Jump to content
Fiestaclub.nl
Robbenley

Ford Fiesta ST MK7.5 Frozen White

Recommended Posts

Gewoon een dikke machine. Ik vind dat wit persoonlijk wel er gaaf komt de voor bumper er lekker dik uit

4 hours ago, Robbenley said:

Hierbij dus de foto van mijn nieuwe ford. 

Nice! Maar niet echt meer Frozen White , eerder gesmolten wit ☀️

Heb mogen constateren dat Frozen White nog witter is dan pas gevallen sneeuw.

1 hour ago, Full Led said:

Heb mogen constateren dat Frozen White nog witter is dan pas gevallen sneeuw.

Inderdaad, toen die bedekt met sneeuw lag, was de lak witter met een vleugje bevroren blauw. Volgende keer(hoop ik dat ik hem nog heb als de volgende sneeuw valt) zal ik een foto maken. Haha. Hoelang is 20 a 30cm geleden joh! 

14 hours ago, Robbenley said:

Inderdaad, toen die bedekt met sneeuw lag, was de lak witter met een vleugje bevroren blauw. Volgende keer(hoop ik dat ik hem nog heb als de volgende sneeuw valt) zal ik een foto maken. Haha. Hoelang is 20 a 30cm geleden joh! 

Dan staat er alleen nog een hele dikke grill de rest zie je bijna niet meer haha

On 20-2-2021 at 10:07, pwaltman said:

Vet! 

Het is vast sop van het wassen 😂😂

Inderdaad🤣

Gisteren de ST voor het eerst uitgetest op een leuke bochtige weg. Wat heb ik dat gemist zeg, er zit wel een maar aan:

Is het bekend dat de milltek uitlaat uit zijn rubbers schiet? En de voorbumper lijkt omlaag te hangen. 

En zo extreem test ik niet, en drempels worden rustig genomen. Ik moest er wel van lachen, vanavond maar even onder de auto kruipen. 

Zoizo de rubbers van de uitlaat is waardeloos. Heb zelf dikke zwarte pu rubbers erbij die blijven redelijk heel

En de bumper is redelijk makkelijk op te lossen. Op de kier bij de wielkast aan de onderkant opvullen met ringen. 

Liefst kunstof of rvs

13 hours ago, Steelmaster said:

Zoizo de rubbers van de uitlaat is waardeloos. Heb zelf dikke zwarte pu rubbers erbij die blijven redelijk heel

En de bumper is redelijk makkelijk op te lossen. Op de kier bij de wielkast aan de onderkant opvullen met ringen. 

Liefst kunstof of rvs

Ja dit zijn powerflex rubbers. Ik vind het meer gel achtig spul. Gewoon recht doorheen gescheurd, tijdelijk ff aan een tiewrap zitten. 

Slimme tip van de bumper! 

Ik zit trouwens te denken om een versterker in de dashboard te bouwen en mijn compo set te plaatsen.

Een plug & play amp: audiosystem co 40.4. Die heeft geen 12v van de accu nodig, en daar wil ik mijn front actief mee aan sturen dus geen scheidingsfilter er tussen. 

De iso connectoren kan ik die zo bij? Die zitten onder bij het dashboard kastje las ik? 

dat van je audio snap ik ff niet
je wilt een versterker rechtstreek op je radio aansluiten en dan de compo op die versterker dus kanaal 1&2 tweeters 3&4 woofer zonder filter?
dit is mogelijk met deze versterker maar ben bang dat hij alle kabels van je radio output pakt
dus waarschijnlijk krijgen dan je achter speakers dus ook power via de versterker 

als je actief wilt gaan spelen moet je dus de kabel van de versterker aanpassen en een extra min en plus naar je deuren brengen

persoonlijk denk ik niet dat actief aansturen zonder sound processor niet heel veel meer waarde heeft (vooral als je kijkt hoeveel werk je nu aanhaalt)
ik zou dan denk ik eerder een iets dikkere versterker kopen en dan de front en rear speakers een lekkere bonk power geven  

en denk wel dat je een extra + vanaf de accu moet leggen want denk niet dat de radio bekabeling berekend is op een extra versterker

mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een pm sturen 

13 hours ago, Steelmaster said:

dat van je audio snap ik ff niet
je wilt een versterker rechtstreek op je radio aansluiten en dan de compo op die versterker dus kanaal 1&2 tweeters 3&4 woofer zonder filter?
dit is mogelijk met deze versterker maar ben bang dat hij alle kabels van je radio output pakt
dus waarschijnlijk krijgen dan je achter speakers dus ook power via de versterker 

als je actief wilt gaan spelen moet je dus de kabel van de versterker aanpassen en een extra min en plus naar je deuren brengen

persoonlijk denk ik niet dat actief aansturen zonder sound processor niet heel veel meer waarde heeft (vooral als je kijkt hoeveel werk je nu aanhaalt)
ik zou dan denk ik eerder een iets dikkere versterker kopen en dan de front en rear speakers een lekkere bonk power geven  

en denk wel dat je een extra + vanaf de accu moet leggen want denk niet dat de radio bekabeling berekend is op een extra versterker

mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een pm sturen 

Pm😁