Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

• Replies 618
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

??? maak nooit een proefrit in een ST als de Fiesta al bevalt. Ik ben verkocht?. Die van mij rijd al heeeeelijk en is lekker rap, maar de ST.... wat een genot. Misschien maar een ST blok in de mijne?! Of dan toch een andere kleur ?. Damnnnn

34 minutes ago, BartM said:

??? maak nooit een proefrit in een ST als de Fiesta al bevalt. Ik ben verkocht?. Die van mij rijd al heeeeelijk en is lekker rap, maar de ST.... wat een genot. Misschien maar een ST blok in de mijne?! Of dan toch een andere kleur ?. Damnnnn

In de ST200 gereden van het forum :-D?

Wauw dat geloof ik graag! Ik had al een wauw moment na he tunen van mijn fiesta met bluefin, maar zo'n ST is natuurlijk een heel ander verhaal ?

57 minutes ago, AKW said:

Wauw dat geloof ik graag! Ik had al een wauw moment na he tunen van mijn fiesta met bluefin, maar zo'n ST is natuurlijk een heel ander verhaal ?

Tunen is idd al geweldig. Maar dat kan niet op tegen een ST

27 minutes ago, RobLiempde said:

Linkje werkt inmiddels.

toch maar n ritje gemaakt Bart?:p. Was te verwachten dat je verkocht zou zijn haha

Ja Rob, had ik toch niet moeten doen.?

Leuk zeg zo'n mini fotoshoot. Eigenlijk best wel jaloers, want hoe vet is het om een paar dikke Fiesta's zo bij elkaar te hebben zonder een hele meeting te hoeven organiseren?

Ik zag iets terug het idee om een fotoshoot in Doel te plannen. Ik moet zeggen dat Doel niet meer is wat het geweest is. Door mijn hobby Urbex-fotografie ben ik er de afgelopen jaren regelmatig geweest. Je zag het "dorp" achteruit gaan. Ook zijn de inwoners inmiddels een beetje klaar met alle bezoekende mensen.

Locatie Rotterdam haven is ook een zeer gaaf gebied waar van alles te vinden is voor een gave fotoshoot.

5 hours ago, Rickwick said:

Leuk zeg zo'n mini fotoshoot. Eigenlijk best wel jaloers, want hoe vet is het om een paar dikke Fiesta's zo bij elkaar te hebben zonder een hele meeting te hoeven organiseren?

Ik zag iets terug het idee om een fotoshoot in Doel te plannen. Ik moet zeggen dat Doel niet meer is wat het geweest is. Door mijn hobby Urbex-fotografie ben ik er de afgelopen jaren regelmatig geweest. Je zag het "dorp" achteruit gaan. Ook zijn de inwoners inmiddels een beetje klaar met alle bezoekende mensen.

Locatie Rotterdam haven is ook een zeer gaaf gebied waar van alles te vinden is voor een gave fotoshoot.

Daar zit inderdaad een kern van waarheid in!!
Vorig jaar was het al heel wat minder dan een aantal jaren geleden. 
Weet niet hoe Doel er nu bij staat en of de inwoners inderdaad zitten te wachten op de aanhang waarmee wij zouden komen.
Overigens zijn er ook geruchten dat het d.m.v. slagbomen is afgesloten.. of dat alleen s'avonds is d.m.v een slagboom of ook overdag dat is..??
Ondanks dat, zal doel wel een toffe locatie blijven denk ik om foto's te maken.. 
Het is alleen wel de vraag wat je aan zal treffen, garage maes is bijvoorbeeld al afgesloten, wat voorheen echt een mooie locatie geweest zou zijn om vast te leggen met de auto.

Locatie Rotterdam haven is ook een prachtige locatie, weet alleen zelf niet waar je hier wel en niet mag komen. Jij wel?

Misschien is dit ook iets om in het topic bespreekbaar maken?

16 hours ago, dfreytas said:

Daar zit inderdaad een kern van waarheid in!!
Vorig jaar was het al heel wat minder dan een aantal jaren geleden. 
Weet niet hoe Doel er nu bij staat en of de inwoners inderdaad zitten te wachten op de aanhang waarmee wij zouden komen.
Overigens zijn er ook geruchten dat het d.m.v. slagbomen is afgesloten.. of dat alleen s'avonds is d.m.v een slagboom of ook overdag dat is..??
Ondanks dat, zal doel wel een toffe locatie blijven denk ik om foto's te maken.. 
Het is alleen wel de vraag wat je aan zal treffen, garage maes is bijvoorbeeld al afgesloten, wat voorheen echt een mooie locatie geweest zou zijn om vast te leggen met de auto.

Locatie Rotterdam haven is ook een prachtige locatie, weet alleen zelf niet waar je hier wel en niet mag komen. Jij wel?

Misschien is dit ook iets om in het topic bespreekbaar maken?

Rotterdamse haven kan je overal komen, behalve bij de bedrijven op het terrein en het lekker dichtbij haha.

On 8-5-2017 at 20:13, BartM said:

Ga dan alsjeblieft voor een SWAP.

Als je nu besluit deze auto weg te doen ben je knettergek :grin:

@#*&$^&@#VER!!

dat zijn vieze streken!! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven.
Kijk zelf regelmatig of er wat op sites staat aangeboden. Mocht ik wat tegenkomen laat ik het wel weten.
Vanmiddag gebeurd trouwens?

Misschien moet ik toch overwegen om zelf ook maar weer slotbouten te nemen op de volgende velgenset?

Grrrr, balen! Ik vraag mij af of slotbouten gaan helpen, @dfreytas. Als je een setje bij Ford besteld krijg je er een speciale sleutel bij, denk dat deze boefjes ook wel voorzien zijn van een speciale sleutel... Helaas. Ik overweeg namelijk sinds een week om er slotbouten op te laten zetten bij de dealer. Maar zullen de slotbouten de criminelen tegenhouden? 

http://www.ford-accessoires.nl/fiesta/2012/wielen/rondom-het-wiel?intcmp=other:acc:pdp:prod-list-view::select-product-group#

TbjT03U.png

@FordDriver Die heb ik momenteel op mijn velgen zitten. Moet zeggen dat ik met eigen ogen heb kunnen zien dat ze aardig lastig te verwijderen zijn zonder sleutel (en met een hoop geweld). Maar vrees dat als de boefjes het inderdaad hebben gemunt op je velgen ze er met hun eigen materiaal daar wel tot toe in staat kunnen zijn. 

Share

• Create New...