Jump to content

Dagrijverlichting?

Robert68
 Share

Recommended Posts

Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Fiësta 1.25 82PK TITANIUM uit maart 2012 (als ik het goed heb is dat een MK7?). 

Als ik de lichtschakelaar op 0 zet, brand er geen enkele verlichting terwijl ik dacht dat vanaf 2011 dagrijverlichting verplicht was.

Kan iemand mij uit de droom helpen? Hoort deze auto dagrijverlichting te hebben en is die dus kapot of heeft deze auto geen dagrijverlichting?

Deze heeft idd geen dagrijdverlichting.

Na mijn weten wel een optie beschikbaar voor eventueel latere montage, even informeren bij de dealer of ebay

Simpel gezegt dat het model al sinds 2008/2009 meedraaid en daarom niet standaard is geleverd

Dank je wel. Had inderdaad ergens gelezen dat dagrijverlichting alleen verplicht was voor nieuwe modellen vanaf 2011. Omdat aan de Fiësta zo ongeveer elk jaar wel iets veranderd (andere grill, andere koplampen, andere achterlichten) dacht ik dat een Fiësta uit 2012 een nieuw model was van na 2011. Vandaar het misverstand.

Is een mk7 inderdaad.

Even bij de dealer contact opnemen je kan wellicht in laten stellen dat je dimlicht/stadslicht 1 van de 2 altijd Brand ook al staat de schakelaar op 0.

Is een Scandinavische instelling als ik mij niet vergis.

Wat Is er met je vorige fiesta gebeurt? 

De mk7.5 heeft ze wel ( facelift model ) al weet ik niet of dit als nog niet een extra optie is

Mocht je graag drl willen monteren, kijk dan naar ms-design drl. Deze zijn nog een beetje behapbaar qwa looks.

De 2012 versie kan nog een mk7 zijn ( kleine grill )

Ik heb inmiddels led mistlampen geplaatst met dagrijverlichting daarin. Gewoon aangesoten met een relais onder de fusebox, zidat bij automatische dimlicht schakeling de dagrijverlichting uitgaat. 

Vind het zelf een mooie upgrade (mk7 metal 2011) en je hoeft er niet voor te zagen if dergelijke in je bumper etc. 

Share

• Create New...