FordDriver Posted August 24, 2023 Author Report Share Posted August 24, 2023 2 hours ago, Josh said: Heel veel plezier met je nieuwe auto gewenst, aan alle mooie dingen komt een eind. Rijdt het een beetje lekker na al die jaren Fiesta? Thank you Josh! Ik mag de Civic in september ophalen, maar tijdens de proefrit reed hij echt heel fijn. Een heel verschil met de Fiesta moet ik wel zeggen, in positieve zin, maar dat mag ook wel wel voor een wagen dat vijf á zes jaar nieuwer is. Was eerst achter een Ford Focus aan, maar had een beter gevoel bij de Civic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts