefoon afspelen? Bedoel je via Bluetooth muziek afspelen via de radio? Ik heb een iPhone en kon makkelijk Spotify afspelen via de radio. Mijn vrouw heeft een Samsung en daar kon het ook mee! Ja, dat bedoel ik. In mijn auto werkt dat niet. Bellen etc. wel, muziek afspelen niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim.A Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 10 minutes ago, DeadlyRon said: Ja, dat bedoel ik. In mijn auto werkt dat niet. Bellen etc. wel, muziek afspelen niet. Miss even apart topic voor openen en niet iemands project topic voor gebruiken. PS :Normaal druk je op AUX (voor USB) en nogmaals op AUX voor Bluetooth dan zou die wat je op je telefoon af speelt moeten spelen op je radio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted June 7, 2019 Author Report Share Posted June 7, 2019 On 6-6-2019 at 08:42, Steelmaster said: Zo dat is ook niet verkeerd Die rijd ook weer als nieuw met de nieuwe veren en dempers Je houd in iedergeval niet van stil zitten Dat zeker niet 💪🏼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted June 7, 2019 Author Report Share Posted June 7, 2019 On 6-6-2019 at 09:16, Bnz said: Zo,weer lekker bezig @BartM Dank je 👍🏼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted August 12, 2019 Report Share Posted August 12, 2019 On 5-6-2019 at 22:04, BartM said: Ik ben nog aan het zoeken naar een mooie ST. Maar in de tussentijd ben ik lekker aan het hobbyen aan mijn nieuwe project, Audi TT V6 De TT is van buiten en binnen als nieuw en heeft pas net een ton gereden. Maar hij heeft in Duitsland toch pekel gezien en daardoor was de onderkant wel wat roestig. Dus heb ik het complete onderstel eronder uit gehaald en gestraald/vervangen/gereviseerd/geüpgrade. DAMNnnnn !!! Wat zit daar een lekker geluidje in. Ja is eigenlijk ook niet te vergelijken met een 1.0 3 cilinder hahah tegen een 3.2 V6. Begin nu ook wel een beetje mijn 3.0 V6 24v te missen hahah maar ja dat was geen Fiesta Maar de 1.6 valt ook niet tegen, blijf elke keer lachen als ik moet tanken. Groeten S. Succes met dit projectje, maar dat lukt aardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted August 14, 2019 Author Report Share Posted August 14, 2019 @Evil Bert - MK7 dank je. idd niet te vergelijken al mis ik mijn Fiesta wel eens. Gelukkig hebben wij nog een MK7 Metal staan die ik af en toe door de bochten kan gooien. De TT is eigenlijk zo goed als klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GioCainn Posted January 16, 2020 Report Share Posted January 16, 2020 On 11-3-2017 at 20:06, BartM said: Vandaag weer eens wat kleine update's gemaakt die ik nog had liggen. Nieuwe uitlaatsierstuken en zwarte nummerplaten. Beste Bart waar heb je die zwarte kentekenplaat vandaan en is dit straat legaal ik ben zeer benieuwd!} Mvg, Giovanni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skippy Posted January 16, 2020 Report Share Posted January 16, 2020 36 minutes ago, GioCainn said: Beste Bart waar heb je die zwarte kentekenplaat vandaan en is dit straat legaal ik ben zeer benieuwd!} Mvg, Giovanni Gaat sowieso niet straat legaal zijn. Ik denk zwarte sticker over blauwe NL deel van originele kenteken plaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted January 24, 2020 Author Report Share Posted January 24, 2020 On 16-1-2020 at 17:59, GioCainn said: Beste Bart waar heb je die zwarte kentekenplaat vandaan en is dit straat legaal ik ben zeer benieuwd!} Mvg, Giovanni Het is idd een sticker over het blauwe gedeelte. En helaas ook niet legaal. De boete bedraagt €59 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted January 26, 2020 Report Share Posted January 26, 2020 On 24-1-2020 at 22:18, BartM said: Het is idd een sticker over het blauwe gedeelte. En helaas ook niet legaal. De boete bedraagt €59 euro. Is ook geen apk goedkeur. Er mag niks op de kentekenplaat worden geplakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
GioCainn Posted March 25, 2020 Report Share Posted March 25, 2020 On 26-1-2017 at 21:43, BartM said: Vandaag heb ik mijn pook binnen gekregen. Gezien de Fiesta pook voorzien is van rode leds heb ik de Focus mk3 besteld. Deze heeft namelijk blauwe leds zoals de MK7,5. Deze info was ik gelukkig al tegengekomen op dit en een Engels Forum. Het eindresultaat mag er wezen. Hey bart was deze installatie moeilijk ik wil hem mischien zelf ook gaan doen vind het een subtiele maar hele mooie modificatie voor het interieur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aarnout Posted March 28, 2020 Report Share Posted March 28, 2020 Ziet er heel mooi uit zo ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted April 19, 2020 Author Report Share Posted April 19, 2020 On 25-3-2020 at 22:01, GioCainn said: Hey bart was deze installatie moeilijk ik wil hem mischien zelf ook gaan doen vind het een subtiele maar hele mooie modificatie voor het interieur Is best te doen met een Klein beetje technisch kennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted April 19, 2020 Author Report Share Posted April 19, 2020 On 28-3-2020 at 11:49, Aarnout said: Ziet er heel mooi uit zo ! Thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenT Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 On 16-2-2017 at 19:47, BartM said: Vandaag mijn zwarte hemel geplaatst. ?? Ziet er weer strak uit. Ook heb ik gelijk de chatham alarmsensors kabels aangelegd vanaf de sensors naar de a style. Nu opzoek naar de rest van de onderdelen zodat het alarmsysteem ook zijn werk kan gaan doen. Vraagje, hoe maak je de bekleding van de A-stijl los? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenT Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 2 minutes ago, BenT said: Vraagje, hoe maak je de bekleding van de A-stijl los? Ik weet niet of jij voorruitverwarming heb maar weet je of daar de stekkers zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BenT Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 15 minutes ago, BenT said: Ik weet niet of jij voorruitverwarming heb maar weet je of daar de stekkers zitten? Het is gelukt 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted January 8, 2022 Author Report Share Posted January 8, 2022 Tijdje geleden weer dat ik iets heb geplaatst. kwam mijn oude fiesta te koop tegen op autotrack. De verkoper gebruikt de foto’s die ik op deze site heb gebruikt en verkoopt hem met minder kilometers dan dat ik hem heb verkocht 😅. Maar het blijft een plaatje. de laatste tijd bezig geweest met de Fiesta Metal. Hij is 10 jaar oud dus heb ik hem voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Meteen een grote beurt en de remmen vervangen. En toen ik toch bezig was de auto weer in de poets gezet. oude riem nieuwe riem en pomp nieuwe remmen na het poetsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordDriver Posted January 31, 2022 Report Share Posted January 31, 2022 Mooi om te lezen dat je nog steeds lekker bezig bent met de Fiesta @BartM! En wat betreft de Hot Musterd... zonde om te horen dat er waarschijnlijk met de auto is gesjoemeld, maar blijft echt een parel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted March 24, 2022 Author Report Share Posted March 24, 2022 On 31-1-2022 at 18:27, FordDriver said: Mooi om te lezen dat je nog steeds lekker bezig bent met de Fiesta @BartM! En wat betreft de Hot Musterd... zonde om te horen dat er waarschijnlijk met de auto is gesjoemeld, maar blijft echt een parel! Het is zeker een parel. Maar vindt het altijd jammer om te zien dat het dan zo verkocht moet worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted April 14, 2022 Author Report Share Posted April 14, 2022 De TT is eruit dus het is weer tijd voor een nieuw feestje. Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een Fiesta ST200. En dacht er 1 gevonden te hebben. Toen ik ging kijken viel hij op een paar punten tegen maar ook die waren te maken of op te lossen. Een weekend over na gedacht en op maandag weer gaan kijken. En toen stond er ineens iets anders binnen waar mijn oog op viel. Dezelfde kleur maar een nieuwer jasje. Ik heb veel gezien en gelezen of de MK8 en met namen de 1.5 3 cilinder motor van de ST. En was altijd wat sceptisch hierover. Maar ik kon niet stoppen met kijken naar deze prachtige wagen. Een zilverfox met alle opties en de gewilde performance pack. Ze boden mij aan om er een uurtje mee te gaan rijden………. En toen was ik verkocht. volgende week mag ik mijn ST op gaan halen en kan er een nieuwe project pagina gestart worden 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martn Posted April 14, 2022 Report Share Posted April 14, 2022 Heel nice, gefeliciteerd! M’n Fiesta heb ik 75.000km mee gereden (tot zelfs 260pk) en die staat nu hoger bij de nieuwe eigenaar. Ik zit alweer op 25.000km met m’n Puma, zou me er niet echt zorgen over maken hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted April 14, 2022 Report Share Posted April 14, 2022 Ziet er heel mooie auto uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts