Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

• Replies 618
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Michelvh said:

Dat kan geregeld worden, welke kant van het land kom je vandaan?

Woon in tilburg, maar ben ook regelmatig in barendrecht bij me vriendin en blijf soms overnachten in Goor (richting almelo) i.v.m werk. Uit welk deel kom jij?

3 hours ago, AKW said:

Mooi, die gele mistlampen, welke uitvoering fiesta heb je precies? Is dat een echte ST?

Dank je! Ik heb de 1.0 ecobeast?. Wel met ST achteras, diffuser, hemel enz.

2 hours ago, Dannytje555 said:

als er een mini meeting komt dan wil ik ook wel even langswippen, nog meer ideeën opdoen :D 

Altijd welkom??

4 hours ago, Michelvh said:

Strakke foto's !!!   Wanneer kom je de mijne fotograferen? @dfreytas

Het zijn idd mooie foto's en dan nog niet eens met zijn beste camera?. Lijkt mij ook gaaf om een paar Fiesta's bij elkaar te zetten voor de foto

Waren erg mooie foto's ( ook niet moeilijk met zo'n mooie auto :D )
Ben ook wel van een fotoshoot / minimeeting.
Er is toch bij jou in de buurt een tunneltje met graffiti, zouden we daar geen shoot kunnen doen.

Groeten S.

14 minutes ago, Evil Bert - MK7 said:

Waren erg mooie foto's ( ook niet moeilijk met zo'n mooie auto :D )
Ben ook wel van een fotoshoot / minimeeting.
Er is toch bij jou in de buurt een tunneltje met graffiti, zouden we daar geen shoot kunnen doen.

Groeten S.

Die tunnel word daar veel voor gebruikt ja ??

2 hours ago, marco170 said:

Prachtige Fiesta in een superkleur!

Een ST voorbumper zou mijn voorkeur hebben, maar ja dat kost met spuitwerk toch nog een behoorlijk bedrag.

Dat zou hem idd leuk staan. Maar dan word ie echt als ST aangezien en dat is hij nog niet ??

21 hours ago, Dannytje555 said:

als er een mini meeting komt dan wil ik ook wel even langswippen, nog meer ideeën opdoen :D 

16 hours ago, Evil Bert - MK7 said:

Ben ook wel van een fotoshoot / minimeeting. Er is toch bij jou in de buurt een tunneltje met graffiti, zouden we daar geen shoot kunnen doen.

Lijkt me ook wel leuk, zou zelf alleen niet op slechts 1 locatie blijven voor de foto's maar wat variatie in de buurt opzoeken 

Ik weet niet waar jullie vandaan komen... maar net over de grens in België is een ''spookstadje'' genaamd Doel, worden ook vaak foto's genomen, is ook wel veel plek, dus misschien leuk om daar met een heleboel naartoe te gaan :wink: 

12 minutes ago, JRS004 said:

Ik weet niet waar jullie vandaan komen... maar net over de grens in België is een ''spookstadje'' genaamd Doel, worden ook vaak foto's genomen, is ook wel veel plek, dus misschien leuk om daar met een heleboel naartoe te gaan :wink: 

Doel is zeker een mooie plek om foto's te maken. Ben er al meerdere keren naartoe geweest om te fotograferen.
Is wel een stukje rijden, maar dan heb je wel mooie plaatjes.

1 hour ago, dfreytas said:

Doel is zeker een mooie plek om foto's te maken. Ben er al meerdere keren naartoe geweest om te fotograferen.
Is wel een stukje rijden, maar dan heb je wel mooie plaatjes.

Doel lijkt me tof inderdaad maar een mooie locatie in de natuur zou ook tof zijn 

Ik zou zeggen.... Waarom niet een rit maken met in de Ochtend op de 1e locatie foto's maken, dan richting Doel via leuke wegen en dan door rijden naar een eind locatie en daar met zn alle eten (vd Valk ofzo)? Klinkt mij als een prima idee... En misschien vind een ford dealer dat ook wel leuk;).

3 minutes ago, RobLiempde said:

Ik zou zeggen.... Waarom niet een rit maken met in de Ochtend op de 1e locatie foto's maken, dan richting Doel via leuke wegen en dan door rijden naar een eind locatie en daar met zn alle eten (vd Valk ofzo)? Klinkt mij als een prima idee... En misschien vind een ford dealer dat ook wel leuk;).

Klinkt goed!!

On 2017-5-5 at 22:16, BartM said:

Kan er niet genoeg van krijgen? Wat springt die kleur eruit

Tot in detail een super strakke wagen, wat een werk zit er in jou project zeg! (vanavond jou topic is doorgelezen). Je hebt wel smaak moet ik zeggen. Nooit gedacht dat ik een fiësta in die kleur mooi zou vinden, maar met jou aanpassingen, wat een beest van een wagen om te zien!:applaus:   Los van de financiële kant (niet haalbaar voor mij...) , kan ik wel iets meer zelf aan een auto dan de gemiddelde Nederlander wellicht, maar als ik zie wat jij allemaal zelf hebt gedaan......... Respect!

7 minutes ago, Jrn-90 said:

Tot in detail een super strakke wagen, wat een werk zit er in jou project zeg! (vanavond jou topic is doorgelezen). Je hebt wel smaak moet ik zeggen. Nooit gedacht dat ik een fiësta in die kleur mooi zou vinden, maar met jou aanpassingen, wat een beest van een wagen om te zien!:applaus:   Los van de financiële kant (niet haalbaar voor mij...) , kan ik wel iets meer zelf aan een auto dan de gemiddelde Nederlander wellicht, maar als ik zie wat jij allemaal zelf hebt gedaan......... Respect!

Dank je Jorn, Vroeger wilden ik niks anders dan donkere auto's. Ik ben zo blijs dat ik heb gekozen voor deze kleur! Heb er veel bekijks mee?. Nog een paar aanpassingen en hij is klaar.

18 hours ago, RobLiempde said:

Zal een nieuwe pagina aanmaken ipv dat we 100.000 berichten hier neer zetten:P.

kan hier niet in reageren?

15 hours ago, BartM said:

Dank je Jorn, Vroeger wilden ik niks anders dan donkere auto's. Ik ben zo blijs dat ik heb gekozen voor deze kleur! Heb er veel bekijks mee?. Nog een paar aanpassingen en hij is klaar

die kleur blijft inderdaad wel super... eerste keer dat ik die zag dacht ik bij mezelf, wie gaat dat nou kopen. Maar hoe meer ik het zie hoe leuker hij wordt :duim:

35 minutes ago, JRS004 said:

kan hier niet in reageren?

die kleur blijft inderdaad wel super... eerste keer dat ik die zag dacht ik bij mezelf, wie gaat dat nou kopen. Maar hoe meer ik het zie hoe leuker hij wordt :duim:

Dank je!! Geld ook voor mij  

het reageren op de meeting topic word aan gewerkt.

Share

• Create New...