allesklusser Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Wat een lef moet je hebben zeg om zoiets even te lappen. Niet te geloven zeg! Iets met de verzekering nog qua kosten te verhalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 11, 2017 Author Report Share Posted May 11, 2017 @dfreytas @FordDriver. De velgen zaten vast met slotbouten van Ford. Deze lagen netjes onbeschadigd naast de auto. Toen ik afgelopen week bezig was met de slotbouten van Dennis ben ik gaan zoeken voor een oplossing. Er word op EBay een loper aangeboden voor de Ford slotbouten set. Ongelofelijk dat je dat zo kan kopen, maar ja het is nou eenmaal zo. Ook kwam ik een zet lopers tegen voor andere merken slotbouten. Zo maken ze het de dieven wel makelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfreytas Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 @BartM Als dat zo makkelijk ging, hadden ze de mijne ook wel even los kunnen maken. Wat mogen die dingen kosten trouwens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 11, 2017 Author Report Share Posted May 11, 2017 23 minutes ago, allesklusser said: Wat een lef moet je hebben zeg om zoiets even te lappen. Niet te geloven zeg! Iets met de verzekering nog qua kosten te verhalen? Ze heeft de nieuwe set al besteld. Het ergste is dat ze gezien zijn door mensen maar net deden of het hun auto was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 11, 2017 Author Report Share Posted May 11, 2017 Just now, dfreytas said: @BartM Als dat zo makkelijk ging, hadden ze de mijne ook wel even los kunnen maken. Zeg dat wel. Ik dacht dat alleen een dealer zo'n loper kon bestellen. Niet dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfreytas Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Nog een verdacht voertuig of iets dergelijks gezien? Een hele set neem je niet zomaar effe mee. Moet toch wel ergens ingeladen zijn. Je kan wel net doen alsof het je auto is, maar als je ze ergens gaat inladen is dat toch wel heel erg verdacht.. Helaas geven de slotbouten je dus ook niet de juiste diefstalpreventie Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 11, 2017 Author Report Share Posted May 11, 2017 17 minutes ago, dfreytas said: Nog een verdacht voertuig of iets dergelijks gezien? Een hele set neem je niet zomaar effe mee. Moet toch wel ergens ingeladen zijn. Je kan wel net doen alsof het je auto is, maar als je ze ergens gaat inladen is dat toch wel heel erg verdacht.. Helaas geven de slotbouten je dus ook niet de juiste diefstalpreventie Er hangen zelfs camera's daar. Maar een set andere nummerborden en niemand word wat wijzer. tja idd slotbouten houd ze blijkbaar ook niet tegen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordDriver Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 @BartM Pfff, belachelijk dat zoiets kan hè! Brutale mensen hebben de halve wereld zeggen ze wel eens, dat klopt ook nog. Inderdaad raar dat je een loper kan bestellen via Ebay, heeft dus niet echt nut om slotbouten erop te laten zetten eigenlijk. Is er nog een andere manier hiervoor om ervoor te zorgen dat ze niet gejat worden? Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar iets met andere soorten bouten per band een optie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 11 hours ago, BartM said: Er hangen zelfs camera's daar. Maar een set andere nummerborden en niemand word wat wijzer. tja idd slotbouten houd ze blijkbaar ook niet tegen? Waardeloos, mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven. Ik heb zn gevoel dat deze velgen al ergens in het Oostblok liggen... Maar slotbouten haalt echt niks aan. Met een beitel, hamer en een accutol heb je binnen 5 minuten een velg eraf. en dat zonder de velg te beschadigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike431 Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Zonde... echt fuckedup dat ze inderdaad niet van andermans spullen af kunnen blijven. Wanneer zijn ze gestolen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 12, 2017 Author Report Share Posted May 12, 2017 8 hours ago, Harry said: Waardeloos, mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven. Ik heb zn gevoel dat deze velgen al ergens in het Oostblok liggen... Maar slotbouten haalt echt niks aan. Met een beitel, hamer en een accutol heb je binnen 5 minuten een velg eraf. en dat zonder de velg te beschadigen. Ik sta ervan te kijken hoeveel tool er worden aangeboden om bv slotbouten los te kunnen maken. Ook scantools om KM standen terug te draaien enz. 7 hours ago, Mike431 said: Zonde... echt fuckedup dat ze inderdaad niet van andermans spullen af kunnen blijven. Wanneer zijn ze gestolen? Gisteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 20, 2017 Author Report Share Posted May 20, 2017 Strak in de wax, leer gepoetst en velgen gedaan. Klaar voor Mebu morgen??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST-line Posted May 20, 2017 Report Share Posted May 20, 2017 41 minutes ago, BartM said: Strak in de wax, leer gepoetst en velgen gedaan. Klaar voor Mebu morgen??????? Ziet er netjes uit!? Leuk dat kleine accent op die velg! Have fun morgen!! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fortissimo Posted May 20, 2017 Report Share Posted May 20, 2017 echt een heel mooie en bijzondere auto hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 20, 2017 Author Report Share Posted May 20, 2017 @ST-line dank je, dat gaat zeker lukken. @Fortissimo ? Dank je Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted May 31, 2017 Author Report Share Posted May 31, 2017 De Hot Musterd beschikt nu over +-175pk.???. De Voodoo V175 tune is een feit. wat een heerlijkheid. Alle nodige aanpassingen had ik er al een tijdje opzitten en zijn goed ingereden. Nu was het dan echt tijd voor een goeie tune. Het mooie van dit kastje is dat je alles thuis kan doen. Het kastje leest je auto uit en maakt een file aan. Deze stuur je op naar de tuner en die past alles aan naar optimaal en stuurt het dan terug naar mij. Dan is het een kwestie van de file oploaden en gaan. Tevens is het kastje gelijk een uitleestool voor Ford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST-line Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 9 hours ago, BartM said: De Hot Musterd beschikt nu over +-175pk.???. De Voodoo V175 tune is een feit. wat een heerlijkheid. Alle nodige aanpassingen had ik er al een tijdje opzitten en zijn goed ingereden. Nu was het dan echt tijd voor een goeie tune. Het mooie van dit kastje is dat je alles thuis kan doen. Het kastje leest je auto uit en maakt een file aan. Deze stuur je op naar de tuner en die past alles aan naar optimaal en stuurt het dan terug naar mij. Dan is het een kwestie van de file oploaden en gaan. Tevens is het kastje gelijk een uitleestool voor Ford. Mooi apparaat! Moet de auto hiervoor eerst gechipt zijn? En wat zijn de kosten van het apparaat en voor het laten tunen/afstellen door een bedrijf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted June 1, 2017 Author Report Share Posted June 1, 2017 4 hours ago, ST-line said: Mooi apparaat! Moet de auto hiervoor eerst gechipt zijn? En wat zijn de kosten van het apparaat en voor het laten tunen/afstellen door een bedrijf? Mijn Fiesta had al een tune maar dat had niet gehoeven. De kosten kun je zien in de link hieronder. https://www.aetmotorsportshop.co.uk/collections/ford-fiesta-1-0-ecoboost/products/aet-motorsport-voodoo-v0-1-ford-fiesta?variant=31974299401 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST-line Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 8 hours ago, BartM said: Mijn Fiesta had al een tune maar dat had niet gehoeven. De kosten kun je zien in de link hieronder. https://www.aetmotorsportshop.co.uk/collections/ford-fiesta-1-0-ecoboost/products/aet-motorsport-voodoo-v0-1-ford-fiesta?variant=31974299401 Wel een mooi apparaat hoor! Kost wat maar dan heb je ook wat. Wil eigenlijk nog wat meer info ik stuur je even een pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordDriver Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 De Fiesta gaat nu in ieder geval wel lekker hard!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZeroCool Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Zo 175pk is een best verschil met de 125 die ik rij. En zie je auto nu voor het eerst, Ziet er top uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartM Posted June 3, 2017 Author Report Share Posted June 3, 2017 7 minutes ago, ZeroCool said: Zo 175pk is een best verschil met de 125 die ik rij. En zie je auto nu voor het eerst, Ziet er top uit! Dank je ??. ik ben ook begonnen met 125pk origineel. 3 hours ago, FordDriver said: De Fiesta gaat nu in ieder geval wel lekker hard!! Het gaat idd een stuk sneller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZeroCool Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 On 2017-5-20 at 21:15, BartM said: Strak in de wax, leer gepoetst en velgen gedaan. Klaar voor Mebu morgen??????? Wat voor Wax gebruik je dan? en gebruik een washandschoen ofzo om te wassen? On 2017-5-20 at 21:15, BartM said: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeesST05 Posted June 4, 2017 Report Share Posted June 4, 2017 Prima dingen die obd tuner's mits ze van een goede leverancier zijn zal wel een stukkie rapper zijn nu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiC Posted June 4, 2017 Report Share Posted June 4, 2017 Mooi Spul Bart en dan 175 PK is dus ongeveer een soort gelijk iets als Bluefin alleen deze doet heel wat meer ...... vind het wel gaaf dat dit allemaal kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts