Jump to content

Project Hot Musterd

BartM
 Share

Recommended Posts

• Replies 618
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 hours ago, BartM said:

@Dwerg85 Op het contact en start relais. In totaal 4 draden.

@Rickwick @marco170 ? Dank je! Als ik hem ooit weg doe weet ik niet hoe ik het uit moet leggen wat er aan gebeurt is ???

Heel simpel ;), gewoon een kopietje geven van dit topic :-D

Maar echt een transformatie vergeleken met het begin!

1 hour ago, Björn van Schie said:

Heel simpel ;), gewoon een kopietje geven van dit topic :-D

Maar echt een transformatie vergeleken met het begin!

Idd dat is de oplossing????.

7 hours ago, Jelle_10 said:

Hoe heb je dat gedaan met conversie van afstandsbediening / sleutel? 

7 hours ago, Jelle_10 said:

Hoe heb je dat gedaan met conversie van afstandsbediening / sleutel? 

Tot nu toe alleen de strart knop. Het eerste stuk van het stuurhuis moet ik nog vervangen zodat de sleutel niet meer nodig is om het stuurslot eraf te halen. Dus ik heb de oude sleutel nog om de deuren te openen. Ik heb bij de sloop al 2 keyless sleutels meegenomen die ik straks kan inleren nadat ik de auto keyless heb gemaakt

@BartM Ik heb nog even een vraag vwb de LED-lampen. Ik heb ze ook besteld in 5000K en heb ze net binnen gekregen. Bij mij zit er een gele laag over de LED. Die zie ik bij jouw lampen niet. Is dit een beschermlaag die ik eraf moet halen of hebben ze de verkeerde kleur opgestuurd. (Sorry voor de vervuiling)

IMG_0767.JPG

6 minutes ago, Dreambeemer said:

Iknheb nog even een vraag vwb de LED-lampen. Ik heb ze ook besteld in 5000K en heb ze net binnen gekregen. Bij mij zit er een gele laag over de LED. Die zie ik bij jouw lampen niet. Is dit een beschermlaag die ik eraf moet halen of hebben ze de verkeerde kleur opgestuurd. (Sorry voor de vervuiling)

IMG_0767.JPG

Frank ik ben blij dat je de gele laag er ook over hebt, mij gebeurde vandaag het zelfde ik had 2 setjes besteld de 6500 voor mijn zoon en de 5000 voor mijzelf en de 6500 is van helder glas en de 5000 dus dezelfde als die van jouw dus dan lijkt het haast toch te kloppen .

Ik was al bang dat ze mij de verkeerde hadden verzonden.

Bart heeft alleen nog even ondersteuning gegeven het bleek dat mijn zoon deze LEDS niet direct in zijn MK7 kon plaatsen je hebt dus adapters nodig was jammer dat autobeam dat niet vermelde op hun web side dus hij moet nu even wachten tot dinsdag ik heb ze reeds in de MK7.5 gezet en zal vanavond eens kijken naar het licht beeld..

Die gele laag had ik idd niet. Maar het ziet er naar uit dat het een gele plastic buisje is dat je evt kan verwijderen. Misschien een bescherming, of toch de verkeerde. Lijkt mij dat het geel licht geeft op deze manier.

1k0.jpg

Ik heb ook de 6500k, deze zijn zelfde die jij hebt bart. Mijn vader heeft ook de gele laag, maar dit is doordat ze waarschijnlijk de 4500-5000k hebben gekozen, aangezien de led al aardig wit is van zichzelf zit de gele laag eromheen om dat witte te dimmen naar een "normale" h7 lamp.. Teminste dat is wat ik denk, correct me if i'm wrong

Ik heb ze er net ingezet en vond het licht erg geel (veel geler dan de drl). Daarna de folie eraf gehaald en heb nu wit licht. (Witter dan de drl).

Een tussenoplossing zou het mooiste zijn geweest.

Een luxeprobleem zullen we maar zeggen.

@DreambeemerOke, ik kijk het zelf nog even aan ik heb nog niet gereden in donker en indien het ook mijn ervaring is dat het erg geel lijkt dan kan ik inderdaad ook die gele  laag eraf halen.

Bedankt voor het delen van jouw ervaring.:duim:

Als Danny ze ook erin heeft zitten komende week, dan kan ik ook het verschil zien en dan de beslissing alsnog veranderen.:)

Even een vraag tussendoor van mijn kant, is dit makkelijk om aan te sluiten voor iemand met 0% verstand van elektronische aansluitingen van een auto? Heb er nu aftermarket Philips lampjes inzitten geloof ik, deze zijn al iets witter. Wil alsnog graag lampen erin hebben die meer licht/zichtbaarheid bieden en ook witter zijn. Xenon is te duur en te uitgebreid denk ik, maar blijft wel de mooiste oplossing. Correct me if I'm wrong. :lol:

Rob, in de MK7.5 passen deze lampen direct het is een kwestie van de lampunit loshalen 4 schroeven en dan eruit trekken, lamp eruit en nieuwe lamp erin en daarna alles weer monteren maar je kunt op Youtube ook mooie voorbeelden zien hoe het moet dus misschien daar eens kijken en dan kun je zelf beoordelen of het je wat lijkt ?

@KiC Bedankt! Zonet een aantal filmpjes bekeken en het valt inderdaad best mee. Ik ga er binnenkort maar eens naar kijken, leuke upgrade voor de winter als het weer donker wordt! 6500K is wel aan te raden? Hoe zit het met de levensduur?

Heb me weer even bijgelezen op je topic :) maar weer flink wat werk verricht en leuke opties toegevoegd vooral de power knop nette optie. Ook mooi gedaan met het stuur en het gele stiksel zeer dik!  

Vandaag weer op pad geweest en bij 2 donor ST alles bekeken en evt meegenomen voor onderzoek?. Complete kabelbomen ontleed om te zien hoe het keyless entry werkt. Alle antennes stuurhuis en kabel meegenomen. @Harry idd 3 stuks (achterbumper, midden in het dashbord bij de pook en bij de achterbank.) Ook meteen het alarm systeem uitgebouwd incl alle kabels zodat ik niet verkeerd kan zitten met het inbouwen in mijn Fez. 

Nu puzzelen.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Share

• Create New...