Jump to content

Ford Fiesta ST200 Storm Grey

marco170
 Share

Recommended Posts

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vorige week uiteindelijk de winterwielen vervangen voor de originele wielen van de ST200.

Ik vind het zelf toch wel erg fraaie velgen en ook de striping staat er goed bij.

101.jpg

102.jpg

103.jpg

104.jpg

105.jpg

4 hours ago, Michelvh said:

Misschien een brutale vraag, wat doe je met je set wintervelgen?

Bedankt allemaal voor de complimenten!

De winterset mag de deur uit als er een Focus zou komen.

Als het toch weer een Fiesta wordt, dan bewaar ik de winterset voor deze auto.

22 minutes ago, marco170 said:

Bedankt allemaal voor de complimenten!

De winterset mag de deur uit als er een Focus zou komen.

Als het toch weer een Fiesta wordt, dan bewaar ik de winterset voor deze auto.

Mocht je je bedenken of ze de deur uit doen houd ik me aanbevolen, zou graag weer een standaard setje velgen willen

Ontzettend jammer dat je hem gaat verkopen Marco, ik hoop dat je er een liefhebber voor vind.
Is een Focus ST TDCi niks voor je? Om het ST gevoel toch nog een beetje te behouden!

4 hours ago, Rene95 said:

Ontzettend jammer dat je hem gaat verkopen Marco, ik hoop dat je er een liefhebber voor vind.
Is een Focus ST TDCi niks voor je? Om het ST gevoel toch nog een beetje te behouden!

Ik ben voornamelijk op zoek naar wat meer comfort en een grijze Focus ST mk3.5 zou wel een optie zijn... {cool}

Helaas ben ik geen fan van diesels, dus een ST TDCI sla ik even over.

19 hours ago, marco170 said:

Ik ben voornamelijk op zoek naar wat meer comfort en een grijze Focus ST mk3.5 zou wel een optie zijn... {cool}

Helaas ben ik geen fan van diesels, dus een ST TDCI sla ik even over.

Kijk eens aan! Ik snap je punt, ondanks dat ik nu aardig wat kilometers maak ben ik blij dat ik voor de benzine gekozen heb. 

Mocht je vragen hebben, of een keer mijn ST in het echt willen bekijken en een stukje meerijden om te kijken of je een Focus ST wat vind sta ik daar altijd voor open.

21 hours ago, Rene95 said:

Kijk eens aan! Ik snap je punt, ondanks dat ik nu aardig wat kilometers maak ben ik blij dat ik voor de benzine gekozen heb. 

Mocht je vragen hebben, of een keer mijn ST in het echt willen bekijken en een stukje meerijden om te kijken of je een Focus ST wat vind sta ik daar altijd voor open.

Nogmaals bedankt voor het aanbod!

• 1 month later...
  • 1 month later...
 Share

• Create New...