Jump to content

Panther Black Fiesta MK7.5 Sport


FordDriver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Erg knappe Fiësta met al heel wat upgrades inderdaad :-) 


Een van deze dagen mijn upgrade topic ook eens openen. Ik zit nog niet zo ver als jou, maar toch al aardig wat kleine en grote updates gedaan :-)

 

Link to comment
Share on other sites

On ‎19‎-‎3‎-‎2018 at 17:57, FordDriver said:

Sticker van de dealer, EcoBoost logo en 'Fiesta' logo verwijderd van de achterklep. Echt een verbetering, de achterkant van de Fiesta spreekt nu veel meer en de uitlaat blinkt er meer uit.

 

Helaas pasten de units voor grootlicht van Autobeam niet, de fitting was totaal anders. Hier komen dus nog anderen voor. Waarschijnlijk komt het omdat ik de uitvoering heb met een LED-strip in de koplamp.

Hoe heb je de logo's gedemonteerd? (antwoord gevonden via het forum: verwarmen met een fohn en een visdraadje) Ga ik binnenkort ook maar eens doen, het resultaat ziet er gaaf uit! 

Edited by VitroFiesta
Foto uit quote verwijderd
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nieuwe upgrade!

Gisteren kwam er geheel onverwachts een leuk pakket binnen met de post. Eindelijk was daar mijn Injen cold air intake. Deze heb ik gelijk gemonteerd in de Fiesta en wow... Wat is dit een geweldige upgrade! Je hoort de turbodruk opbouwen en deze blaast héérlijk af! 

Hydroshield van Injen is inmiddels besteld, dit lijkt mij wel zo verstandig. :) 

Review is zeer binnenkort te lezen op het forum.

nI9qmty.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements


×
×
  • Create New...