Jump to content

Panther Black Fiesta MK7.5 Sport


FordDriver
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Josh said:

Heel veel plezier met je nieuwe auto gewenst, aan alle mooie dingen komt een eind. Rijdt het een beetje lekker na al die jaren Fiesta?

Thank you Josh! Ik mag de Civic in september ophalen, maar tijdens de proefrit reed hij echt heel fijn. Een heel verschil met de Fiesta moet ik wel zeggen, in positieve zin, maar dat mag ook wel wel voor een wagen dat vijf á zes jaar nieuwer is. Was eerst achter een Ford Focus aan, maar had een beter gevoel bij de Civic. :-) 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 Share

Announcements


×
×
  • Create New...