Jump to content

Panther Black Fiesta MK7.5 Sport


FordDriver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nieuwe upgrade!

Alle achterlampen vervangen voor LED units van Autobeam. Kleine 15 minuutjes kwijt aan montage en het was alweer gelukt. De achteruitrijlampen zijn nu spierwit in plaats van geel en de knipperlichten zijn lekker fel! Nu kan nooit iemand zeggen dat ik mijn knipperlampen niet had aangedaan. :wink: 

Vanavond zal ik een aantal GIFjes maken van de lampen in het donker. Een foto van het beeld van de achteruitrijcamera zal ik dan ook gelijk maken. 

LpnCNyh.png

DMeNHln.jpg

dIcc3Ow.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

De laatste upgrades wat betreft de verlichting zijn onderweg. Eindelijk de oranje gloed in de spiegelkappen weg! Uiteraard komt het resultaat hier weer te staan. :duim:

Binnenkort komt er een leuke review van mij op het forum over de Ambient Footwell + Interior Kit van Autobeam. Stay tuned!

pM0G1gO.png

 

Link to comment
Share on other sites

Dat ziet er echt heel goed uit! Ik ben stukje bij beetje bezig om mijn verlichting te vervangen voor LED, als ik dit zo zie gaat het wel kriebelen om snel verder te gaan! Helaas zat het even tegen met de remlichten, hierbij bleef mijn 3e remlicht zachtjes branden. Heb jij hier geen problemen mee gehad?

Ik ben benieuwd naar de nieuwste updates en review!

Link to comment
Share on other sites

@SanderG Dank voor je compliment! Mooi hè dat LED verlichting, eindelijk van die gele kleur en oranje gloed af. Ik had alle verlichting zowel overdag als in de avond gecontroleerd en mijn derde remlicht blijft niet zachtjes branden. Had je precies dezelfde set besteld als ik? In het GIFje hierboven zie je ook dat hij alleen aangaat wanneer ik op het rempedaal druk. 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen setje van Autobeam maar wel met dezelfde specificaties. Ik had al wat tips gekregen om het op te lossen maar het is nu veel te koud buiten :lol:

Zeker die knipperlichten vindt ik heel strak!

Link to comment
Share on other sites

@SanderG Inderdaad erg koud nu buiten, als het met de nodige tips nog niet lukt kan je altijd nog een setje bij Autobeam bestellen. Dan weet je zeker het werkt zonder problemen. :) 

@Bnz Hier had ik heel toevallig mijn inspiratie vandaan gehaald. Simpele installatie video's met duidelijke uitleg.

Link to comment
Share on other sites

@Barbapapa Thank you! Dit weerhield mij ook in het begin, maar achteraf gezien krijg je echt waar voor je geld. Als je meerdere producten in één keer bestelt, valt het nog goed te overzien. Achteraf had ik alles in één keer willen bestellen, maar ik wou eerst de kwaliteit in het echt zien voordat ik meer ging upgraden. :) Levertijd is ook vrij snel, binnen 4-5 dagen in huis. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Units in de buitenspiegels gemonteerd. Zeer eenvoudig klusje, het exterieur van de Fiesta komt hierdoor een stuk luxer over.

De units voor grootlicht ga ik komende week monteren. Hiervoor moet de hele koplamp eruit en had hier niet zoveel tijd voor en zin in. :grin:

WW5V2jD.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mooi hoor alle leds, bij mijn metal ook gedaan alleen de spiegels nog niet. Alle leds en weerstanden trouwens bij aliexpres en geek, voor een fractie van de prijs die autobeam hanteert. En dan heb ik het over euro's per led, gelijk handje vol gekocht, de eerste branden inmiddels 8000 km.

 

De koplampen demonteren is by the way minder werk dan de spiegel kappen loshalen. Stekker losnemen, 2 schroeven bovenop losdraaien en dan trek je de koplamp uit de klem naar boven.

Link to comment
Share on other sites

@Nor Dank voor je compliment! Ik ben zelf geen fan van AliExpress als het aankomt op verlichting/elektronica, daarom heb ik voor Autobeam gekozen. Koplampen demonteren is inderdaad minder werk, maar had er niet zoveel zin in en tijd voor afgelopen weekend. Ik heb zelf de 'low beam' en knipperlichten een aantal weken geleden geüpgrade aan de voorzijde. Scroll naar boven voor foto's. :) 

Ik mis nu alleen nog LED mislampen, maar heb deze eigenlijk nooit aan en laat deze standaard zoals ze zijn. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements


×
×
  • Create New...