Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

Gefeliciteerd met de verkoop... kon je alles maar houden hè...

Water onder de tegels weet ik alles van, al 2x alles eruit mogen halen omdat het rooster / put voor de garage was overstroomd...

• Replies 618
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erg mooie auto, jammer dat' ie weggaat. Maar zo'n ST is natuurlijk nog veel leuker :)

PS. ook erg mooie garage, met zo'n lekker smeerput! Dat mis ik wel in mijn garage...

On 15-8-2018 at 21:23, Evil Bert - MK7 said:

Op naar het nieuwe project Bart.

Maar dat moet wel lukken nu met de garage helemaal klaar.

Toch jammer, vond dit echte een aparte kleur en mooi aangepast naar eigen smaak.

? .. heb ik hem toch nog gezien in zijn laatste uren. ?

Groeten S.

Komt helemaal goed Stephan ??

On 17-8-2018 at 14:43, Nor said:

Gefeliciteerd met de verkoop... kon je alles maar houden hè...

Water onder de tegels weet ik alles van, al 2x alles eruit mogen halen omdat het rooster / put voor de garage was overstroomd...

Kon je idd maar alles houden. ?

On 18-8-2018 at 16:31, FordDriver said:

Hoppaaa! Ik weet zeker dat je er weer een mooi project van gaat maken. ;) 

???

6 hours ago, Nol said:

Erg mooie auto, jammer dat' ie weggaat. Maar zo'n ST is natuurlijk nog veel leuker :)

PS. ook erg mooie garage, met zo'n lekker smeerput! Dat mis ik wel in mijn garage...

Idd jammer maar het een heft het ander op ?.

dank je. Ben er zeer blij mee

• 3 weeks later...
On ‎30‎-‎1‎-‎2017 at 21:02, Nor said:

Haha, toevallig ook besteld... Ben benieuwd, vind de achterklep met spoiler vrij zwaar. 

Waar kun je die kofferbak vering bestellen :-) ? Partnummertje ?

Zijn het deze toevallig ?

https://schaefer-metallverarbeitung-shop.com/epages/39704e8e-6cb4-4ceb-8548-a5d41479d6a7.sf/de_DE/?ObjectID=4828153

En de autobeam led lampen zijn dat deze ?

https://autobeam.co.uk/products/led-h7-dipped-beam-unit?variant=31254056657

5 hours ago, Tim.A said:

Waar kun je die kofferbak vering bestellen :-) ? Partnummertje ?

Zijn het deze toevallig ?

https://schaefer-metallverarbeitung-shop.com/epages/39704e8e-6cb4-4ceb-8548-a5d41479d6a7.sf/de_DE/?ObjectID=4828153

En de autobeam led lampen zijn dat deze ?

https://autobeam.co.uk/products/led-h7-dipped-beam-unit?variant=31254056657

Yes! Beide goed gevonden. ??????

Achterklep veren op de metal edition idem aan de foto’s van de ebay link.

Bij dezelfde verkoper een set voor de ecoboost gekocht, maar kreeg toen een goedkopere variant met chromen koppen en losse bevestiginsclips. Deze zijn veel slapper en weeken slechter. Ga er toevallig morgen extra rubbers bij plaatsen voor meer veerdruk. 

De verkoper gemaild, kreeg slechts 15 euro retour. 

Dus voordat je besteld: eerst communiceren dat je echt de versie idem aan de foto en dus idem aan oem krijgt mbt kunstof koppen..

6 hours ago, Nor said:

Achterklep veren op de metal edition idem aan de foto’s van de ebay link.

Bij dezelfde verkoper een set voor de ecoboost gekocht, maar kreeg toen een goedkopere variant met chromen koppen en losse bevestiginsclips. Deze zijn veel slapper en weeken slechter. Ga er toevallig morgen extra rubbers bij plaatsen voor meer veerdruk. 

De verkoper gemaild, kreeg slechts 15 euro retour. 

Dus voordat je besteld: eerst communiceren dat je echt de versie idem aan de foto en dus idem aan oem krijgt mbt kunstof koppen..

Ik heb de 1.5 TDCI Titanium 2015 model. (MK7.5)

• 3 months later...

Dit topic vanmorgen zitten lezen, mezelf meteen aangemeld als lid van het forum!

Veel duidelijke, leerzame en interessante dingen, vooral dit project was vet om te zien/lezen. 
Jammer dat die weg is!

3 hours ago, KlaasFK said:

Dit topic vanmorgen zitten lezen, mezelf meteen aangemeld als lid van het forum!

Veel duidelijke, leerzame en interessante dingen, vooral dit project was vet om te zien/lezen. 
Jammer dat die weg is!

Dank je!  En welkom. Het nieuwe project ben ik aan het zoeken. Ondertussen ben ik mijn meisje der MK7 Metal aan het upgrade. Project ”Fiesta Metal Frozen White”

4 minutes ago, BartM said:

Dank je!  En welkom. Het nieuwe project ben ik aan het zoeken. Ondertussen ben ik mijn meisje der MK7 Metal aan het upgrade. Project ”Fiesta Metal Frozen White”

Ik ga even zoeken! :)

Net “even” je hele topic gelezen. Wat een werk en wat een vette bak! Respect hoor.

ik kwam hier nadat ik de zoekfunctie had gebruikt opzoek naar een motobodemplaat. Heb jij deze er nog onder gezet? Finisnr heb ik, weet jij wat nog wat deze kostte of komen deze veel voor op de sloop? Is voor een mk7.5 benzine.

bedankt alvast! Ik ga snel op zoek naar je volgende project.

Kofferbak struts ook voor de mk8, incl.versand €97,80! Versand =€12,90 nach dem niederlande :)! Nur gratis innerhalb Deutschland :wacko:

https://schaefer-metallverarbeitung-shop.com/epages/39704e8e-6cb4-4ceb-8548-a5d41479d6a7.mobile/?ObjectPath=/Shops/39704e8e-6cb4-4ceb-8548-a5d41479d6a7/Products/SCH20180007&ClassicView=1 

Ik heb mijn mk8 orgin. achterklep gasveer los gehaald en op een digi weegschaal de gasveer ingedrukt, gaf 27,5kg aan, is het zelfde als 275N, een tweede test digi weegschaal erbij, en ook mooi 27,8kg  ! 

Moet zeggen, heb de struts voor mk8 met 300N besteld bij ome Alie (€13,00 incl.) :jaknikker:. Ben benieuwd hoe op de mk8 achterklep gaat werken als ome Alie's reserve struts gemomteerd zijn, ga ze gewoon eens verwisselen :), mochten de org. het ooit eens begeven :oops:? Dank zij een tip eerder hier van Peter de Bickel de juiste maat gevonden! 

Edited by Guest

On 3-1-2019 at 11:02, Patman said:

Net “even” je hele topic gelezen. Wat een werk en wat een vette bak! Respect hoor.

ik kwam hier nadat ik de zoekfunctie had gebruikt opzoek naar een motobodemplaat. Heb jij deze er nog onder gezet? Finisnr heb ik, weet jij wat nog wat deze kostte of komen deze veel voor op de sloop? Is voor een mk7.5 benzine.

bedankt alvast! Ik ga snel op zoek naar je volgende project.

Die heb ik er zelf niet meer onder gezet ivm lucht/koeling. Meen dat de plaat tussen de 5 a 6 tientjes was.

• 4 months later...
On 15-1-2017 at 23:43, BartM said:

Ook wilde ik graag Navigatie en DAB+.

Mijn fiesta was voorzien van een Sony radio maar dan zonder de Nav. Via eBay vond ik een setje in Engeland incl alle kabels en 2016 sd kaartje.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Werkt je Bluetooth op Telefoon afspelen hierdoor?

On 3-6-2019 at 15:56, DeadlyRon said:

Werkt je Bluetooth op Telefoon afspelen hierdoor?

Bluetooth op telefoon afspelen? Bedoel je via Bluetooth muziek afspelen via de radio?  Ik heb een iPhone en kon makkelijk Spotify afspelen via de radio. Mijn vrouw heeft een Samsung en daar kon het ook mee!

On 2-6-2019 at 21:42, Steelmaster said:

Ik heb net je topic door zitten spitten

Ech gaaf wat je allemaal hebt gedaan met de fiesta

Heb je ondertussen al een st gevonden? 

Ik ben nog aan het zoeken naar een mooie ST.

Maar in de tussentijd ben ik lekker aan het hobbyen aan mijn nieuwe project, Audi TT V6

De TT is van buiten en binnen als nieuw en heeft pas net een ton gereden. Maar hij heeft in Duitsland toch pekel gezien en daardoor was de onderkant wel wat roestig. Dus heb ik het complete onderstel eronder uit gehaald en gestraald/vervangen/gereviseerd/geüpgrade.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg