Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

• Replies 618
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, BartM said:

Mijn Paintmodz antenne is ook weer binnen. Heerlijk genieten van DAB+ zonder storen.

1k0.jpg

1k0.jpg

Helemaal mee eens,bij mij ook en nog mooi black ook. :duim:

Echt een mooie kleur ook Bart! Die zie je niet zo veel. Doet me denken aan een jaar of 3 terug. Toen Heb ik een fiesta sedan gehuurd met die kleur in Florida!

img_2760.jpg

Mooie auto heb je ervan gemaakt, wil zelf ook ooit nog die sideskirts en grote spoiler. Zou spuiten in candy blue een beetje te doen zijn?

3 hours ago, AKW said:

Echt een mooie kleur ook Bart! Die zie je niet zo veel. Doet me denken aan een jaar of 3 terug. Toen Heb ik een fiesta sedan gehuurd met die kleur in Florida!

Mooie auto heb je ervan gemaakt, wil zelf ook ooit nog die sideskirts en grote spoiler. Zou spuiten in candy blue een beetje te doen zijn?

Dank je! 

De skirts en spoiler zijn makelijk te spuiten en te monteren. ????

Vandaag beide auto's gewassen en gepoetst  ???. 

Ook ben ik erachter dat de ST velgen in 3 kleuren geleverd worden. (Zilver, gun metal, redon gray) de laatste kleur is hetzelfde als de STline velgen die ik heb. Deze kleur staat heerlijk bij mijn auto, Dus dit weekend ook een setje ST velgen in de kleur redon gray kunnen bemachtigen. Binnenkort de winterbanden van de Zetec S velgen omleggen op 1 van deze sets. Dan kan de zetec set de verkoop in.  

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Spiegeltje ?

1k0.jpg

Weer paar pagina's bij kunnen lezen... leest lekker weg haha

Leuke upgrades weer, valt steeds minder te wenzen...  St voorbumper? front diffuser? 

Velgen staan knap, maar de st line ook

30 minutes ago, Nor said:

Weer paar pagina's bij kunnen lezen... leest lekker weg haha

Leuke upgrades weer, valt steeds minder te wenzen...  St voorbumper? front diffuser? 

Velgen staan knap, maar de st line ook

Ik heb wel eens aan de ST voorbumper gedacht. Maar vind persoonlijk de STline voorbumper iets bruter.?

Waar ik nog wel interesse in heb is de Maxton splitterset rondom. ?

On 7-2-2017 at 12:58, BartM said:

10km van een Ford sloop ??. 

welke is dat dan?:P aangezien ik aan de andere kant van de a2 woon (net voorbij ClassicPark) zal het niet heel veel verder zijn voor mij:P

@Michelvh thanks!! 
Maar wat een mooie wagen heeft die Bart zeg!! 
De Hot Mustard kleur is ook bizar mooi.

Wil graag ook een keer foto;s maken van jou auto, anders misschien een keer met een aantal auto's?

15 minutes ago, dfreytas said:

@Michelvh thanks!! 
Maar wat een mooie wagen heeft die Bart zeg!! 
De Hot Mustard kleur is ook bizar mooi.

Wil graag ook een keer foto;s maken van jou auto, anders misschien een keer met een aantal auto's?

Dat kan geregeld worden, welke kant van het land kom je vandaan?

Share

• Create New...