Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
VitroFiesta

Ford Archief Opruiming

Recommended Posts

Zoals jullie misschien weten gaat het hoofdkantoor van Ford Nederland binnenkort verhuizen. De diverse Fordclubs zijn door Ford uitgenodigd om te helpen met het opruimen van het PR Archief. Jur en ik zijn hier geweest en hebben wat spullen mee kunnen nemen. Het meeste zijn persmappen en informatie cd’s. Wat we hebben is vanaf het model Mk4 t/m de Mk7.

We willen dit verdelen onder de leden. Een ieder kan aangeven waar hij/zij eventueel interesse in heeft. Van sommige zaken hebben we maar één exemplaar, van andere meerdere. Bij veel interesse in een bepaald artikel hebben plusleden voorrang, en wordt er eventueel om geloot. In principe één artikel per persoon, tenzij er weinig interesse in bepaalde artikelen is.

Wat in de lijst staat is wat we hebben, op=op. We hebben het ook niet getest of gecontroleerd of het compleet is, dit is wat het is.

Artikelen worden meegenomen naar meetings, of je kunt ze bij mij komen ophalen. Ik ga het niet verzenden, dat wordt teveel gedoe.

Ik zet de reactietijd voorlopig even tot volgende week woensdag, dan inventariseren we wie wat wil en kan het eventueel mee naar de nieuwjaarsmeeting.

Dit hebben we:

Fiesta Mk4 persmap 2x

Fiesta Mk4 naslagmap 1x

Fiesta Mk4 Courier persmap 1x

Fiesta Mk5 naslagmap 2x

Fiesta Mk5 Sport persinformatie CD-rom 1x

Fiesta Mk6 CD-rom box 3x

Fiesta Mk6 CD-rom 2x

Fiesta Mk6 CD-rom naslag 1x

Fiesta Mk6 CD-rom overig 1x

Fiesta Mk6 S en ST foto box +CD-rom 1x

Fiesta Mk6.5 persmap + CD-rom 1x

Fiesta Mk7 informatiemap + cd-rom 4x

Fiesta Mk7 introductie 2008 cd/dvd 1x

Mk7 poster ingelijst 90x90 2x

Diversen:

Ford Autorai 2005 cd/dvd 1x

Ford Verve concept infomap +cd/dvd 1x

large.586c0f9451a0d_20170102_102820424.jpglarge.586c0f953c9d2_20170103_215018426.jpglarge.586c0fea0317c_20170103_215105427.jpg

Op die cd's staan voornamelijk foto's, maar ik heb niet alles bekeken. Die jij bedoeld is trouwens niet voor de 6.5 maar voor de 6. (Tweede rij op de foto, de 1ste van links). Die van de 6.5 is algemeen, niet specifiek de ST.

Ik heb interesse in de Fiesta Mk6 S en ST foto box +CD-rom

ik wel in de Fiesta Mk5 Sport persinformatie CD-rom.... heb dit natuurlijk als (destijds) 3 jarig jongetje nooit gezien :grin:

hoi, ik heb interesse in het MK4 naslagwerk (inmiddels al weer n jaar in t bezit van een '98 1.25, vrij veel inmiddels zelf vervangen, zoals thermostaat, dashboard - nu Puma versie -, ruilblok, koppeling en komende week gaat er andere achteras onder.

Hoor t graag, groetjes,

Matthieu

Interessant ik heb wel oren naar intro en de info cd/dvd  van de MK7 deze heb ik nog niet 

hoor het wel !

Ik wacht nog even tot woensdag voor ik toezeggingen doe, mochten er nog meer geïnteresseerden zijn dan verloten we het. Voorlopig loopt het niet echt storm dus het zal wel goedkomen denk ik.

GJH, JRS004, Matti en BlackFocus, de artikelen zijn voor jullie gereserveerd. Het gaat mee naar de Nieuwjaarsmeeting, dus wie daar is kan het bij mij komen ophalen.

De overige artikelen gaan ook allemaal mee, dus wie wat wil kan bij mij in de kofferbak komen uitzoeken.

Dit topic nog even onder de aandacht brengen, aangezien ik nog steeds van alles heb liggen (zie startpost). Wie wat wil hebben, laat maar weten.

Hoi Niels,

Wil misschien de info van de MK7 wel hebben.
Fiesta Mk7 informatiemap + cd-rom
Fiesta Mk7 introductie 2008 cd/dvd

Ik ben bij de meeting van Mebu.

Groeten S.

oeh, zie nu pas het bericht dat je het mee zou nemen naar de nieuwjaarsmeeting...

Heb je de Mk5 Sport persinformatie CD-rom nog?

Uh, oeps.  Ik zie ook nu pas je reactie (onbewust er van uit gegaan dat ik per mail gewaarschuwd zou worden dat er een reactie is op mijn bericht, niet handig van me). Ik zou inderdaad heel blij zijn met het naslagwerk (mk4), maar ben niet heel mobiel momenteel door aanhoudende motorproblemen (en planning om t blok in zijn geheel te vervangen), kunnen we iets afspreken over opsturen eventueel? Groetjes, Matti.

Mocht er nog iemand iets van bovenstaande lijst willen hebben, vanmiddag aanwezig bij Mebu dus loop even bij me langs.

@MattiIk lees het ook nu pas, stuur je wel even een pm.

Sign in to follow this