Jump to content

Panther Black Fiesta MK7.5 Sport

FordDriver
 Share

Recommended Posts

• Luxe kentekenplaat met opgelegde letters: check
  • Achterruit laten tinten: check

Turbo hard pipe is nog onderweg, komt volgende week binnen en dan direct monteren. Héél blij met de tint op de achterruit, had het wel vijf jaar eerder moeten doen!

MQlWZoW.png

• Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Turbo hard pipe ontvangen en gelijk gemonteerd. Heb het gevoel dat de turbo een iets mindere vertraging (turbo lag) heeft en het afblaasgeluid een tikje luider is geworden. Nu hopen dat het brandstofverbruik nog beter gaat worden. Rij nu 1 op 13,9 a 1 op 14,6 :-) 

IeBajY9.png

Nieuwe lampen besteld bij Autobeam, ik vind de LED verlichting toch niet heel fel als ik in de avond/nacht moet rijden. Hopelijk bieden de Xtreme-Xenon HID's een oplossing. Gelijk ook maar groot licht omzetten naar 6000K wit, in plaats van standaard geel.

Wordt vervolgd! 👌🏻

12Cnndp.png

• 2 weeks later...

Paintmodz had eindelijk weer de set met de glossy antennevoet en antenne op voorraad. Mijn oude was kapot gegaan, waardoor ik mijn oude set er weer op moest schroeven met de standaard en tevens saaie sportantenne van Ford zelf. Nu weer super strak!

Boven de oude, onder de nieuwe. 

deW5IYS.jpg

Gisteren de Xenon HID's kit en de full beam lampen van Autobeam in de Fiesta gezet. Had hiervoor de LED's van 6000K ingeplugd, maar kon niet heel veel zien in het donker... dat is vanaf nu verleden tijd! Na kleine driekwartier zat alles erin en klaar om getest te worden.

Eindresultaat hierrrrr:

HENH5Du.jpg

kIkCA0L.jpg

Vanmiddag komen de sequentiële richtingaanwijzers binnen voor in de buitenspiegels, ben benieuwd!

155NhQF.png

LED Sequential richtingaanwijzers zitten erin. Kleine upgrade, maar echt een mooie upgrade voor de Fiesta, all blacked out, op het kenteken na ;-) 

LSOg5uG.gif

Voor en na:

lq0BrtS.jpg

Kwam er vandaag achter dat mijn cheap eBay interieurlampje voor instapverlichting aan de passagierskant het niet meer doet. Gelijk maar een order geplaatst bij Autobeam, als ik het nou allemaal even in één keer had besteld... Achja. :-)

Van de kentekenplaatlampen ga ik één unit gebruiken, aangezien ik in de rechterkant een achteruitrijcamera heb gebouwd. Alleen het lampje in de camera is al enige tijd kapot... en kapotte kentekenlampjes is APK afkeur, hoewel ik er nu al twee keer doorheen ben gekomen. Links werkt overigens nog wel, zou wel prima zijn. Dus dan maar één kant even goed verlichten zodat de hele achterkant goed is verlicht.

Wordt uiteraard weer vervolgd!

dJ1pv4x.png

Share

• Create New...